بیوگرافی سامان گوران

سامان گوران 16 دی ماه سال 68 در تهران به دنیا آمده است ، دانشگاه در رشته بازیگری تئاتر تحصیل کرده که انصراف داده و به صدا و تیپ سازی مشغول می شود ، می گوید که رضا گوران نویسنده تئاتر و بازیگر با او نسبت فامیلی داشته و پسر عموی پدرش است . ( بیوگرافی سامان گوران + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیسامان گوران
تاریخ تولد16 دی 1368
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیانصراف از دانشگاه
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی سامان گوران + حواشی و اینستاگرام

سامان گوران بازیگر
سامان گوران بازیگر

درآمد

سامان می گوید که در ماه بین 30 تا 60 میلیون درآمد دارد و این از اجرای او در کنسرت های خنده و برنامه های گوناگون به دست می آید او همچنین میگوید دختران زیادی آرزوی ازدواج با وی را داشته اند ولی با همه این ها او در حال حاضر مجرد است و ازدواج نکرده

پدر

پدر او بازنشسته شده و می گوید به دلیل شغلش با چند کارخانه معتبر همکاری داشته ، سالیان زیادی زحمت کشیده ولی عایدی نداشته است .

آثار

در تلویزیون « سریال میلیاردر » سال 90 ، « خنده بازار » سری اول و دوم سال 90 ، تئاتر : « یرما » کاری از رضا گوران و « بوی انار میدهد » به کارگردانی سید جواد هاشمی .

فوتبال

سامان گوران برای فوتبال بازی کردن پول زیادی را خرج کرده و در سالیان گذشته در تیم سایپا بازی میکرده ، در سال 1384 ماهیانه 1.5 میلیون تومان از این تیم میگرفته ولی در یک بازی مینیسک زانوی او پاره شده و دیگر بازی نکرده است .

او از سن چهارده سالگی در تیم نوجوانان بوده و زمانی برای بازی در یکی از تیم های اماراتی هم پیشنهاد داشته است .

خدمت سربازی

سامان 1 سال و نیم خدمت سربای خود را انجام داده و به دلیل تعداد روز های مرخصی برای زمان تصفصه خدمت خود به مشکل بر میخورد که بالاخره رفع می شود .

او در زمان سربازی برای بیش از 5 هزار سرباز در روز جهانی سرباز برنامه اجرا میکرده است و چندین کار اجرا هم به همراه سید جواد هاشمی و خداداد عزیزی داشته که بسیار مورد توجه قرار میگیرد .

سربازی سامان گوران
سربازی سامان گوران

مدرسه

گوران در دوران مدرسه به دلیل این که ادای معلم ها و ناظم را درمیاورده بسیار زیاد اخراج شده است ، در آن هنگام بچه های مدرسه او را دوست داشتند ولی مربی ها از او خوششان نمی امده ، می گوید در جشن ها و مراسم مختلف که به او اجرا میداند او حسابی ادای معلم و ناظم را درمی اورده و حرص خودش را با این کار خالی میکرده است .

استاد

سامان می گوید وقتی زیادی به صدای کسی گوش میدهم می توانم به خوبی آن را تقلید کنم ، استاد او از دوران کودکی سید جواد هاشمی در زمینه تئاتر بوده ، رضا شفیعی جم هم به او گفته که تیپ ساز خوبی است و در این زمینه می تواند اتفاق های خوبی برایش بی افتد .

خنده بازار

شهرت سامان با حضور در برنامه ی خنده بازار و تقلی صدای افراد مشهوری چون : علی دایی ، مهدی فخیم زاده ، عادل فردوسی پور و مهران مدیری را انجام داده است که حتی باعث اعتراض بعضی از این افراد می شود .

علی دایی

برای این که بتواند به درستی تیپ علی دایی را اجرا کند ، با وجود استقلالی بودن برای مدت 6 ماه سر تمرین تیم پرسپولیس میرفته و به واسطه دوستانش از نزدیک علی دایی را میدیده است .

انصراف از خنده بازار

سامان با این که برنامه خنده بازار موجب معروف شدن وی شده بود ولی از ادامه حضور در این برنامه انصراف داده و میگوید با آنها همکاری نمی کند ، و دلیل آن را این طور بیان می کند که زمانی که از وی انتقاد میشده عوامل خنده بازار به جای اینکه از او حمایت کنند به تعید انتقادات میپرداختند .

اینستاگرام سامان گوران


اینستاگرام سامان گوران
اینستاگرام سامان گوران

جنجال بخاطر شوخی با پرسپولیس

کمدین استقلالی در مرداد 1398ویدیویی منتشر کرد و در آن به شیث رضایی، محمد نصرتی، فرشاد احمدزاده و … طعنه تند و تیزی زد و برخی از آن‌ها نیز او را تهدید به شکایت کرده‌اند. 

پس از تهدید به شکایت سامان گوران اعلام کرد : به نظرم نباید شوخی و طنز را با توهین اشتباه گرفت و این‌قدر ناراحت شد ،محمد نصرتی گفته اگر عذرخواهی نکنید، از شما شکایت می‌کند من با آقای نصرتی شوخی کردم و امیدوارم ناراحتی به دل نگیرد.

مهرداد میناوند در استوری علیه شما پیامی منتشر کرد. نوشته‌های او را خواندی؟


خوب نیست یک نفر نخود هر آش باشد! من با ۳ نفر شوخی کرده‌ام که خودشان وکیل دارند، ولی مهرداد می‌خواهد خودش را قاطی بحث بزرگ‌ترها کند تا اسمش را زنده نگه دارد. من برای همه بیماران و مهرداد میناوند از خداوند متعال درخواست شفای عاجل دارم.

گریم سامان گوران
گریم سامان گوران
سامان گوران کیست ؟
سامان گوران کیست ؟
اجرای سامان گوران
اجرای سامان گوران
سامان گوران تولد مهران مدیری
سامان گوران تولد مهران مدیری

منبع : خبر آنلاین

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.1 تعداد آرا: 16

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir