وحید خزایی 8 آذر ماه سال 64 در تهران به دنیا آمده است ، از شاخ های مجازی است دیپلم داشته و با منتشر کردن عکس های خود همراه دختران در مکان های مختلف و مجلل بازداشت می شود ، بعد از اینکه به صورت موقت آزاد شده به ترکیه میرود ، جمله ای که باعث مشهور شدن او شد این بود « پلیس فتا حواسش به همه چیز است » ، خزایی پس از چهار سال به ایران برگشته و در فرودگاه دستگیر می شود . ( بیوگرافی وحید خزایی + حواشی و اینستاگرام )

بیوگرافی وحید خزایی

نام نام خانوادگیوحید خزایی
تاریخ تولد8 آذر 1364
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیدیپلم
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی وحید خزایی + حواشی و اینستاگرام

وحید خزایی
وحید خزایی

دستگیری در ایران

خزایی در 4 تیر ماه سال 99 در فرودگاه بین المللی امام خمینی ره توسط اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر می شود ، او قبل از بازگشت به ایران در یک ویدئو خبر از بازگشت خود میدهد و برنامه ی برگشتنش به ترکیه را هم چیده بود ، این دستگیری بعد از گذشت 11 ماه از سکوت و بی خبری او در اینستاگرام بوده .

دستگیری وحید خزایی
دستگیری وحید خزایی

پسر تلگرامی

پاییز سال 94 در تلگرام عکس های زیادی از یک پسر با دختر ها منتشر می شود که خیلی زود موجب شده که او به پسر تلگرامی معروف شود .

قاچاق دختران

خبر هایی از قاچاق دختران ایرانی توسط وحید خزایی شنیده شده است ، او همچنین یک سایت شرط بندی در اینستاگرام تبلیغ می کند و با مشارکت فردی یک بار راه اندازی کرده و خودش هم در آنجا حضور دارد و هم به تبلیغ آن میپردازد .

ادعا

در شروع با انتشار عکس های او ادعا می کند که دخترانی که در عکس ها هستند زن برادر ، دختر خاله و خواهرش هستند و در ادامه می گوید گوشی او دزدیده شده و عکس ها لو رفته است در کلیپی که از خود در اینترنت به اشتراک می گذاردمی گوید که ماجرا را پیگیری خواهد کرد و پلیس فتا حواسش به همه چیز است .

اخراج از ترکیه

سال 97 خبری جنجالی مبنی بر درگیری مسلحانه خزایی و داود هزینه یکی دیگر از شاخ های مجازی به گوش میرسد که هر دوی آنها توسط پلیس ترکیه دستگیر می شوند ، و از همان زمان موضوع اخراجشان از آن کشور مطرح می شود .

دستگیری در ایران

خزایی با نشر کلیپ هایی و دست به دست شدن جوک های زیادی که در رابطه با پلیس فتا گفته بود دستگیر شده و معلوم می شود که او یک کارگر معمولی بنگاه املاک بوده و شکایتی هم در رابطه با دزدیده شدن گوشی اش ثبت نشده است .

دستگیری وحید خزایی
دستگیری وحید خزایی

زندگی شخصی

او مجرد بوده و خبری از ازدواجش منتشر نشده است ، ولی در ترکیه هر شب دخترانی در منزلش حضور دارند .

شکایت

پس از اینکه وحید خزایی دستگیر می شود با علنی شدن این خبر دخترانی که در عکس ها بودند از او شکایت می کنند و در آن زمان ها خبر ها حکایت از مفسد فی الارض بودن او میداده اما بالاخره با گرفتن رضایت از شاکیان از اعدام خلاص شده اما هنوز هم سه تا از دختر ها شکایت خود را پس نگرفته اند .

زندان

خزایی پس از اقامت در ترکیه در یک ویدئو به بنیانگذار حکومت ترکیه آتاترک اهانت کرده که به دنبال آن دستگیر شده و یک ماه زندانی می شود .

ترکیه

سال 95 پس از گذشت نه ماه که خبری از وی نبود ، ویدئویی در اینستاگرام به اشتراک میگذارد و خبر از مهاجرت خود به ترکیه میدهد ، او به دلیل اینکه نتوانسته بود رضایت یکی از شاکیان خود را بگیرد به طور ترکیه فرار کرده است و این خبر از سمت قوه قضائیه تائید شده است .

عکس وحید خزایی
عکس وحید خزایی

اوضاع مالی

در مورد وضع مالی خزایی زندگی مرفه او را می توان از عکس هایش متوجه شد ، و همچنین تامین وثیقه که به وسیله ی آن از کشور فرار کرده است ، او را نمی توان نه تنها یک کارگر ساده بلکه بایستی پسری پولدار با وضع مالی بسیار خوب دانست .

وحید خزایی کیست ؟
وحید خزایی کیست ؟

آمریکا

شنیده شده است که خزایی در خواست پناهندگی امریکا را داده و در ترکیه به انتظار قبول پناهندگی اش است .

تتلو

خزایی پس از خبر دستگیری امیر تتلو میگوید که جمهوری اسلامی خوب میداند که چگونه برخورد کند و در همین راستا از دنیا جهانبخت می خواهد که مردم را به شورش بر علیه موضع تتلو دعوت کند .

شغل آزاد

در مورد شغلش می گوید : شغل من آزاد است و در باره ی عکس هایی که از او و دختران منتشر شده این طور می گوید که این کار ناخواسته بوده است .

شاخ اینستا

او در اوایل فقط 14 هزار فالور داشته ، اما در حال حاضر بیش از یک میلیون فالور دارد و افراد زیادی او را دنبال میکنند ، همین موضوع باعث شده با چهره های دیگر اینستا مثل : سینا ولی زاده و دنیا جهانبخت برای بیشتر دیده شدن کلکل کند همچنین در صفحه شخصی خود رقص هایش را در حالت مستی منتشر می کند .

عکس قبل از عمل دنیا جهانبخت
عکس قبل از عمل دنیا جهانبخت

اینستاگرام وحید خزایی


اینستاگرام وحید خزایی
اینستاگرام وحید خزایی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 245

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir