بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی روز 10 خرداد سال 68 در اصفهان به دنیا امده است ، لیسانس کارگردانی داشته و کارش را ابتدا از منشی صحنه آغاز کرده است . ( بیوگرافی آزاده زارعی + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیآزاده زارعی
تاریخ تولد10 خرداد 1368
محل تولداصفهان
مدرک تحصیلیلیسانس کارگردانی
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی آزاده زارعی + اینستاگرام

عکس آزاده زارعی
عکس آزاده زارعی

حسین سهیلی زاده

آزاده زارعی خودش را به نوعی مدیون حسین سهیلی زاده دانسته و با بازی دادن به او در سریال « آوای باران » باعث دیده شدن وی شده است از این رو می گوید ایشان هر زمان هر نقشی به من پیشنهاد کنند بدون کوچکترین حرفی میپذیرم .

می گوید بعد از سریال آوای باران نقش های زیادی به او پیشنهاد شده ولی هیچکدام نتوانسته میل و رغبت او را برای بازی جذب کند .

زندگی خانوادگی

پدر آزاده قلمزنی روی مس و نقره انجام میداده ، و او هم از دوران بچگی زیر نظر پدر این هنر را فراگرفته است ، او در یک خانواده 5 نفره به دنیا آمده و دو برادر دارد خودش فرزند دوم خانواده است .

blank
آزاده زارعی

ازدواج آزاده زارعی

در مورد فرد مورد علاقه اش برای ازدواج نظرش این است که بایستی انسانی محترم ، فهمیده ، تحصیل کرده و قد بلند باشد ، او هنوز ازدواج نکرده است .

آزاده زارعی کیست ؟
آزاده زارعی کیست ؟

آغاز فعالیت

شروع کار آزاده زارعی در سال 89 با فیلم سینمایی « برف روی شیروانی داغ » بوده است ، او منشی صحنه این کار بوده و کار هنری اش از آنجا کلید میخورد .

پشتیبانی خانواده

می گوید خانواده ام پدر ، مادر و برادر بسیار از من حمایت کرده و در مورد مادرش گفته است که دعای خیر او در همه حال همراهش است .

آزاده
آزاده

فیلم سینمایی

بعد از کار منشی صحنه او در فیلم آمین سخته سامان سالور سال 89 بازی میکند ، زارعی در این فیلم موهایش را تراشیده و نقش پسری کچل و لات را داشته بخاطر نوع گریمش از اکران این فیلم جلوگیری شده تا این که پنج سال بعد با تایید مراجع سال 94 فیلم آمین روی پرده میرود .

بازی در تئاتر

در کنار بازی در تلویزیون و سینما به صحنه نمایش هم علاقه مند بوده و زمانی که سر فیلم بردارری نباشد وقت آزاد خود را به بازی در تئاتر اختصاص میدهد .

سریال

زارعی در سال 92 اولین سریال خود را با کار از حسین سهیلی زاده به نام آوای باران بازی میکند که بسیار مورد توجه قرار میگیرد ، او نقش « باران » را در این سریال به عهده داشته است .

نقش باران در سریال آوای باران
نقش باران در سریال آوای باران

بازیگری

به بازیگری علاقه زیادی دارم چون به واسطه بازی شخصیت های مختلف را می توان را زندگی کرد و دلم می خواهد که آن را ادامه دهم .

عکس آزاده زارعی بازیگر
عکس آزاده زارعی بازیگر

تست بازیگری

آزاده زارعی در مورد انتخاب شدن برای بازی در سریال آوای باران به حسین سهیلی زاده معرفی شده ، پس از دادن تست قبول می شود و خودش میگوید روزی که قرار بود فیلم برداری شود هنوز اطمینان نداشتم که آن نقش را به من داده اند .

ازاده زارعی عکس
ازاده زارعی عکس

دوست خوب

آزاده از برادر خود به عنوان دوست خوب و اقعی نام برده و می گوید وقتی آنها را با هم میبینند از شباهتشان تشخیص میدهند که خواهر و برادر هستند برادرش فوق لیسانس it لیسانس کامپیوتر و در مقطع تحصیل می کند .

سپاهان

او طرفدار سرسخت تیم سپاهان و تیم بارسلونای اسپانیا است ، در ضمن به تیم استقلال و ذوب آهن هم علاقه دارد ، خودش هم در تیم داخل سالن سپاهان بازی میکند .

تولد آزاده زارعی
تولد آزاده زارعی

بیوگرافی آزاده زارعی + اینستاگرام

آزاده زارعی در برنامه صبحی دیگر

آزاده زارعی در برنامه صبحی دیگر

نمایشگاه

او هنر قلم زنی روی برنج ، مس ، نقره و طلا را به شکل حرفه ای آموخته و تا کنون نمایشگاه های گوناگونی در ایران و خارج از کشور برگزار کرده است .

فریبا در سریال شاهرگ

آزاده زارعی در سریال « شاهرگ » در نقش فریبا بازی کرده است ، این سریال با موضوع جنایات منافقین تیر و مرداد 1399 از شبکه دوم سیما پخش شد .

شخصیت فریبا در ابتدا یک ساختار ساده دارد ولی هر چه داستان جلوتر می رود شخصیتی از فریبا می بینیم که پیچیدگی هایی دارد که جذابش می کند و این دو بخش از تفاوت در یک نقش برایم جذاب بود. فریبا کاراکتر عجیب و پیچیده و تاثیر گذاری داشت که انتخابش کردم و در حال حاضر هم دوستش دارم‌. 

بازیگران سریال شاهرگ : نیما رئیسی ، حسین پاکدل ، عباس غزالی ، عطا عمرانی ، فریده سپاه منصور ، افسانه کمالی و سیروس گرجستانی .

اینستاگرام آزاده زارعی


اینستاگرام آزاده زارعی
اینستاگرام آزاده زارعی

عکس های آزاده زارعی

قد آزاده زارعی
قد آزاده زارعی
ازاده زارعی در خارج از کشور
ازاده زارعی در خارج از کشور
زارعی
زارعی
آزاده زارعی بازیگر
آزاده زارعی بازیگر

تولد جمشید هاشم پور
تولد جمشید هاشم پور

آثار آزاده زارعی

نام اثر / سال تولیدعنوان کاریکارگردان
برف روی شیروانی داغ۱۳۸۹منشی صحنهمحمدهادی کریمی
آمین خواهیم گفت۱۳۸۹بازیگرسامان سالور
اکباتان۱۳۹۰منشی صحنهمهرشاد کارخانی
عملیات مهد کودک۱۳۹۱منشی صحنهفرزاد اژدری
آوای باران۱۳۹۲بازیگرحسین سهیلی زاده
مهر طوبی۱۳۹۴بازیگرمجید موسویان
هایلایت۱۳۹۶بازیگراصغر نعیمی
آثار آزاده زارعی

منبع : فارس

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 89

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir