اختلاس جدید

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا اعلام کرد: متهم مورد نظر با دستور بازپرس پرونده و مقام قضائی دستگیر و در بازداشت به سر می ‌برد ، روز گذشته  سردار کاظم مجتبایی از استرداد متهمی به جرم “معاونت در خیانت در امانت” به ایران خبر داد.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا افزود: این فرد پانزدهمین متهمی است که از ابتدای سال تاکنون به کوشش این پلیس و البته با هماهنگی دستگاه قضا به کشور برگشت داده شده و باید بگویم برگشت متهمان از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۴ درصدی داشته است.

وی امروز در تکمیل جزئیات این پرونده اظهار کرد: این متهم به جرم  ” معاونت در خیانت در امانت” از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به کشور بازگردانده شد.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا ادامه داد: این متهم بیش از چهار سال تحت تعقیب پلیس بین الملل ناجا بوده و با درخواست اعلان قرمز از اینترپل جهانی، فرآیند تعقیب و تلاش برای دستگیری وی آغاز شد.

سردار مجتبایی با بیان اینکه متهم طی این چند سال به چهار الی پنج کشور اروپایی و آسیایی سفر کرده و در تلاش بوده به شکلهای مختلف دستگیر نشود، ادامه داد: با توان، هوشمندی، اقدامات اطلاعاتی و هماهنگیهای دیپلماسی پلیس بین الملل ناجا با سازمان اینترپل جهانی و پلیس اینترپل سایر کشورها، بالاخره تعقیب متهم به نتیجه رسید و نامبرده شب گذشته به کشور بازگردانده شد.

سردار مجتبایی در بیان جزئیات بیشتر از این پرونده خاطر نشان شد: مطابق آخرین ردیابی ها، متهم در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس مخفی شده بود؛ این فرد با جرم “معاونت در خیانت در امانت ” بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان، اختلاس انجام داده است.

اسپوتنیک

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 1

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir