موضع رژیم صهیونیستی

گابی اشکنازی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مورد حادثه آتش‌سوزی در سایت اتمی ایران در نطنز گفت: ما هر اقدامی را برای جلوگیری از تهدید هسته‌ای ایران به کار خواهیم بست. ( موضع رژیم صهیونیستی در مورد حادثه نطنز )

اشکنازی گفت : ما سیاست طولانی‌ مدت را در دوره‌های مختلف داشته‌ایم تا به ایران اجازه ندهیم توانایی‌های هسته‌ای داشته باشد ، ایران با چنین توانایی‌هایی تهدید موجودیتی علیه ما است و نمی‌توانیم اجازه دهیم در مرزهای شمالی ما خود را تثبیت کند. بنابراین ما اقداماتی را انجام می‌دهیم که بهتر است درباره آن‌ها صحبت نشود.

پیش از این بنی گانتز، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو ارتش، در پاسخ به سوالی درباره مداخله صهیونیستها در اتفاقات اخیر آتش سوزی در سایت اتمی ایران گفت که “نمی‌توانم در این حادثه یا حوادث دیگر را تایید یا رد کنم.”

موضع نتانیاهو

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز اخیرا در مواجه با همین سوال از سوی خبرنگاران از پاسخ صریح به این سوال خودداری کرد و گفت: ما نمی‌توانیم به وضوح به آن ورود کنیم.

اشکنازی در ادامه ادعاهایش، به مسئله تحریم‌های تسلیحاتی ایران که در ماه اکتبر موعد آن‌ها پایان خواهد یافت نیز پرداخت و با اتهام‌زنی علیه تهران، گفت که از تلاش‌های آمریکا برای اطمینان از این که تحریم تسلیحاتی سازمان ملل علیه تهران تمدید خواهد شد، حمایت می‌کند.

یوزپلنگان وطن

در این میان نکته جالب این است طبق ادعای BBC Persian گروهی به اسم « یوزپلنگان وطن » مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفته اند و اعضای این گروه در دستگاه های امنیتی ایران حضور دارند .

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 1

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir