بیوگرافی نازنین بنیادی

نازنین بنیادی در 1 خرداد 59 در شهر تهران به دنیا آمده است ، وی مدرک دکتری بیولوژی از دانشگاه ارواین کالیفرنیا دارد او اکنون به دلیل فعالیت های سیاسی در قالب هنر به شهرت رسیده است . ( بیوگرافی نازنین بنیادی + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگینازنین بنیادی
تاریخ تولد1 خرداد 1359
محل تولدتهران
قد۱/62 متر
وزن۵6 کیلوگرم
بیوگرافی نازنین بنیادی + حواشی و اینستاگرام

نازنین بنیادی کیست ؟
نازنین بنیادی کیست ؟
عکس کودکی نازنین
عکس کودکی نازنین
ویکی پدیا نازنین بنیادی
ویکی پدیا نازنین بنیادی

بیوگرافی نازنین بنیادی + حواشی و اینستاگرام

مهاجرت به انگلستان

خانواده نازنین بنیادی به دیلی وقوع انقلاب قصد خروج از کشور را داشتند ولی تا زمان، به دنیا آمدن او صبر کردند ، در نهایت 20 روز پس از به دنیا آمدنش از ایران به انگلستان مهاجرت کردند .

نازنین بنیادی تا نوزده سالگی در انگلستان زندگی کرده است ، سپس برای ادامه تحصیل به کالیفرنیا امریکا مهاجرت میکند .

جد پدری او، صفی علیشاه، شاعر پرآوازه و فیلسوف قرن نوزدهم است.

خاطره از ایران

تمام خاطره نازنین از ایران مربوط می شود به یک سفر در دوازده سالگی به همراه مادرش به ایران که در آن سفر به تهران ، مشهد و شمال سفر میکند .

نازنین گفته است نسبت به ایران حس وطن را دارد و علاقه درونی به این اسم دارد ولی خب خاطرات زیادی از ایران ندارد .

کودکی نازنین بنیادی
کودکی نازنین بنیادی

رشته تحصیلی

نازنین مثل همه ی فرزندان با تشویق خانواده تحصیل خود را ادامه داد اما پس فارغ التحصیلی در مقطع دکتری متوجه شد به این رشته علاقه ای ندارد و فقط وقت خود را هدر داده است .

در ابتدا خیلی رشته بیولوژی را دوست داشته است ولی این حس پایدار نبوده ، روزی که تصمیم گرفت تا مسیر زندگی اش را تغییر دهد پدرش به او گفت : اشتباه بزرگی میکنی ولی خوددانی!!!

زندگی فرقه ای

نازنین بنیادی توسط خانواده اش عضو فرقه سابنتولوژی شده است ، در این فرقه اعضا برای کوچکترین کار های خود باید طبق دستور بزرگان فرقه رفتار کنند و در صورت نافرمانی به مجازات های سخت محکوم می شوند و با توجه به ضمانت هایی که از افراد گرفته می شود خروج از این فرقه بسیار سخت می باشد .

طبق افشاگری یکی از دوستان نازنین بنیادی ماجرای فعالیت او در این فرقه رسانه ای می شود .

نازنین بنیادی و پاپ
نازنین بنیادی و پاپ

ازدواج دستوری

سابنتولوژیست ها به دلیل دشمنی شدید با اسلام و بخصوص تشیع همواره در حال طراحی پروژه برای ضربه زدن به تفکر شیعیان ایران بوده است ، دیوید میسکوج ( رهبر سابنتولوژیست ها ) نازنین بنیادی را که یک ایرانی بود برای فعالیت های خود گزینه مناسبی میابد .

ایده سابنتولوژیست ها این بود که از هنر برای سیاست های خود استفاده کنند ، برای کوتاه کردن مسیر شهرت نازنین بنیادی رابطه او با یک ستاره هالیوودی طرح ریزی شد .

روابط فرقه ای نازنین بنیادی
نازنین بنیادی – تام کروز – جورج کلونی

رابطه با تام کروز

تام کروز که خود یک سابنتولوژیست می باشد در سال 2004 در اسپانیا یک کلیسا برای پیروان این فرقه تاسیس میکند و رهبران این فرقه تام کروز را بهترین گزینه برای معروف کردن نازنین میبینند .

مشکل اول

در این میان یک مشکل وجود داشت و آن اینکه نازنین بنیادی با فردی در رابطه بود و باید این فرد حذف می شد ، برای همین کلیسای سابنتولوژی پسری که با نازنین در رابطه بود را در مسیر یک خیانت قرار میدهند و از رابطه او فرد دیگری فیلم تهیه میکنند و آن فیلم را به نازنین نشان میدهد تا از او متنفر شود .

مشکل دوم

پس از نابودی رابطه ی عاشقانه ی نازنین رهبران فرقه متوجه مشکل دیگری شدند و آن این بود که نازنین یک دختری بود که همه ی عمر مشغول تحصیل بوده است و چیز زیادی از زیبایی و توجه به این موارد نمیدانست .

فرقه یک دوره فشره برای آموزش مد و زیبایی برای نازنین میگذراد و حتی دندان های نازنین را ارتودنسی میکنند ، در این زمان برای نازنین 20 هزار دلار لباس خریداری می شود .

روز تاریخی

زمانی که نازنین مشغول یادگیری مد و زیبایی بود یک روز به وسلیه کلیسا احضار می شود و به او می گویند ارتودنسی خود را در همین مرحله تمام کند زیرا فردا یک قرار ملاقات با تام کروز برای او ترتیب داده شده است و باید نتیجه ی تلاش های این مدت را برداشت کند .

رابطه این دو در نوابر 2004 در یک رستوران آغاز شد ولی پروژه خیلی خوب پیش نمیرفت ، تام کروز نازنین را برای رابطه بلند مدت نمی خواست و همین موضوع باعث شد که در ابتدا با او رابطه خوبی داشته باشد ولی با گذشت اندک مدتی رفتار خوبی با نازنین نداشت .

ژانویه 2005 تام کروز میزبان یک مهمانی فرقه ای بود و رهبر این فرقه ( دیوید میسکویج ) نیز شخصا در این مهمانی حضور پیدا کرد ، نازنین درست در شب مهمانی وضعیت جسمانی مناسبی نداشت و نتوانست در مهمانی حاضر شود ، تام کروز این اقدام نازنین را توهین به رهبر فرقه برداشت کرد و پس از یک دعوای شدید رابطه اش را با نازنین خاتمه داد .

رهبران فرقه دستور پاکسازی نازنین را صادر میکنند و تمامی نامه ها و هر چیزی که از تام کروز در دست نازنین بود در یک حمله به خانه ی او به سرقت میبرند ، دلیل این کار هم این بود که تام کروز مهره ی بسیار با ارزش تری بود که باید سفید باقی می ماند .

گزارش درون فرقه ای

نازنین بنیادی پس از این اتفاق مدتی دچار افسردگی می شود و برای درد و دل تمام ماجرا را برای یکی از دوستان خود که هم فرقه اش بود تعریف میکند .

دوست او هم تمام درد و دل های نازنین را به رهبران فرقه گزارش میدهد ، این گزارش باعث می شود که نازنین به دو ماه شستن دسشویی کلیسا با یک فرچه ی کوچک محکوم شود .

کلیسای ساینتولوژی او را مجبور به امضای پیمان‌نامه عدم افشا کرد و در عوض به او مجددا شانس این داده شد که در مسیر شهرت در دنیای هالیوود قرار بگیرد .

انتشار راز ها چگونه بود ؟

تمامی اطلاعات موجود در مورد نازنین بنیادی از روی اعترافات او به اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) بدست آمده‌اند ، تحقیقات اف بی آی زمانی انجام شد که این فرقه با یهودیت دچار مشکل شد و اکثر اعضای فرقه مورد بازجویی قرار گرفتند .

نازنین بنیادی با حجاب
نازنین بنیادی با حجاب

ورود به هالیوود

در نهایت با حمایت های فرقه نازنین در سال 2006 توانست اولین فیلم خود را در هالیوود بازی کند ،

الگوهای هنری

نازنین بنیادی گفته است در میان بازیگران شهره آغداشلو و ادری هپبورن را به عنوان الگوی بازیگری خود قرار داده است .


بازیگران عضو فرقه ساینتولوژی

  • بک هانسن
  •  دنی مسترسون
  •  چیک کوریا
  •  لیزا ماری پریسلی
  •  کریستی آلی
  •  کاترین بل
  •  جان تراولتا
  •  نازنین بنیادی
  •  تام کروز
  •  ویل اسمیت 

فعالیت سیاسی

سازمان عفو بین‌الملل بریتانیا روز چهارشنبه ۲۸ خرداد 1399 در گزارشی علت انتخاب نازنین بنیادی را همکاری او از سال ۲۰۰۸ با این نهاد حقوق بشری در رابطه با کارزارهای حقوق بشری در جهان به ویژه حقوق جوانان، زنان ایرانی اعلام کرد ، ولی این علت برای هیچکس حتی غربی ها هم باور پذیر نبود و همگان میدانند بنیادی از ابتدای این کار طراحی شده بود .

نازنین بنیادی
نازنین بنیادی

حمایت از تحریم

بنیادی که از ابتدای ورود به فرقه ساینتولوژی برای دشمنی با شیعیان آموزش دیده است در اردیبهشت 1399 تحریم ایران را به “شیمی درمانی” تشبیه کرد و آن را برای مردم لازم دانست .

این فرد بی توجه به تحریم دارویی مردم ایران با تشبیه بی ربطی موجب خشم مردم شد که در فضای مجازی با سیل کامنت های انتقادی مواجه شد .

عکس نازنین بنیادی
عکس نازنین بنیادی

سوال های بی جواب

سامان نیازی معاون امور بین الملل موسسه دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران ( صلح زیبا) گفته است : سوال ما از خانم بنیادی این است که آیا خبر دارد که ۸۰ میلیون ایرانی بدون دلیل تحت شدیدترین تحریم ها و مجازات توسط کشوری که در آن زندگی می‌کند قرار گرفته اند؟ آیا این خانم نسرین ستوده و به اصطلاح فعال حقوق بشر از نظر شما نمی تواند یک مجرم هم باشد و حسب قاعده حقوقی تناسب جرم و مجازات مشمول محکومیت باشد؟

نیازی افزود: خانم بنیادی آیا درجایی که شما زندگی می‌کنید و مرضیه هاشمی با خشن ترین شیوه و بدون محاکمه بازداشت شد، احساس نکردید حیثیت حقوق بشر مخدوش شده است و دغدغه حقوق بشری نداشت؟؟

وی تصریح کرد: خانم بنیادی آیا بیماران و کودکانی که به واسطه تحریم های ظالمانه آمریکا جان خود را از دست داده اند شایسته یک اظهار نظر حمایتی شما نبودند؟ به شما توصیه می کنم کمی با وجدان خود صمیمانه خلوت کنید.

قد نازنین بنیادی
قد نازنین بنیادی

اینستاگرام نازنین بنیادی


اینستاگرام نازنین بنیادی
اینستاگرام نازنین بنیادی

سینمایی های نازنین بنیادی

سالفیلمنقش
۲۰۰۶Kal: Yesterday & Tomorrowسیمی
۲۰۰۷Gamefaceتیلور
۲۰۰۸جنگ چارلی ویلسونزن پناهنده افغان
2008مرد آهنیامیره احمد
۲۰۰۹Diplomacyمترجم فارسی
۲۰۱۰سه روز آیندهالین
۲۰۱۲شیرین عاشقشیرین
۲۰۱۵رقصنده صحراپریسا غفاریان
۲۰۱۶بن هوراستر
۲۰۱۶مسافرانسلام دهنده هلوگرافیک
۲۰۱۸هتل بمبئیزهرا
۲۰۱۹بامب‌شلرودابه بختیار

بیوگرافی نازنین نور + حواشی و اینستاگرام

منبع : خبرگزاری دانشجو

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.1 تعداد آرا: 87

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir