بیلی آیلیش (Billie Eilish) سه شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۰ در لس آنجلس امریکا به دنیا آمده است ، وی در پانزده سالگی با خوانندگی به شهرت رسید است و اکنون در سطح جهان ده ها میلیون طرفدار دارد . ( بیوگرافی بیلی آیلیش + حواشی و اینستاگرام )

عکس با کیفیت بیلی آیلیش
عکس با کیفیت بیلی آیلیش

بیوگرافی بیلی آیلیش

نام هنریبیلی آیلیش
Billie Eilish
نام نام خانوادگیبیلی آیلیش پایریت بایرد اوکانل
Billie Eilish Pirate Baird O’Connell
تاریخ تولدسه شنبه، ۲۷ آذر ۱۳۸۰
سن:22 سال و 3 ماه
محل تولدلس آنجلس – امریکا
پدرپاتریک اوکانل
نژادانگلیسی ، ایرلندی ، اسکاتلندی ، بلژیکی
وضعیت تاهلمجرد
دینمسیحیت
وزن61 کیلوگرم
قد163 سانتیمتر
رنگ چشمآبی روشن
درآمد سالیانه 1 تا 2 میلیون دلار
رنگ مورد علاقه زرد
بیوگرافی بیلی آیلیش + حواشی و اینستاگرام

عکس بیلی آیلیش
عکس بیلی آیلیش
سلفی بیلی آیلیش
سلفی بیلی آیلیش

شروع فعالیت

بیلی آیلیش در 15 سالگی ترانه ای که برادرش برای خود نوشته بود را به اصرار از وی گرفت و در اتاق مشترکی که داشتند ضبط کرد و در سایت ساندکلود منتشر کرد ، استقبال از این آهنگ به حدی بود که می توان گفت وی یک شبه به همه چیز رسید ، نام این آهنگ « چشمان اقیانوسی » بوده است .

اولین آلبوم

آیلیش به مدت دو سال فقط تک آهنگ منتشر میکرد تا این که در سال 2017 اولین آلبوم خود را به نام « به من لبخند نزن » را منتشر کرد ، این آلبوم در مدت کوتاهی توانست به فروش میلیونی دست پیدا کند .

قد بیلی آیلیش
قد بیلی آیلیش

خانواده

بیلی آیلیش در یک خانواده هنری به دنیا آمده است ، پدر و مادرش در زمینه بازیگری ، نوازندگی و فیلم نامه نویسی در سطح پایین فعال بودن و موفقیت آنچنانی نداشته اند .

برادرش « فینیانس » خواننده و ترانه سرا می باشد و در اکثر کارهای بیلی همکاری داشته است .

دوران کودکی

بیلی و برادرش در خانه درس می خواندند و در عوض بیشتر وقت خود را برای حضور کلاس موسقی و آواز صرف میکردند ، از یازده سالگی شعر گفتن را آغاز کرد و با کمک برادرش در این زمینه بیشتر رشد کرد .

در نوجوانی رقص را نیز به صورت حرفه ای دنبال میکرد که به دلیل یک مصدومیت رقص را به طور کامل کنار گذاشت .

او مدتی رقص هم کار می کرد اما بخاطر آسیب دیدگی آنرا کنار گذاشت

کودکی بیلی آیلیش
کودکی بیلی آیلیش

موسیقی تیتراژ

بیلی آیلیش موسیقی سریال « 13 دلیل برای اینکه …» را خوانده است و دومین آلبوم وی در سال 2019 به نام « وقتی همه می خوابیم ، کجا میریم » منتشر شده است و موفقیت های وی استمرار پیدا کرد .

همکاری با برادر

آیلیش طبق گفته خودش هوش تجاری ندارد و به خوبی نمی تواند درآمد خود را مدیریت کند به همین دلیل برادرش به جز اینکه در آهنگ سازی و ترانه سرایی کمک او میکند ، امور مالی او را نیز مدیریت میکند .

آیلیش می گوید من و برادرم دکنار هم بزرگ شده ایم و با اخلاق همدیگر به خوبی آشنا هستیم همین باعث می شود نقاط ضعف همدیگر را پوشش بدیم ، آیلیش در سال 2019 برای برادرش یک خانه به قیمت 1 میلیون دلار خریداری کرد .

بیماری

آیلیش در سال 2018 در فضای مجازی اعلام کرد که پزشکان بیماری « نشانگان توره » را در وی شناسایی و تائید کرده اند ، این بیماری همان تیک های حرکتی و صوتی می باشد که فرد در صورت ابتلا به آن ناخواسته یک سری حرکات تکراری را انجام میدهد و ممکن است بی اختیار اصواتی را بیان کند .

عکس بیلی آیلیش خواننده
عکس بیلی آیلیش خواننده

فروشگاه اینترنتی

بیلی آیلیش در سال 2019بنا بر نظر برادرش یک برند پوشاک و اکسسوری تاسیس کرد و یک فروشگاه اینترنتی برای فروش در سراسر جهان راه اندازی کرده است ، لباس هایی که در این فروشگاه به فروش میرسد اکثر لباس های هواداری به حساب می آیند و اسم او بر روی لباس ها وجود دارد .

در ادامه چند برند پوشاک اروپایی و امریکایی به وی پیشنهاد همکاری برای مدلینگ داده اند که وی با 3 برند همکاری میکند و درآمد خوبی از این طریق کسب می کند .

تغذیه و سلامت

او گفته است یک گیاه خوار کامل می باشد و حتی مدتی هست ترشحات حیوانی ( شیر و لبنیات ) را هم مصرف نمی کند ، همچنین گفته است مواد مخدر و سیگار را تا کنون حتی تست نکرده است و دلش نمی خواهد با این چیز ها آینده ی کاری خود را خراب کند .

روابط بیلی آیلیش

او در بیان روابط خود بسیار مخفی کار می باشد و اطلاعاتی در این مورد به رسانه ها نمیدهد ، چندین بار اعلام کرده است که عکس های او با افراد مختلف به معنی رابطه عاشقانه نیست و شاید فقط در حد یک مهمانی رفتن با کسی رابطه داشته باشد …

بیلی آیلیش خواننده
بیلی آیلیش خواننده

دختر پاپ

آیلیش به دلیل موفقیت هایی که داشته است لقب « دختر پاپ » را دریافت کرده است ، او توانسته است جوایزی را کسب کند که هیچ متولد سال 2000 به بعدی تا کنون موفق به کسب آنها نشده است به همین دلیل بسیاری از کارشناس ها می گویند او در سال های آینده می تواند به نفر اول موسیقی امریکا تبدیل شود .

بیلی آیلیش کیست؟
بیلی آیلیش کیست؟

اینستاگرام بیلی آیلیش


تاریخ تولد بیلی آیلیش
اینستاگرام بیلی آیلیش
اینستاگرام بیلی آیلیش
اینستاگرام بیلی آیلیش

شباهت به الهام اخوان

خیلی می گویند بیلی آیلیش و الهام اخوان از نظر ظاهری شبیه به هم می باشند ، الهام اخوان بازیگر تئاتر و سینما متولد ۹ شهریور ۶۷ در شهر تهران می باشد ، وی مدرک کارشناسی تئاتر و کارشناسی ارشد کارگردانی دارد و این روز ها به عنوان منشی صحنه هم فعالیت می کند .

شباهت الهام اخوان و بیلی آیلیش
شباهت الهام اخوان و بیلی آیلیش

بیوگرافی نازنین نور + حواشی و اینستاگرام

بیوگرافی نازنین بنیادی + حواشی و اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 505

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir