ملینا تاج 11 بهمن سال 71 در تهران به دنیا آمده است ، اصالت وی به شهر شیراز برمیگردد به عنوان اینفلوئنسر در فضای مجازی به شهرت رسیده است ، ملینا تاج فارغ التحصیل معماری می باشد ، پس از معماری به سراغ رشته طراحی لباس رفت و در این رشته هم مدرک کارشناسی دریافت کرد .( بیوگرافی ملینا تاج + حواشی و اینستاگرام )

ملینا تاج
ملینا تاج

بیوگرافی ملینا تاج

نام نام خانوادگیملینا تاج
melina taj
تاریخ تولد11 بهمن 1371
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیکارشناسی معماری
کارشناسی طراحی لباس
وضعیت تاهلمتاهل
همسررضا نوبخت
بیوگرافی ملینا تاج + حواشی و اینستاگرام

تاریخ تولد ملینا تاج
تاریخ تولد ملینا تاج

شروع با مدلینگ

ملینا در ابتدا به عنوان مدل آرایش « پری کمالی » فعالیت میکرد اما پس از مدتی خود وارد دنیای آرایشگری شد و آموزش های وی در مورد آرایش و ماسک ها پوست بازدید کننده های بسیاری پیدا کرد .

ملینا آموزش های خود را در سال 96 برای نخستین بار در فضای مجازی منتشر کرد و با استقبالی که از ویدیو هایش شد تا کنون در این زمینه فعالیت میکند و بیش 1.4 میلیون فالوئر دارد .

ملینا تاج
ملینا تاج

خانواده

ملینا یک خواهر به اسم « شکوفه » دارد که او هم در اینستاگرام فعالیت دارد ، آنها اصالتا شیرازی می باشند ولی هر دو متولد تهران می باشند .

melina taj
melina taj

علاقه به آرایشگری

بنابر گفته هایش از کودکی به آرایشگری علاقه داشته است ولی تا این سال ها هرگز فکر نمیکرد که بتواند در آرایشگری به موفقیت خاصی برسد .

عکس ملینا تاج
عکس ملینا تاج

اینفلوئنسر کیست ؟

اینفلئونسرها، در واقع افراد تاثیرگذاری می باشند که در یک حوزه مشخص، دارای مهارت، بینش، دانش، اقتدار و علم کافی در مورد موضوع خاصی هستند و این مهارت ها و علم خودشان را به روشی متفاوت و جدید در قالب متن، عکس و فیلم ارائه می کنند و از این طریق دنبال کننده یا فالوور خیلی زیادی پیدا می کنند .

اینفلوئنسر ها با انگیزه مالی فعالیت میکنند و در این زمینه تبلیغات زیادی را انجام میدهند و معمولا این افراد اسپانسر های زیادی دارند ، تبلیغات زیاد آنها برای کاربر آزار دهنده نمی باشد زیرا تبلیغات مرتبط را میپذیرند به عنوان مثال یک اینفلوئنسر که در زمینه آرایشگری فعالیت میکند معمولا تبلیغات لوازم آرایش را انجام میدهد و مخاطب های او حس بدی به تبلیغات ندارند .

ماسک های خانگی

ملینا با تماشای ویدیو های خارجی که ماسک های خانگی را آموزش میدادند همان ها را برای مخاطبان خود بازتولید میکرد و از همین طریق توانست تعداد فالور های خود را به سرعت افزایش دهد .

ملینا تاج
ملینا تاج

رضا نوبخت

ملینا تاج با فردی به اسم « رضا نوبخت » زندگی میکند و گفته می شود با یکدیگر ازدواج کرده اند ، رضا نوبخت شغل خاصی ندارد و گفته می شود در ایران به عنوان فیلمبردار و تدوین گر فعالیت میکرده است و اکنون همین کار ها را برای کلیپ های ملینا تاج انجام میدهد .

همسر ملینا تاج
همسر ملینا تاج

تغذیه ملینا تاج

ملینا تاج برای مدت نزدیک به دو سال به گیاه خواری پرداخت اما به دلیل سوء تغذیه ناشی از کمبود پروتئین این نوع تغذیه را کنار گذاشت و دوباره گوشت مصرف میکند اما مصرف سوسیس و کالباس را خیلی محدود کرده است .

به زرشک پلو با مرغ ، تهچین و سوشی علاقه دارد .

ملینا تاج
ملینا تاج

بازیگری ملینا تاج

مانند بسیاری از افراد مرفه برای دوره ای به بازیگری پرداخت و حتی توانست بدون هیچ آموزشی یک نقش کوتاه در سریال « آوای باران » بازی کند .

ملینا تاج
ملینا تاج

محل سکونت ملینا تاج

ملینا و رضا در استانبول ترکیه ساکن می باشند ولی هر سال 2 – 3 بار به دبی میروند و با اقوام خود دیدار میکنند ، معمولا زمانی که به دبی میرود به غواصی در خلیج فارس هم میپردازد .

ملینا تاج در دبی
ملینا تاج در دبی

کلاس های آموزش ملینا تاج

ملینا تاج مستر کلاس حرفه ای صفر تا صد ارایشی در استانبول ترکیه توسط کمپانی uwcee برگزار میکند . ملینا از این مستر کلاس به عنوان یک تجربه لذت بخش و بزرگ در کنار طرفداران خودش یاد میکند و اینطور میگوید که “این تجربه به قدری برای من شیرین است که همواره آن را ادامه خواهم داد “

کلاس های ملینا تاج
کلاس های ملینا تاج

اینستاگرام ملینا تاج

https://www.instagram.com/melinataj/

پیج ملینا تاج
پیج ملینا تاج

عکس های ملینا تاج

ملینا تاج آرایش
ملینا تاج آرایش
تولد ملینا تاج
تولد ملینا تاج
آموزش آرایش ملینا تاج
آموزش آرایش ملینا تاج

Melina Taj

Melina Taj is one of the beautiful and successful Iranian girls with Shirazi origin who was born on 31 January, 1991 in Tehran. Melina has a degree in architecture and has also completed a course in costume design, and has the skills and sayings to do so.

Her interest in hairdressing and make-up attracted Melina to this art and she learned to make up professionally. He started in the field of modeling and, of course, it is interesting to know that he also acted and played a short role in the series Avae Baran, which was aired in 1992 on the Se Sima network.

Melina Taj
Melina Taj

Melina started her official activity on Instagram in 1996. His first Instagram posts were about producing content to introduce his primer to his audience, and he continued the same process in his first few posts. Gradually, with the increase in the number of followers of the Instagram page of Melina Taj, she continues her activity in the form of making videos. Training to make a variety of homemade masks, fine makeup tips, skin care tips, etc. with homemade and available materials made Melina’s videos and tutorials much more visible, and gradually the number of Melina Taj followers on Instagram It was increasing.

melina-taj

بیوگرافی مرضیه موسوی + اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 87

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir