جمشید شارمهد

جمشید شارمهد در روز سوم فروردین ۱۳۳۴ – ۲۳ مارس ۱۹۵۵ در تهران به دنبا میآید ودر یک خانواده ایرانی آلمانی رشد میکند. ( جمشید شارمهد کیست ؟ )

عملیات های تروریستی

  • در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ (برابر با ۱۲ آوریل ۲۰۰۸)، انفجاری در حسینیه شهدا وابسته به کانون رهپویان وصال در شهر شیراز رخ داد، که منجر به شهادت ۱۴ نفر و دست‌کم ۲۰۰ مجروح شد.
  • در ۲۲ دی ۱۳۸۸ انفجاری در حرم امام خمینی ره به وقوع پیوست. انجمن پادشاهی ایران در یک بیانیه افرادی تحت عنوان «تکاوران تندر» را مسئول انفجار حرم امام خمینی ره عنوان کرد. در این انفجار بیژن عباسی با نام «پیروز» -یکی از هواداران انجمن پادشاهی- به هلاکت رسید .
  • منفجر کردن سد سیوند شیراز
  • انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران
  •  انفجار حوزه علمیه خاتم الانبیا در شیراز
  • انفجار در مقابل منزل امام جمعه نهاوند در 24 دی 1388

رادیو تندر

جمشید شارمهد در سال ۲۰۰۷ میلادی به همراه دوستان خود در لس آنجلس «رادیو تندر» را راه‌اندازی میکنند که از طریق  ماهواره، برای آسیا و اروپا، برنامه‌های تروریستی خود را پخش میکند. 

مخالفت با ربع پهلوی

فرود فولادوند در مورد ربع پهلوی گفته بود :

انجمن پادشاهی بر این باور است که شاهزاده رضا پهلوی (ولیعهد دوران پیش از انقلاب) نه تنها شایستگی هیچ گونه سمت دولتی، مبارزاتی و ملی را ندارد، بلکه فعالیتهای ایشان در سه دهه پیش، تفرقه افکنانه، ناکافی و در نهایت  بر خلاف منافع ایران بوده است.

اعضای انجمن پادشاهی ایران

  • فتح‌الله منوچهری با نام مستعار فرود فولادوند (رهبر سابق انجمن)
  • جمشید شارمهد (سخنگوی انجمن پادشاهی – رهبر فعلی – مدیر رادیو و سایت تندر)
  • الکساندر ولی‌زاده (با نام مستعار «کورش لُر»)
  • ناظم اشمیت (با نام مستعار «سیمرغ»)

تهدید آیت الله رئیسی به ترور

در  ۱۶ تیرماه 1398 این گروه تروریستی با انتشار نامه ای تهدید آمیز خطاب به آیت الله رئیسی وی را تهدید به ترور کردند و خواهان آزادی تروریست های خود و جاسوسان زندانی شدند .

تهدید آیت الله رئیسی به ترور
تهدید آیت الله رئیسی به ترور

دستگیری جمشید شارمهد

جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

صحبت های وزیر اطلاعات

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات : خدا را شکرگزار هستیم که دست انتقام الهی از آستین سربازان گمنام امام عصر(عج) بیرون درآمد و یک جنایتکار را در اختیار دستگاه جمهوری اسلامی ایران قرارداد.

در بین جریان های سلطنت طلب که اغلب آنها با یکسری بیانیه و شعار ها خود را اثبات می‌کنند، جریان سلطنت طلبی جمشید شارمند تقریباً از معدود جریان‌ها یا تنها جریانی بود که بسیار خشن بود و به دنبال این بود که با عملیات تروریستی خود را اثبات کند؛ کما اینکه در حسینیه سیدالشهدای شیراز و در برنامه رهپویان وصال آن جنایت ددمنشانه را مرتکب شد که به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان مان منجر شد.

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.1 تعداد آرا: 42

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir