بیوگرافی نیکی میناژ

نیکی میناژ ۱۷ آذر ۱۳۶۱ در ترینیداد و توباگو به دنیا آمده است ، وی نتوانسته است دبیرستان را به پایان برساند اما اکنون به عنوان موفق ترین خواننده رپ زن جهان شناخته می شود . ( بیوگرافی نیکی میناژ + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگینیکی میناژ
Nicki Minaj
Onika Tanya Maraj
تاریخ تولد۱۷ آذر ۱۳۶۱
8 دسامبر 1982
محل تولدSaint James, Port of Spain
ترینیداد و توباگو
محل سکونتنیویورک
پدرRobert Maraj 
مادرCarol Maraj
مدرک تحصیلیدوم دبیرستان
وضعیت تاهلمجرد
وزن63 کیلوگرم
قد157 سانتیمتر
رنگ چشمقهوه ای تیره
رنگ مومشکی
روابط
دینمسیحیت
ثروت70 میلیون دلار
بیوگرافی نیکی میناژ + حواشی و اینستاگرام

عکس نیکی میناژ
عکس نیکی میناژ

خانواده

خانواده نیکی میناژ
خانواده نیکی میناژ

نیکی میناژ در یک خانواده هفت نفره بزرگ شده است ، پدرش هندی تبار می باشد مادرش آفریقایی تبار می باشد.

پدر و مادرش کارمند بودند و از نظر مذهبی مسیحی معتقد می باشند ، نیکی 3 خواهر و یک برادر دارد زمانی که نیکی 5 ساله بود پدر و مادرش طلاق گرفتند و زندگی او تحت تاثیر قرار گرفت .

با مادرش به عنوان مهاجر به امریکا رفت و سختی های زیادی در این باره به خاطر دارد ، به دلیل مشکلات مالی نتوانست دبیرستان را تا پایان ادامه دهد زمانی که دبیرستان را رها کرد به عنوان پیش خدمت در یک کافه رستوران کار میکرد .

نیکی میناژ در آن سال ها به دلیل مشکلات مالی حال و روز خوبی نداشت ، یک روز با مشتریان رستوران دعوا میکند و به آنها فحاشی میکند این موضوع به اخراج وی از رستوران منجر می شود .

به دلیل اخلاق بد و بی ادبی در مدت یک سال 15 شغل مختلف از جمله منشیگری ، انبارداری و نظافتچی را تجربه کرد و از همه ی آنها اخراج شد .

آغاز خوانندگی

نیکی میناژ در دبیرستان رشته موسیقی را خوانده بود ، سال 2004 در یگ گروه رپ عضو شد اما باز هم با دعوا از این گروه هم جدا شد ، بعد از انک زمانی تصمیم گرفت برای خودش کار کند و آهنگ هایش را در فضای مجازی منتشر کند .

سه سال برای دل خودش آهنگ هایش را در اینترنت منتشر میکرد و درآمدی از این طریق نداشت ، سال 2007 یک روز از « جورج ابرامز » مدیر شرکت Brooklyn ایمیلی را دریافت کرد که زندگی او را کاملا متحول کرد .

در آن ایمیل پیشنهاد یک قرارداد شش ماهه به نیکی میناژ داده شده بود ، او که منتظر همچین فرصتی بود که کسی بر رویش سرمایه گذاری کند فوری این پیشنهاد را پذیرفت .

اولین سری آهنگ های میناژ که با شرکت Brooklyn موفقیت بسیار زیادی به همراه داشت ، سال 2008 دیگر به عنوان یک خواننده رپ در امریکا شناخته میشد و حتی جایزه « زن سال موسیقی رپ » را از جشنواره آندرگراند دریافت کرد .

ورود به خوانندگی نیکی میناژ
ورود به خوانندگی نیکی میناژ

بیوگرافی نیکی میناژ

جمعه صورتی

سال 2010 با انتشار آلبومی به اسم « جمعه صورتی » رتبه دوم فروش را امریکا به خود اختصاص داد و نشان داد موفقیت های او یک اتفاق نبوده و باید پذیرفت که یک خواننده حرفه ای ظهور کرده است و سال ها خواهد بود .

سال 2011 بریتنی اسپیرز با نیکی میناژ آهنگ مشترکی را خواند ، این موضوع باعث شد کنسرت های مشترک آنها نیز برگزار شود .


رکورد های فروش

سال 2012 آلبوم « جمعه صورتی – ورژن جدید رومن » و سال 2014 آلبوم « اثر انگشت صورتی » را منتشر کرد و برای اولین بار یک خواننده رپ رن توانست در سه آلبوم خود به فروش بیش از پنج میلیون نسخه دست پیدا کند .

در آلبوم اثر انگشت صورتی ویدیو کلیپی وجود داشت که پر بازدیدترین ویدیو سولو رپر زن در تمام تاریخ شد و توانست اعتبار نیکی میناژ را در میان خواننده های امریکایی به شدت افزایش دهد .

ثروت نیکی میناژ
ثروت نیکی میناژ

بیوگرافی نیکی میناژ

عصر یخبندان

سال 2012 در انیمیشن « عصر یخبندان » به عنوان صدا پیشه حضور پیدا کرد ، یکسال بعد در سال 2013 در فیلم سینمایی The other woman به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد این فیلم با بازی کامرون دیاز در نقش اول نتوانست در گیشه موفق باشد .

روابط نیکی میناژ

نیکی میناژ گفته است از هجده سالگی با فردی به نام « سافاری سامونلز » رابطه داشته است و این رابطه به مدت 14 سال به طول انجامید .

سال 2015 یعنی یکسال پس از اتمام رابطه قبلی اش ، با خواننده رپ « میک میل » وارد یک رابطه شد و بعد از دوسال از وی نیز جدا شد .

ازدواج نیکی میناژ
روابط نیکی میناژ

اعتقاد به کلیسا

نیکی میناژ گفته است پدرش با وجود الکلی بودن ولی هرگز کلیسا رفتن را ترک نمیکرد و مادرش نیز مسیحی معتقد بوده ، او نیز در جوانی تصمیم میگیرد به کلیسا برود و تمام موفقیت های خودش را به همین دلیل میداند .

بنیاد خیریه میناژ

نیکی میناژ با توجه به این که از فقرا بوده است با به دست اوردن ثروت فراوان از موسیقی ، اقدام به تاسیس یک خیریه به اسم « خیریه میناژ » کرده است این خیریه سالان هزینه تحصیل 30 دختر سیاه پوست را تقبل میکند و در یکشنبه ها غذای مجانی برای فقرا توزیع میکند .

وقتی در سال 2018 موج خودکشی در میان سربازان ارتش امریکا رسانه ای شد ، نیکی میناژ برای بالا بردن روجیه سرباز ها کنسرت هایی در پادگان ها برگزار کرد و برای این کنسرت ها هزینه ای طلب نکرد .

تبلیغات نیکی میناژ

نیکی میناژ با توجه به طرفداران بی شماری که دارد در زمینه تبلیغات و مدلینگ نیز فعالیت میکند ، او بخش زیادی از ثروت خود را از این روش به دست آورده است .

نیکی میناژ با شرکت کاسیو ، مک ، نوکیا ، پپسی و فرانسیس قرارداد های بلند مدت دارد .

تبلیغات نیکی میناژ
تبلیغات نیکی میناژ

بیوگرافی نیکی میناژ + حواشی و اینستاگرام

برند میناژ

نیکی میناژ مانند بسیاری از افراد مشهور برند مخصوص به خود را ثبت کرده است و لوازم آرایشی ، لوازم خانگی ، عطر و نرم افزار های خود را تولید میکند و از این طریق هم درآمد خوبی دارد .

اینستاگرام نیکی میناژ


اینستاگرام نیکی میناژ
اینستاگرام نیکی میناژ

کتک خوردن از دوست پسرش

نیکی میناژ مانند بسیاری از زنان امریکایی از دوست پسر خود کتک میخورده است و این موضوع به حدی بوده است که حتی از حرف زدن جلوی دوست پسرش وحشت داشته .

نیکی میناژ گفته است وقتی با دوست پسرم حرف میزدم هر لحظه ممکن بود او با مشت و لگد به جانم بیافتد ولی من این موضوع را سال ها تحمل کردم چون این یک اتفاق عادی در خانواده ما بوده است و پدر و مادرم هم همین طور بودند .

جدایی

میناژ در ادامه گفت: «ترک کردن هم آسان نیست، به ویژه در دنیای اینستاگرام که تنها چیزی که مردم می‌خواهند، پست عکس‌های روابط‌شان برای جلب توجه است. مرد باید به شما احساس امنیت بدهد نه وحشت».

این خواننده ۳۶ ساله، در ادامه به پنج کار اشاره کرده که «مردی که شما را دوست دارد» انجام نمی‌دهد، از جمله تحقیر شما در شبکه ها اجتماعی، پنهان کردن جایی که می‌رود، داشتن رابطه با دیگری و یا کتک زدن شما و فحاشی .

میناژ می‌گوید هرچند سرانجام در جایی قرار گرفته که احساس می‌کند «امن است‌، قدرش را می‌داند و بدون قید و شرط دوستش دارد»، اما باید نخست یاد می‌گرفت چطور خودش را دوست داشته باشد.

«اگر به مردی اجازه نمی‌دهید با مادر، خواهر یا بهترین دوستتان بدرفتاری کند چون دوستشان دارید، نباید اجازه بدهید با شما هم  رفتار بدی داشته باشد، چون شما خودتان را هم دوست دارید».

«خدا را شکر که از دو رابطه زهرآگین که هردو همین مشکل را داشتند، بیرون آمدم. اکنون در رابطه سالم‌تری هستم. تا به حال آنقدر احساس شادمانی و رضایت نکرده بودم. ارزش خودتان را بدانید و هرگز به کمتر از آن راضی نشوید».


لغو کنسرت در عربستان

میناژ با نشر اعلامیه‌ای گفته است: «بعد از تامل محتاطانه تصمیم گرفتم که کنسرت برنامه ریزی شده ام در جشنواره جده را به پیش نبرم.»

او افزوده است: «هرچند خواستی جز این ندارم که برای هوادارانم در عربستان سعودی برنامه اجرا کنم، [اما] بعد از این که در این زمینه‌ها خود را بهتر مطلع ساختم، به این باورم که بهتر است حمایتم از حقوق زنان و جامعه دیگرباشان جنسی و آزادی بیان را واضحاَ بیان دارم.»

انتقاد سازمان‌های حقوق بشری

تصمیم نیکی میناژ که در کشور شدیداَ محافظه کار عربستان سعودی برنامه اجرا کند، از سوی چندین سازمان غیردولتی مورد انتقاد قرار گرفته بود.

بنیاد حقوق بشر در نامه‌ای به نیکی میناژ از او خواست که «پول رژیم عربستان» را رد کند و با استفاده از نفوذ جهانی‌اش خواستار آزادی فعالان زندانی حقوق زن در عربستان سعودی شود.

این سازمان از تصمیم جدید میناژ برای لغو این کنسرت استقبال کرد. تور هالوورسن، رئيس این بنیاد مستقر در نیویارک گفت: «ما از این تصمیم نیکی میناژ استقبال می‌کنیم که تلاش واضح رژیم عربستان به استفاده از او برای جلب توجه در روابط عمومی را رد کرد.»

همچنین سازمان عفو بین‌الملل از وضعیت حقوق بشر در عربستان سعودی انتقاد کرده و گفته است که این کشور در حال سرکوب منتقدان حکومت است.

آلبوم‌ها

  • جمعه صورتی (۲۰۱۰)
  • جمعه صورتی: نسخه جدید رومن (۲۰۱۲)
  • د پینک‌پرینت (۲۰۱۴)
  • ملکه (۲۰۱۸)

بیوگرافی ونسا کربی + اینستاگرام

بیوگرافی بیلی آیلیش + حواشی و اینستاگرام

ایندیپندنت dw

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 6

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir