بیوگرافی مارال بنی آدم

مارال بنی آدم روز ده آبان سال 60 در تهران به دنیا آمده است ، در رشته بازیگری دارای تحصیلات آکادمیک بوده و کارش را از تئاتر شروع کرده است او همسر علی سرابی بازیگر می باشد . ( بیوگرافی مارال بنی آدم + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیمارال بنی آدم
تاریخ تولد10 آبان 1360
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمتاهل
همسرعلی سرابی
فرزندانعسل و ایلیا
بیوگرافی مارال بنی آدم + حواشی و اینستاگرام

مارال بنی آدم عکس
مارال بنی آدم عکس

مراقب سلامتی

بنی آدم اشاره می کند که مردم جامعه بایستی در این روز های سخت به یکدیگر کمک کرده و هوای هم را داشته باشند ، تا بتوانیم این روز های دشوار را پشت سر بگذاریم .

کانادا

مارال در فاصله سال های 90 تا 91 در کشور کانادا زندگی میکرده ، او در آنجا به کلاس های بازیگری « متاب نصیرپور » که در آنجا اقامت داشته میرفته است و پس از آموزش در حوزه تئاتر وارد نمایش شده و تا سال 93 می تواند تجارب خوبی در حوزه بازیگری به دست آورد .

مارال بنی آدم کانادا
مارال بنی آدم کانادا

اخراج از مدرسه

در زمانی که بنی آدم روخوانی نمایش نامه ای را انجام میداده با خبر می شود که پسرش در مدرسه دعوا کرده و مدیر تصمیم به اخراج او گرفته است ، می گوید این اتفاق باعث شد که به نقش خود در آن نمایش که به نام « آنت» بوده نزدیک تر شود و ماجرایی که میبایست موجب ناراحتی او شود به او در اجرای نقش کمک کرده است .

سینما

بنی آدم به ایران بازمیگردد و در سال 94 هنگامی که 34 ساله بوده در فیلم فروشنده کاری از اصغر فرهادی بازی میکند ، او در این فیلم نقش کتی را به عهده داشته است .

او سال بعد در مهر 95 در فیلم خشکسالی و دروغ با پگاه آهنگرانی و محمدرضا گلزار همبازی می شود .

مارال بنی آدم بازیگر
مارال بنی آدم بازیگر

انتخاب برای فروشنده

او با فراخوان اصغر فرهادی در تلگرام، مبنی بر انتخاب بازیگر برای فیلم فروشنده، ویدیویی دو دقیقه‌ای می‌فرستد و به عنوان بازیگر انتخاب می‌شود.

فیلم فروشنده روایت زندگی زوجی است که در حال بازی در نمایش مرگ فروشنده نوشته آرتور میلر هستند. آن‌ها به علت نشست زمین مجبور می‌شوند به اجبار خانه خود را ترک کنند و به اصرار یکی از دوستانشان به نام بابک به خانه‌ای اسباب‌کشی می‌کنند که پیش‌ تر زنی بدنام به نام «آهو» در آن ساکن بوده‌ است. ابتدا همه چیز خوب پیش می‌رود ولی وقایع بعدی به بحرانی غیر قابل کنترل ختم می‌شود.

مارال بنی آدم در فیلم فروشنده
مارال بنی آدم در فیلم فروشنده

کار طنز

به نظر وی ساختن کار طنز و کمدی در ایران سخت است ، زیرا مردم به راحتی نمیخندند ولی کار تراژیک ساخته شود بسیار مورد توجه قرار گرفته و مردم هم به راحتی با آن گریه می کنند .

نمایش خانگی

بنی آدرم در سال 98 در سریال نمایش خانگی به نام « هم گناه » در نقش سارا به ایفای نقش پرداخته است ، او دختری است که بعد از ازدواج دوم پدر خود با خانواده عمویش زندگی میکند .

مارال بنی آدم پرویز پرستویی
مارال بنی آدم پرویز پرستویی

بنی آدم در هم گناه در کنار بازیگرانی همچون : پرویز پرستویی ، هدیه تهرانی و مهدی پاکدل قرار گرفته است .

زندگی شخصی

مارال بنی آدم چند سال است که ازدواج کرده و همسرش نیز علی سرابی همکار وی می باشد ، آنها دارای دو فرزند دوختر و پسر به نام های عسل و ایلیا هستند .

علی سرابی و مارال بنی آدم
علی سرابی و مارال بنی آدم
علی سرابی
علی سرابی
مارال بنی آدم و همسرش
مارال بنی آدم و همسرش

مصطفی کیایی

در مورد مصطفی کیایی میگوید که او کارگردانی بسیار کاربلد بوده و ارتباط بسیار خوبی با بازیگران خود دارد ، و از این که با او کار کرده خیلی خوشنود است .

مارال بنی آدم سریال هم گناه
مارال بنی آدم سریال هم گناه

اینستاگرام مارال بنی آدم


اینستاگرام مارال بنی آدم
اینستاگرام مارال بنی آدم
ویکی پدیا مارال بنی آدم
مارال بنی آدم

ایرنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 44

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir