بیوگرافی زینب باستیک

زینب باستیک روز 17 تیر سال 1378 در شهر چناق‌قلعه در کشور ترکیه به دنیا آمده است ، مدرک تحصیلی دیپلم دارد و از 17 سالگی شروع به خوانندگی کرده و 4 سال بعد در بیست و یک سالگی وارد بازیگری شده است ، و با بازی در سریال « سیب ممنوعه » به شهرت بسیاری میرسد . ( بیوگرافی زینب باستیک + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیزینب باستیک
تاریخ تولد17 تیر 1378
محل تولدچناق‌قلعه
محل سکونتاستانبول
وضعیت تاهلمتاهل
همسرتولگا آکیش
قد163 سانتیمتر
درآمد سالیان900 هزار دلار
ثروت5 میلیون دلار
بیوگرافی زینب باستیک + اینستاگرام

تاریخ تولد زینب باستیک
زینب باستیک

شبکه اجتماعی

نظر وی در مورد فضای مجازی این گونه است که در زندگی اش تاثیر زیادی داشته و حرفه اش را در زمینه دیجیتال گسترش داده و موجب شده که ارتباطات بیشتری داشته باشد .

زندگی خانوادگی

مادر زینب کارمند حمل و نقل بوده و پدر وی در کشتیرانی کار میکند ، آنها وقتی زینب سه سال داشته به شهر ازمیر مهاجرت کرده و پس از جدایی پدر و مادرش از ازدواج مجدد پدر یک برادر ناتنی به نام « تیمور » دارد .

پدر او در جمهوری خود مختار کریمه از توابع روسیه زندگی می کند و به دلیل کارش فقط می تواند در سال یکبار او را ببیند .

کلاس های بازیگری

زینب برای آموزش رقص وقتی 7 ساله بوده در سال 2 هزار به کلاس رقص میرود ، و از سن 15 سالگی یعنی در سال 2008 برای آموختن بازیگری به آموزشگاه خصوصی تئاتر می رود ، او در سن هفده سالگی به عضویت گروه موسیقی « jaCK POT » درآمده و به اجرای کنسرت میپردازد او با موارت دال کلیچ خواننده ی معروف همخوانی میکرده و در سال 2014 تک آهنگی از خود به نام « fIRCA » منتشر می کند .

کلاس بازیگری زینب باستیک
کلاس بازیگری زینب باستیک

علاقه مندی ها

می گوید به آشپزی بسیار علاقه داشته و دوست دارد وقتش را در آشپزخانه بگذراند ، او همچنین برای اوقات فراغت به تماشای فیلم و سریال هم مینشیند .

زینب باستیک سریال سیب ممنوعه
زینب باستیک سریال سیب ممنوعه

موسیقی

زینب علاقه مندی خود به موسقی را مدیون خانواده اش دانسته و می گوید که عمه ، پدربزرگ و مادر بزرگش با موسیقی آشنا بودند ، عمه اش نوازنده بوده و مادربزرگ هم صدای خوب و دلنشینی داشته پدربزرگش هم در خانه مرتبا به نواختن باغلاما مشغول بوده است .

زندگی شخصی

زینب چند سال است با « تولگا آکیش » رابطه عاشقانه داشته و در سال 2020 به شکل رسمی با یکدیگر ازدواج کرده اند ، همسرش ده سال از او بزرگتر بوده و در رشته مدیریت از دانشگاه استانبول فارغ التحصیل شده است و اکنون هم مدیر یک شرکت دیچیتال مارکتینگ است .

همسر زینب باستیک
همسر زینب باستیک
تولگا آکیش
تولگا آکیش

سریال شروع مجدد

او در سال 2014 کار خود را با سریالی به نام شروع مجدد آغاز کرده که در آن زمان 21 سال داشته پس از آن در سریال « سیب ممنوعه » بازی میکند .

یوگا

زینب به ورزش یوگا علاقه زیادی دارد و می گوید برای سلامتی جسم و ذهن بسیار مفید است .

زینب باستیک بازیگر
زینب باستیک بازیگر

اینستاگرام زینب باستیک


اینستاگرام زینب باستیک
اینستاگرام زینب باستیک
عکس زینب باستیک
عکس زینب باستیک

بیوگرافی هانده دوغان دمیر + اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3.7 تعداد آرا: 9

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir