مهدی صفایی 4 فروردین سال 56 در شهر کرمانشاه به دنیا آمده است ، وی قهرمان کیک بوکس جهان بوده و اکنون به عنوان مدرس و مدیر شرکت کانسپت در زمینه بادیگارد و خدمات امنیت اشخاص فعالیت می کند . ( بیوگرافی مهدی صفایی + اینستاگرام )

بیوگرافی مهدی صفایی

نام نام خانوادگیمهدی صفایی
تاریخ تولد4 فروردین 1356
محل تولدکرمانشاه
محل سکونتتهران
مدرک تحصیلیDBA، دکترا
دانشگاه تهران
وضعیت تاهل
همسر
بیوگرافی مهدی صفایی + اینستاگرام

مهدی صفایی
مهدی صفایی

کودکی

از سال 1360 به تهران مهاجرت کردند . از همان دوران کودکی به ورزش های رزمی علاقه بسیار زیادی داشت به طوری که در سن 11 سالگی موفق به دریافت کمربند مشکی می شود ،بعد از گرفتن دیپلم و تحصیلات دانشگاه وارد دنیای کسب و کار شد . 

قهرمانی

مهدی صفایی در سال 1999در کشور دانمارک توانست در رشته کیک بوکس قهرمان جهان شود و ثمره سال ها تمرین خود را ببیند ، پس از آن در زمینه مربی گری و آموزش هنر های رزمی فعالیت خود را آغاز کرد .

  • قهرمان کیک بوکس جهان در سال 1999 دانمارک
  • مشاور کالوس کی روش در جام جهانی برزیل
  • مربی تیم ملی کیک بوکس 1997
  • عضو هیئت رئیسه کمانگیری روی اسب کل کشور
  • دبیر کارگروه ورزش شورای شهر تهران
  • عضو هیئت رئیسه جوجیتسو کل کشور
  • عضو هیئت رئیسه جودو استان تهران
  • موسس ومدیر گروه مراقبتی و تشریفاتی کانسپت

فعالیت در خارج از کشو

آقای صفایی مدتی را در کشور آلمان برای طی کردن دوره آموزشی بادیگارد گذراند ، در طی این مدت برای کسب درآمد در آلمان به عنوان مربی ورزش کیک بوکس فعالیت میکرد ، پس از آن به ایرن بازگشت اما از طرف یک شرکت اماراتی که وظیفه آموزش پلیس امارات را برعهده داشت پیشنهاد همکاری دریافت کرد وی برای مدت چهار سال در این شرکت مشغول به کار بود که از نظر مالی موفقیت بزرگی برایش به حساب می آید .

مهدی صفایی لامبورگینی
مهدی صفایی لامبورگینی

بیوگرافی مهدی صفایی + اینستاگرام

عکس مهدی صفایی
عکس مهدی صفایی

شرکت بادیگارد کانسپت

صفایی از لفظ بادیگارد بیزار می باشد و دوست دارد که کارش را تحت عنوان امور تشریفات و مراقبت معرفی کند ، وی در مورد اعضا گروهش می گوید کار امنیت اشخاص سخت و پیچیده است و از بین ۲ هزار ورزشکار آماده کشور ۲۱۵ نفر را توانستم جذب کنم زیرا فقط زور بازو مهم نیست ، افراد بین ۱۸۵ تا ۲۱۲ سانتی‌متر هستند و به غیر از دوره‌های مربوط به محافظت و مراقبت ، دوره‌های مختلفی مثل روابط عمومی، روانشناسی، زبان بدن، آشنایی با سیستم‌هایی مثل مواد مخدر و شخصیت شناسی را هم گذرانده‌اند.

مهدی صفایی کارآفرین نمونه
مهدی صفایی کارآفرین نمونه

درآمد اعضای کانسپت

در مورد نحوه کار اعضا این شرکت گفته است افراد به صورت تمام یا پاره وقت در شرکت مشغول می باشند ، به عنوان مثال برای یک مراقت به مدت 2 ساعت هر فرد 100 هزار تومان دریافت می کند .

بادیگارد بازیگر ها
بادیگارد بازیگر ها

حوزه فعالیت

شرکت کانسپت اکنون به عنوان اولین و تنها مجری امور تشریفات و مراقبت در ایران ، در جشنواره ها ، همایش ها و سایر مراسمات خدمات خود را ارائه میدهد .

مهدی صفایی و مادرش

مهدی صفایی و مادرش
مهدی صفایی و مادرش

فعالیت‌های اجتماعی

  • انجمن مبارزه با مواد مخدر – اولین سفیر اجتماعی از آبان ۱۳۹۵ تا کنون
  • گلستان علی – سفیر از اردیبهشت ۱۳۹۵ تا کنون
  • جمعیت هلال احمر کشور – سفیر از بهمن ۱۳۹۴ تا کنون
  • سازمان ریلیف اینترنشنال – سفیر از دی ۱۳۹۴ تا کنون
  • انجمن اوتیسم – سفیر از خرداد ۱۳۹۴ تا کنون
  • انجمن ام اس ایران – سفیر از فروردین ۱۳۹۴ تا کنون

حمله به شاکردوست و گلزار

صفایی : موردی داشتیم که به تهیه‌کننده اعلام کردیم این خواننده شما ممکن است به واسطه خواندنش دشمن هم داشته باشد. ولی قبول نکردند و گفتند ما خودمان یک تیم فوق‌العاده داریم.

بعد از کنسرت، شیشه‌های ماشین خواننده را خرد کردند، خودش را کتک زدند و اتفاقات خیلی بدی افتاد. در مقابل، یک هفته پیش افتتاحیه‌ای بود که آقای گلزار به همراه دو تا از بچه‌های ما حاضر شد. پنج هزار نفر از طرفداران ایشان هم بودند که خوش‌بختانه همه چیز به خوبی پیش رفت.

حالا شما فکر کنید از این پنج هزار نفر یک آدم مجنونی پیدا شود که بخواهد به ایشان آسیب بزند. یک‌بار محمدرضاگلزار یک فیلمی برایم فرستاد و گفت مهدی ببین اگر بچه‌های تو نبودند، من را چه کار می‌کردند؟در جشنواره فیلم فجر هم فردی به خانم شاکردوست حمله کرد و بچه‌های ما به خوبی از ایشان مراقبت کردند.

پوشش افراد گروه کانسپت

صفایی : تیم های مراقبت در تمام دنیا باید کت و شلوار داشته باشند که مشخص نباشد زیر کت و شلوار چه چیزی وجود دارد. سلاح یا گاز اشک آور و… هست یا نیست؟ این هم باز خودش برای طرف مقابل، یک بازدارندگی ایجاد می کند. عینک دودی هم برای این است که جهتی که چشم نگاه می کند مشخص نباشد .

مهدی صفایی و احسان علیخانی

مهدی صفایی و احسان علیخانی
مهدی صفایی و احسان علیخانی

اینستاگرام مهدی صفایی

آقای مهدی صفایی در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت میکنند ، برای مشاهده صفحه وی در اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.instagram.com/safaeimehdi/


اینستاگرام مهدی صفایی
اینستاگرام مهدی صفایی

مهدی صفایی و خواهران منصوریان

مهدی صفایی و خواهران منصوریان
مهدی صفایی و خواهران منصوریان

عصر ایران /

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 234

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir