احسان علیخانی 15 ابان سال 61 در تهران به دنیا آمده است ، کارش را از دستیاری کارگردان آغاز و اینک مجری ، برنامه ساز و تهیه کننده است در رشته مدیریت بازرگانی لیسانس خود را از دانشگاه تهران دریافت کرده است . ( بیوگرافی احسان علیخانی + حواشی و اینستاگرام )

گریه های احسان علیخانی
گریه های احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی

نام نام خانوادگی احسان علیخانی
Ehsan Alikhani
تاریخ تولد 15 آبان 1361
November 6, 1982 
محل تولد تهران
قد188 سانتیمتر
وضعیت تاهل مجرد
مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت بازرگانی
بیوگرافی احسان علیخانی + حواشی و اینستاگرام

احسان علیخانی
احسان علیخانی

علاقه مندی ها

به فال اعتقادی ندارد ، اهل پس انداز نیست ، در کودکی با دختر ها همبازی بوده ، عاشق اشعار حافظ است ، در خیابان هروی سکونت دارد ، نسبت به شبکه سه تعصب دارد ، زمانی که به خورشید نگاه میکند عطسه اش میگیرد ، جواد یحیوی و اجرای او باعث علاقه مندی وی به اجرا شده ، از میان بازیگران پرویز پرستویی و رضا کیانیان را دوست دارد ، در دبیرستان رشته علوم انسانی خوانده است .

والدین

احسان در خانواده ای شش نفره به دنیا آمده است و به گفته ی خودش در آلوده ترین شهر جهان تهران ، یک برادر و دو خواهر دارد که همگی متاهل بوده و خودش فرزند آخر خانواده است .

شغل مادر علیخانی پرستاری بوده که در حال حاضر بازنشسته می باشد .

احسان علیخانی مجری
احسان علیخانی مجری

دوباره کنکور دادم

من مدیریت بازرگانی خواندم و سه ترم روانشناسی هم خواندم و یک جورایی بیرونم کردند. مدیر گروه روانشناسی خارج آدم جدی بود. یک روز قرار شد با دانشجویان به اتاقشان برویم، اما بچه‌های دانشجو من را دیدند و با من عکس گرفتند. من می‌دیدیم که آن استاد از حرص مثل شمع آب می‌شد و دیگر حالش با من خوب نشد و من را از دانشگاه بیرون کردند. دوباره کنکور دادم. الان(سال 1399) دانشجوی ترم سوم جامعه شناسی هستم.

چهل سالگی

می گوید که در آستانه چهل سالگی هستم و با نزدیک شدن به این سن خودم را آدم فوق العاده ای نمیدانم ، می گویند زمانی که عصبانی می شوم چهره ام خیلی فرق میکند ولی خودم بیشتر عقیده دارم که کودک درونم زنده است .

هنر

احسان علیخانی در سال 79 در کنکور شرکت کرده و رتبه 770 را می اورد زمانی که پیش دانشگاهی بوده دلش میخواسته کارگردان و بازیگر شود ولی پس از مشورت با دیگران تصمیم میگیرد که حرفه بازیگری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کند .

انتقاد از ماه عسل

در سال 1398 برنامه ماه عسل تمام می شود و دلیل اتمام آن را ایجاد غم و اندوه در مردم عنوان کرده اند .

احسان علیخانی ماه عسل
احسان علیخانی ماه عسل

بیوگرافی احسان علیخانی + حواشی و اینستاگرام

ساخت تیزر

علیخانی در باشگاه مهرورزان جوان دوره آموزش هنر خود را گذرانده پس از آن به همکاری با گروه صحنه و ساخت تیزر تبلیغاتی و دستیاری کارگردان وارد حوزه هنر می شود .

عصر جدید

پس از اتمام برنامه ماه عسل او به ساخت برنامه ی استعداد یابی ویژه شناسایی افراد با مهارت های خاص روی آورده و اجرای آن را به عهده میگیرد .

همراه وی آریا عظیمی نژاد ، رویا نونهالی ، امین حیایی و دکتر بشیر حسینی به عنوان داور در این برنامه حضور دارند .

ماه عسل
ماه عسل

بازیگری

سال 80 زمانی که نوزده ساله بوده در سریالی از جمال شورجه به نام « پرونده های مجهول » بازی کرده است و می گوید این نخستین و آخرین کار بازیگری او بوده است .

احسان در این سریال علاوه بر بازیگری دستیاری کارگردان را هم به عهده داشته است .

مرتضی پاشایی

احسان علیخانی اولین کسی بود که پس از فوت مرتضی پاشایی به شکل تلفنی روی خط برنامه زنده تلویزیونی گلخانه می آید و این خبر را میدهد ، مرتضی پاشایی از دوستان نزدیک احسان بوده است .

پسر ایرونی

علیخانی پس از این که تحصیلش در دانشگاه تمام می شود توسط باشگاه مهرورزان به صدا و سیما معرفی شده و اولین کار خود را با برنامه ی پسر ایرونی در تلویزیون سال 83 آغاز می کند .

ویکتور هوگو احسان علیخانی عقیده دارد که ، از ویکتور هوگو دو جمله را بسیار دوست دارد ، یکی اینکه همان اندازه که بال برای پرنده لازم است ، امید هم برای انسان و دومی : هنر گوش دادن را فرابگیرید چون فرصت ها به آهستگی در حال گذرند …

ماه عسل

شهرت علیخانی بر میگردد به اجرای برنامه ی ماه عسل از سال 86 ، قبل از این او مجری برنامه های « صبح آمد » سال 83 ، « جزر و مد » سال 84 بوده است .

احسان علیخانی عکس
احسان علیخانی عکس

تقلب

احسان می گوید در دوران تحصیل به شدت اهل تقلب بوده و راه های زیادی در زمینه تقلب بلد است ف به گونه ای که بسیاری از این راه ها مخصوص خودش است .

محسن افشانی

در سال 1386 فرزاد حسنی ایده برنامه ماه عسل را به تلویزیون میدهد و برای چند قسمت مجری این برنامه بوده است ، اما به دلیل تفاوت های سلیقه ای با عوامل برنامه فرزاد حسنی کنار گذاشته می شود و احسان علیخانی جایگزین وی می شود ، برای سال بعد در سال 87 اجرای ماه عسل به محسن افشانی داده می شود، ولی محسن افشانی نتوانست این برنامه را به درستی اجرا کرده و از پس آن بربیاید تا این که دوباره احسان مجری و تهیه کننده ماه عسل می شود .

فصل اول : فرزاد حسنی – احسان علیخانی۲۲ شهریور ۱۳۸۶۲۱ مهر ۱۳۸۶
فصل دوم : محسن افشانی – احسان علیخانی۲۳ شهریور ۱۳۸۷۱۰ مهر ۱۳۸۷
فصل سوم : احسان علیخانی۳۱ مرداد ۱۳۸۸۲۹ شهریور ۱۳۸۸
فصل چهارم : حسن جوهرچی۲۱ مرداد ۱۳۸۹۱۹ شهریور ۱۳۸۹
فصل پنجم : احسان علیخانی۱۰ مرداد ۱۳۹۰۹ شهریور ۱۳۹۰
فصل ششم : علی ضیا۳۱ تیر ۱۳۹۱۲۹ مرداد ۱۳۹۱
فصل هفتم : احسان علیخانی۱۹ تیر ۱۳۹۲۱۸ مرداد ۱۳۹۲
فصل هشتم : احسان علیخانی۸ تیر ۱۳۹۳۷ مرداد ۱۳۹۳
فصل نهم : احسان علیخانی۲۸ خرداد ۱۳۹۴۲۷ تیر ۱۳۹۴
فصل دهم : احسان علیخانی۱۸ خرداد ۱۳۹۵۱۶ تیر ۱۳۹۵
فصل یازدهم : احسان علیخانی۶ خرداد ۱۳۹۶۵ تیر ۱۳۹۶
فصل دوازدهم : احسان علیخانی۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷۲۵ خرداد ۱۳۹۷
برنامه ماه عسل

علی زاهدی

در سال بعد در سال 89 باز هم به دلیل مشکلاتی اجرای ماه عسل به مرحوم حسن جوهرچی داده می شود ، یکسال بعد سال 1390 دوباره علیخانی به برنامه بازمیگردد ، در ادامه ی این جابجایی ها علی ضیاء در سال 1391 مجری برنامه می شود در سال 1392 باز احسان علیخانی به برنامه برمیگردد و این بازگشت وی تا آخر عمر برنامه ماه عسل یعنی 1396 بوده است .

رضا حسنی خو

از طرف حراست وقت وزارت ورزش « رضا حسنی خو » سال 1395 مدیر عامل تیم باشگاه استقلال می شود ولی زمانی که خبری مبنی بر این که او برادر « احسان علیخانی » است منتشر می شود وی ناچار به استعفا شده و تا این زمان هم دلیل این که چرا استعفا کرده مشخص نشده است ، علت این که نام فامیل این دو با هم فرق دارد ، این است که او برادر ناتنی علیخانی است .

فوتبال

احسان از هواداران سرسخت تیم قرمز ها بوده و بعضی اوقات به استادیوم هم میرود ، از زمان دبیرستان برای مدت یکسال و نیم در تیم نوجوانان پرسپولیس بازی میکرده و برای یکسال هم در تیم سایپا بوده ، پس از شکستن پایش دیگر به فوتبال ادامه نمی دهد و به سمت فوتسال و پس از آن تنیس میرود .

شایعه دستمزد بالا

علیخانی یک شرکت تبلیغاتی در حد و اندازه حرفه ای دارد و برای تلویزیون تیزر میسازد ، در اواخر برنامه ماه عسل این شایعه بر سر زبان ها افتاد که او برای یک ماه برنامه 45 میلیون تومان دستمزد میگیرد ولی احسان در جواب میگوید این حقوق برای یکسال است .

عینک احسان علیخانی
احسان علیخانی

زندگی شخصی

در فضای مجازی عکس های زیادی به همسر او منتشر شده است ، که هیچ یک تائید نشده است و احسان علیخانی تا کنون ازدواج نکرده است .

احمدی نژاد

در برنامه ای علیخانی در پاسخ به صحبت محمود احمدی نژاد که بیان کرده بود : برای عید مردم از محله ما خرید کنند همه چیز ارزان است گفته بود که گرانی این اجناس را مردم میبینند و نمی توانند بیایند از سره کوچه ی شما خرید کنند ، این صحبت وی سبب توبیخ کتبی می شود .

افشای راز

احسان در برنامه ماه عسل سال 1396 وقتی یکی از مهمانانش می گوید که نمی تواند او را درک کند ، پاسخ میدهد با وجود این که دلش نمی خواهد از زندگی خصوصی خود بگوید اما خودش بچه طلاق است و می تواند احساس این بچه ها را درک کند .

در جای دیگری هم گفته شده است او فرزند شهید بودن خود را تکذیب کرده است .

مهمان جنجالی

در برنامه ماه عسل سال 1394 الهام عرب مدل لباس مهمان برنامه ی او بوده که بعد از برنامه عکس های بدون حجاب او منتشر شده و موجب حاشیه هایی برای احسان علیخانی و برنامه اش می شود و از طرف مدیر شبکه سه اخطار کتبی جدی میگیرد ولی از طرف دیگر این موضوع باعث شهرت الهام عرب و پس از مدتی دستگیری وی می شود پس از آزادی در سال 1396 برای فعالیت در مدلینگ به دبی مهاجرت میکند .

احسان علیخانی و بهنام صفوی
احسان علیخانی و بهنام صفوی

اینستاگرام احسان علیخانی

https://www.instagram.com/ehsanalikhani/


اینستاگرام احسان علیخانی
اینستاگرام احسان علیخانی
عکس احسان علیخانی
عکس احسان علیخانی

عکس های احسان علیخانی
عکس های احسان علیخانی
احسان علیخانی عصر جدید
احسان علیخانی عصر جدید

مهمان دورهمی

احسان علیخانی به عنوان آخرین مهمان فصل پنجم برنامه دورهمی مهمان مهران مدیری بود . این برنامه در تاریخ 30 اسفند 1399 بلافاصله پس از لحظه تحویل سال پخش شد .

مدیری در ابتدای برنامه گفت :

مدیری گفت: ۷۰۰ بار دعوت کردیم، زنگ زدیم و گفتیم احسان جان نمیای؟! آخر چرا با ما این کار را می‌کنی؟! حتی یکبار گفتی من شیراز هستم، اما من در اتوبان ارتش تو را دیدم. 

تیکه انداختن به ساسی مانکن

علیخانی در برنامه عصر جدید در توضیح اجرای مبین خواننده کم سن و سال، کنایه‌ای به آهنگ دکتر ساسی خواننده لس آنجلسی چنین گفت:

به جای پذیرفتن توصیه اول اینستا بعد کتاب، پرداختن به موسیقی نواحی و اصیل ما، ما باید از مبین تشکر کنیم و ممنون و منت دار مبین عزیز باشیم.

پاسخ ساسی به احسان علیخانی

تو به جای تیکه انداختن به من ، تو صدا و سیما کاش توضیح میدادی یک مجری ساده ! با چه دستمزدی الان شده تهیه کننده‌ی سیما ! بگو که بقیه مجری‌ها هم بدونن .

“احسان علیخانی” و موسسه مالی ثامن الحجج؛ ماجرا چه بود؟

پاسخ ساسی مانکن به احسان علیخانی
پاسخ ساسی مانکن به احسان علیخانی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 14

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir