بیوگرافی بشیر حسینی

سید بشیر حسینی روز 15 آذر سال 60 در اصفهان به دنیا امده است ، دکترای فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق ع و لیسانس حقوق دارد . ( بیوگرافی بشیر حسینی و همسرش + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیسید بشیر حسینی اسفیدواجانی
تاریخ تولد15 آذر 1360
محل تولداصفهان
وضعیت تاهلمتاهل
تحصیلاتدکترای فرهنگ و ارتباطات
بیوگرافی بشیر حسینی و همسرش + اینستاگرام

جوانی بشیر حسینی
جوانی بشیر حسینی

اصولگرا

انتخاب سید بشیر به عنوان داور در برنامه عصر جدید به عقیده ی رسانه های اصولگرا برای ممانعت با امریکن شدن این برنامه است .

از سوی دیگر روزنامه جوان نظر کاملا متفاوتی دارد و در این باره معتقد است: «حضور یک استاد ارتباطات در جمع داوران هم بزرگ‌ترین نقص در جریان داوری‌های عصر جدید است، به‌خصوص اینکه سید بشیر حسینی بی‌ربط‌ترین دلایل را برای قبول یا رد اجرا‌های شرکت‌کنندگان دارد.» روزنامه جوان البته همچون بسیاری از منتقدان برنامه عصر جدید را “کپی نعل به نعل از برنامه تلویزیونی مشهور «گات تلنت»” دانسته است.

 روستای اسفیدواجان

 روستای اسفیدواجان از توابع رضوان شهر در استان اصفهان می باشد .

حوزه علمیه

سید بشیر برای مدتی در حوزه علمیه تحصیل خود را تا سطح دوم ادامه داده است ، او لیسانس علوم جامه شناسی هم دارد .

فوتبال جنسی

حسینی میگوید به عقیده فروید پدر علم روانکاوی دیدن فوتبال مثل لذت جنسی است ، و کشور هایی که نسبت لذت جنسی در آنها بالاتر است فوتبال بهتری دارند به عنوان نمونه آرژانتین و برزیل .

دکتر در عصر جدید
دکتر در عصر جدید

تدریس

او به جهت فعالیت ها و تحصیلاتش از دانشگاه امام صادق ع به دانشگاه تهران می آید ، و پس از دریافت فوق لیسانس مدرس دانشگاه می شود ، حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما هم هست ، او زبان های عربی ، انگلیسی و فرانسه تسلط داشته و در سه دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه ، و علامه طباطبایی و امام صادق ع به تدریس مشغول است .

دخالت دولت در تولید محتوا

به عقیده سید بشیر دولت نبایستی در تولید محتوا در فضای مجازی برای کودکان ورود کند ، زیرا این کار باعث شکست می شود ، به گفته ی او فضای مجازی فضای متکثر است و تولید محتوا هم در این زمینه باید تکثر داشته باشد .

جشنواره

حسینی وقتی 25 ساله بوده جوان برگزیده ی کشوری در جشنواره ی قابی می شود ، این اتفاق در سال 85 افتاده است .

زندگی شخصی

او مدت هاست که ازدواج کرده و دارای سه فرزند است ، یک دختر به اسم « مهیا سادات » و دو پسر به نام های « سید امیرمهدی » و « سید مسیح » .

فرزندان بشیر حسینی
فرزندان بشیر حسینی
همسر بشیر حسینی
همسر بشیر حسینی

نویسنده

حسینی تا کنون 16 کتاب نوشته و منتشر کرده است و حدود 150 هشتگ نهضت سواد رسانه انتشار داده است ، او مدرس کارگروه سواد رسانه ای قاره آسیا ، اروپا و آفریقا می باشد .

همچنین رئیس شورای سیاست گذاری المپیاد بین المللی سواد رسانه ای است .

عصر جدید

سید بشیر یکی از داوران برنامه ی پربیننده عصر جدید با اجرا احسان علیخانی است ، و از سال 97 با این برنامه همکاری دارد ، عده ای علی فروغی مدیر شبکه 3 را دلیل انتخاب سید بشیر برای این برنامه میدانند .

کارت طلایی بشیر حسینی
کارت طلایی بشیر حسینی
بشیر حسینی و علی فروغی
بشیر حسینی و علی فروغی

شبکه چهار

او سرپرست گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار است و این سمت از سوی مسعود معینی مدیر شبکه چهار در سال 97 به او داده شده است .

حضور کودکان در تبلیغات

حضور کودکان در پیام‌های بازرگانی به این معنا جایگزین خیلی از زیبایی‌های غریزی و جسمی شده است و چون در کشور ما ملاحظاتی فرهنگی و مذهبی نسبت به خانم‌ها وجود دارد حضور کودکان بیشتر شده است.

استفاده از کودکان در تبلیغات مثل استفاده از کودک کار شده است کودک کار قبلا سر چهارراه آدامس می‌فروخت و اینگونه سازماندهی می‌شد الان با رضایت خانواده به یک مدل تبدیل شده است.

اینستاگرام بشیر حسینی


اینستاگرام سید بشیر حسینی
اینستاگرام سید بشیر حسینی

بارش بادمجان و بشیر حسینی

بارش بادمجان و بشیر حسینی

آرات حسینی

بشیر حسینی گفت: یک پدیده ای به نام آرات ما داریم، و اصلا نمی خواهم بگویم که آرات الزاما کودک کار است، من قضاوت نمی کنم ولی ابراز نگرانی می کنم و نگرانیم بیشتر این است که میبینم او با این سن با چه شخصیت هایی لایو گذاشته است، سن او ، جنس او، هوای بحث او، با آن ها یکی است؟

او ادامه داد که آیا ما می دانیم این کودک را در معرض چه خطراتی قرار داده ایم و یک بخشی از این هزینه ها از کجا می آید و مردم این را در نظر بگیرند که وقتی ما کلی هزینه می کنیم برای یک پست و آن ها (خانواده آرات) خوش هستند و به آینده فرزنشان هم فکر نمی کنند، پس ما هم تاثیرگذار هستیم و حالا سوال اصلی این است که عده ای کودکانشان را تربیت می کنند وعده ای آن ها را “کالا” می کنند.

بیوگرافی بهمن هاشمی و همسرش + اینستاگرام

منبع : مهر رکنا

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 94

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir