مهشید حامدی

مهشید برومند معروف به « مهشید حامدی » زنی یهودی از فرقه ی صدّوقیان می باشد که در ازدواج دوم خود با ابراهیم حامدی خواننده ی لس آنجلسی ازدواج کرده است و کنترل افکار وی را به دست گرفته است . ( بیوگرافی مهشید حامدی + حواشی و اینستاگرام )

مهشید برومند
مهشید برومند

بیوگرافی مهشید حامدی + حواشی و اینستاگرام

ازدواج با ابی

مهشید برومند برای ازدواج با ابی ، در همه ی کنسرت های او حاضر میشد و پس از مدتی در یکی از همین حضور ها در کنسرت مستقیما به ابی پیشهناد ازدواج میدهد .

ازدواج سابق ابی

ابراهیم حامدی در سال 1353 با دختری به نام « فیروزه مقدادی » ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج 3 فرزند به نام های « خاتون » ، « عسل » و « سایه » بوده است .

ابراهیم حامدی و فیروزه مقدادی پس از 15 سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند .

ازدواج سابق مهشید برومند

مهشید برومند در جوانی با یکی از هم دین های خود ازدواج می کند و حاصل این ازدواج یک فرزند به نام « فرشید » می باشد ، فرشید ازدواج کرده است .

الحاد ابراهیم حامدی پس از ازدواج با مهشید

ابراهیم حامدی در دوران قبل از انقلاب خواننده و بازیگر بود و 2 سال پیش از انقلاب به امریکا مهاجرت کرده بود و آهنگ های عاشقانه می خواند ، اما با ورود مهشید به زندکی ابی شاهد تغییر افکار و عقاید ابی بودیم .

توهین به خداوند و مقدسات در این سال ها به محور کارهای ابی تبدیل شده است .

مهشید حامدی
مهشید حامدی

هدیه ویژه از امیر دبی

ابراهیم حامدی برای اجرای یک کنسرت به دبی رفته بود و قرار بود در کنسرت آهنگی برای خلیج فارس بخواند ، با اطلاع حاکمین دبی از ابی خواسته شد تا از خواندن این آهنگ صرف نظر کند و در ازای آن یک هدیه ویژه دریافت کند .

هدیه ی ویژه امیر دبی به ابراهیم حامدی یک هواپیمای خصوصی بود.


جدال با چاوشی

مهشید حامدی در اردیبهشت 1399 با یک پست اینستاگرامی به قطعه ای از شعر آهنگ « او » که مدتی قبل تر توسط محسن چاوشی منتشر شده بود توهین میکند.

نکته اصلی این است که شعر آهنگ « او » در مورد حضرت ولیعصر عج و ظهور ایشان می باشد که مهشید حامدی با توهین به این شعر در اصل به مقدسات مردم مسلمان ایران توهین کرد که با موجی از کامنت های ملت ایران مواجه شد .

در ادامه ابراهیم حامدی که اوضاع را نامناسب میدید خود وارد میدان شد و با انتشار یک ویدیو از محسن چاوشی عذرخواهی کرد ، ولی مهشید پس از انتشار این ویدیو مجددا بر ضد محسن چاوشی پست دومی را منتشر کرد تا نشان دهد حرف های ابی برای او اعتباری ندارد .


پاسخ محسن چاوشی به مهشید

محسن چاوشی خواننده
محسن چاوشی خواننده

تعفن!
رایحه‌ تخمیر است
که قهقهه‌زنان می‌پیچد
به مشام و جیب‌هایِ بی‌گناه
و البته بیچاره گوش‌های عربده‌خواه

تعفن!
کج فهمی‌ است و روخوانی‌
و هیجان لحظه‌ای دیده شدن
و البته شنیده شدن
غیرِ جغرافیای بد مستِ پُرعربده
و کفش‌های طلا یادمان باشد
آن دو جفت، دوازده اعدامی بود
زیر پای شما به عربستان.

اگر طلاست نعلینتان،
ما هنوز رختمان عزاست
به سبزی و نان زنده‌ایم
البته بدون بی‌خندانِ رفسنجان.

عربده نکش شبه ماه!
کمی آرام بتیغان
بیا اینجا
و کمی مزه کن پوستِ شیر را
کمی بخوان و ‌اندکی گوش باش
جای نوشیدن و چرخیدن.

من از تو داغ‌ ترم
ادای داغ در نکن
که شمشیرِ ذوالفقارِ من
مست میدان است
و آماده به گردنکشان
جیب بُران
و عربده کشان …

و البته
یاد عربده کشی دیگر افتادم متعارف
همان که پشیمان است
“مثل سگ”
و افتخار می‌کند
به کاباره
و شهامتِ تهران ندارد!

یا علی…

دخالت مانی رهنما

مانی رهنما بدون هیچ مناسبتی وارد این جنجال شد تا سهمی برای خود بردارد و به صدر خبر ها راهی پیدا کند :

مانی رهنما در صفحه اینستاگرامش نوشت: “دوستان سلام، من دیدم تعداد زیادی در یک دور باطل بسر می‌برند. لطفا اول بمن ثابت کنید که دوست مورد نظرتون خواننده است. صفحه‌ای رو ازش بهم نشون بدید که نوشته باشه توش خواننده، در مرحله بعدی یک اجرا روی صحنه با یک ساز نشون بدید، چون خوندن بدون ساز آواز نیست. یه چیز دیگه‌اس. “

​رهنما در ادامه نوشته است: “در آخر گریبان دریدگان ایشون، خواهشا کاش بهتون احترامی می‌گذاشت و یه اجرا می‌کرد. تو دنیای واقعی خوندن لابلای صفحات مجازی و الکترونیکی خوانندگی نیست. “

​این خواننده در ادامه درباره چاوشی نوشته است: “ایشون تو دنیای مجازی سیر میکنن، اما به بزرگان تو دنیای واقعی بی احترامی میکنن. ابی و عارف بهترین‌های ایران هستند. ایشون تازه همین فاجعه صدا رو از سیاوش قمیشی به عاریه گرفتند. بی اجازه البته. حالا تشریف بیارید اینجا صحبت کنید هر فحشی هم بدید به اون دوستتون برمیگرده که به شما یاد نداده به بزرگترتون احترام بذارید، اما وقتی‌که خودش هم این رو بلد نیست توقعی نیست”

مانی رهنما و محسن چاوشی
مانی رهنما و محسن چاوشی

پست دوم مهشید بر علیه چاوشی

این جوابه سراپا خشم وغرور و بد دهانی جناب چاووشی است در جواب نوشته بنده. به واقع این ها فکر می‌کند چه کسی هستند؟ تمام درد و رنج مردم را که مطرح شده دور ریخته و بند کرده اند به بیتی که به نظر بنده وحشیانه است؟

شاید دلخور هستند که حتی اسمشان را نیاوردم؟

این ها چه جور موجوداتی هستند که خودشان را تا این حد در اوج میبینند؟

و اینگونه وحشیانه به دارو ندارت میتازند؟ این هنرمند است؟

مانند حزب اللهی های دبش و یا داعشیان، خندیدن و می خوردن و رقصیدن را جرمت می‌کنند. من ۲۸ سال است در کنار زیباترین روح هنرمند درخشیدم جانم گمان میکنی در لنگه کفشی چون شما مایع چشمگیر شدن یافته ام؟ زهی خیال باطل زهی خودپسندی.

واقعا شهامت صحبت کردن از عربده زدن دارید؟ ای خواننده ماشینی که تا به امروز به کمک حکومت جیب مردم را خالی کردید و اگر من جرات تهران آمدن ندارم، شما که انجایید و ادعا دارید چرا جرات کنسرت زنده گذاشتن ندارید؟ آنقدر مرد نیستیدکه با خودم طرف شوید و نازنین مرد من را به لیچار گوییهایتان وارد نکنید.

چقدر به خود میبالم که «شبه ماهم» که نامم است، تو چه هستی تاریک و سیاه چاله ای متعفن. بله آقای پاسدار، جواهر من افتخار می‌کند به کاباره، به جایی که چون نوجوان هنرنمایی کرد و اولین ماشین رختشویی را برای مادرش خرید به جایی که با دستمزدهایش مادر فرش میخرید و بعد ها خانه خرید. شما ریاکارانه چند زندانی آزاد کردید و تبلیغاتتان گوش دنیا را کر کرد،

چاقوکشان کوچکتان که به صفحه ام گسیل کردید از این بزرگواری مینویسند نیاز به یاد آوری شاعرانه نبود. ابی سالیانه زندانیان بدهکار را از طریق دوستانش آزاد می‌کند و اطمینان دارم از باگوییش در اینجا ناراحت خواهد شد. شما همچنان داغ باش و شمشیر زولفقار بچرخان که ۴۰ سال است دور دور شماست. مرد باش تا شاید به لشگر بزدلت کمی مردانگی بیاموزی

توهین مجدد مهشید حامدی
توهین مجدد مهشید حامدی

دروغ پردازی در مورد جوج فلوید

مهشید حامدی در جریان اعتراضات مردم امریکا به قتل جورج فلوید و سرکوب خونین ارتش امریکا در خیابان ها به دروغ گفت جورج فلوید بازیگر فیلم های پورن بوده است در صورتی که با مطالعه ویکی پدیا انگلیسی متوجه می شویم که فلوید یک نگهبان رستوران و کلوپ های شبانه بوده .

این دروغ گویی مهشید باعث شد تا موجی از کامنت ها برای این پست او روانه شود که البته مهشید حامدی با پاک کردن آنها سعی کرد اوضاع را کنترل کند و دروغ خود را ادامه دهد .

اینستاگرام مهشید حامدی


اینستاگرام مهشید حامدی
اینستاگرام مهشید حامدی

تبریک تولد ابی توسط رژیم صهیونیستی

بعد از دریافت دستمزد چندصدهزار دلاری از سعودی‌ها برای حضور در جشن موسیقی بن سلمان، حالا اکانت “اسرائیل به فارسی” متعلق به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم تولد «ابراهیم حامدی» ملقب به “ابی” را تبریک می‌گوید!

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4 تعداد آرا: 242

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir