در این بخش از سایت تخصصی نورگرام بیوگرافی جدید دکتر رزیتا دغلاوی نژاد دختر معروف و مشهور عروسکی ایران و جهان ( دختری با چهره ای کاملا عروسکی و شگفت انگیز بدون هیچگونه عمل زیبایی/ هنرمند و استاد مشهور برتر و سلبریتی ایران را با هم مرور میکنیم.

عکس دکتر رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین و جذابترین دختر ایران و جهان/شاخ بزرگ اینستاگرام / هنرمند و استاد و نابغه.مشهور سلبریتی ایران
عکس دکتر رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین و جذابترین دختر ایران و جهان/شاخ بزرگ اینستاگرام / هنرمند و استاد و نابغه.مشهور سلبریتی ایران


استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر مشهور و معروف عروسکی ایران و جهان بدون هیچگونه عمل زیبایی ( زیباترین و جذابترین و نازترین دختر ایران و جهان با چهره ای کاملا عروسکی و شگفت انگیز با نام هنری خاله رزیتا و خاله فرشته مهربون ( برترین و بهترین مجری کودک کشور/ سفیر نخبه پروری/ سوپرمدل مشهور جهانی/ هنرمند مشهور برتر و سلبریتی ایران/نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات کشور ) متولد 29 آذرماه سال 1367 در شیراز می باشد.
خاله رزیتا اصالتا خوزستانی و بسیار خونگرم و مهربان است.

ترانه برای کودکان

والدین و خانواده

مادر ایشان فرهنگی و بازنشسته آموزش و پرورش و پدر ایشان تحصیلکرده آمریکا و بازنشسته شرکت نفت خوزستان می باشد.
پدربزرگ ایشان زنده یاد مهندس عبدالحسین بهنام ( از زمینداران بزرگ و خان و خانزادگان مشهور و معروف خوزستان و پسر مشاور ارشد شیخ خزعل حاکم خوزستان و بازنشسته شرکت نفت و مادر بزرگ با اصالت ایشان دختر سید عبدالرسول مولا و نوه دکتر علیرضا مترجمی ( مترجم السلطنه کنسول و سفیر ایران در فرانسه در زمان قاجار می باشد.)
خواهر وی دکتر یاسمن دغلاوی نژاد ( دکتری تخصصی زبان انگلیسی ) دارد و ایشان هم در زمینه علم یکی از موفقترین بانوان افتخار افرین و فرهیخته ایران است.

کتاب استاد دکتر رزیتا دغلاوی نژاد
کتاب استاد دکتر رزیتا دغلاوی نژاد

وضعیت تاهل

خاله رزیتا مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است وی به الهه زیبایی و خدای خوشگلی و. جذابیت و ملکه و اسطوره زیبایی جهان دارای شهرت جهانی است.
وی نیز به دختر عاشق کش و دلبر و دلربا و بینظیر ایران زمین نیز مشهور است.

افتخارات استاد دکتر رزیتا دغلاوی نژاد
افتخارات استاد دکتر رزیتا دغلاوی نژاد

پیج اینستاگرام

(@rozita_daghlavi_nezhad) • Instagram photos and videos

فعالیت در زمینه اجرا

استاد رزیتا دغلاوی نژاد همان خاله فرشته مهربون معروف و مشهور برنامه های شاد کودکانه کشور است.
استاد رزیتا دغلاوی نژاد به حمایت پیشکسوتان سلبریتی ها و همکارانش در عرصه هنر و سینما و تلویزیون به جای برخی افراد به عنوان خاله اصلی تلویزیون انتخاب و برگزیده شد که ایشان در مهرماه سال 1398 انصراف خودشان را از ورود به این عرصه به حمایت کنندگان اعلام کردند.
تخصص ها و زمینه فعالیت های خاله رزیتا سوپرمدل مشهور جهانی و هنرمند مشهور و معروف دوست داشتنی کشورمون :

  1. مشاور و روانشناس
  2. مجری و ستاره صحنه اجرای کودک در کشور ( برترین و بهترین مجری کودک ایران )
  3. سوپر مدل مشهور عروسکی جهان
  4. بازیگر سینما / تئاتر و تلویزیون
  5. مدرس کلاس های دوبله، گویندگی، فن بیان و سخنوری و بازیگری کودک و نوجوان رده سنی کودک و نوجوان از جمله مدرس موسسه و اموزشگاه بزرگ سینمایی هلیا فیلم( آموزشگاه هلیا فیلم یکی از برترین آموزشگاه های سینمایی کشور به مدیریت جناب آقای استاد حمید اصغری توتماچ است)
  6. داور بین المللی مسابقات هنری کودک و نوجوان
  7. یکی از داوران اصلی تیم بین المللی سلامت و هنر،شبکه جهانی یوسرن و رادیو هارت به مدیریت پروفوسور نیما رضایی (دانشمند برتر و رتبه یک جهان)
  8. معلم
  9. طراح صحنه و لباس
  10. کارآفرین برگزیده و نمونه کشور
  11. ترانه سرا ، شاعر و نویسنده
  12. کارگردان و سرپرست گروه کودک فرشته مهربون ( ستاره صحنه اجرای کودک در کشور )
  13. خواننده و مقلد صدای چندین زبانه کودک و نوجوان
  14. ورزشکار
  15. هنرجوی موسیقی
  16. صداپیشه و عروسک گردان
  17. معلم دنس و بازیگری دنس رئال
  18. دوبلور و گوینده حرفه ای چندین زبانه
  19. بازیگر حرفه ای موزیک ویدیو و تیزرهای تبلیغاتی و …
  20. مدرس اصول مارکتینگ و بازاریابی
  21. سخنران
  22. تهیه کننده و برگزار کننده جنگ شادی
  23. سفیر نخبه پروری
  24. کارگردان و دستیار کارگردان
  25. _مشاور هنری
  26. نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس حرفه ای
  27. فیتنس و بدنساز
  28. مدرس استایلینگ و مادلینگ ( با حجاب اسلامی )
  29. و…
افتخارات استاد دکتر رزیتا دغلاوی نژاد
افتخارات استاد دکتر رزیتا دغلاوی نژاد

نخبه علمی

به استناد آزمون هوشی وکسلر استاد رزیتا دغلاوی نژاد دختر معروف و مشهور عروسکی ایران و جهان با نام هنری خاله فرشته مهربون یکی از نخبگان و نابغه های نامی و مشهور و نامبروان افتخار افرین ایران در جهان نیز محسوب می شود.

فعالیت های ورزشی

خاله رزیتا ورزشکار حرفه ای است و در رشته های بدنسازی فیتنس و ایروبیک و یوگا نیز فعالیت مستمر و دائم دارد.
رزیتا دغلاوی نژاد یکی از سوپرمدل های معروف و نامی جهانی می باشد و بخاطر داشتن استایل ساعت شنی و چهره ای کاملا عروسکی و شگفت انگیز ( بدون هیچگونه عمل زیبایی ) لقب دختر مشهور و معروف عروسکی ایران و جهان را نیز از آن خود کرده است و به عنوان زیباترین و جذابترین دختر ایران و جهان نیز به رسمیت شناخته شده و دارای معروفیت و شهرت جهانی است.

افتخارات استاد رزیتا دغلاوی نژاد
افتخارات استاد رزیتا دغلاوی نژاد

کتاب دکتر رزیتا دغلاوی نژاد

وی علاقه خاصی به مطالعه و کتابخوانی دارد و بیش از 6500 جلد کتاب در کتابخانه خانگی خود دارد که همه آن ها را بیش از ده بار خوانده و مطالعه کرده است.
استاد رزیتا دغلاوی نژاد یکی از ترانه سرایان و نویسندگان و شاعران درجه یک کشوری می باشد :
از جمله کتاب های پرمخاطب ایشان می توان به کتاب شعر و دلنوشته تجسمانه یک باور ( کتابی در قالب خودشناسی روانشناسی مثبت نگر انسانیت و ترویج انسانیت ) در ژانر بزرگسال و به کتاب وروجک قهرمان در ژانر کودک و نوجوان اشاره کرد .

بازیگری

استاد رزیتا دغلاوی نژاد تاکنون سابقه بازیگری در چندین فیلم سینمایی و مستند را نیز داشته است. و علی رغم پیشنهادهای درجه یک سینمایی از سوی کارگردانان و تهیه کنندگان مشهور و نامی کشور به عنوان بازیگر نقش اول زن ( با توجه به قراردادهای کلان مالی با مبالغ های بسیار بالا و وسوسه انگیز ) بخاطر ترس از جو نامناسب و مافیایی سینما از ورود حرفه ای به این عرصه نیز دوری جست و قید تک ستاره سینما شدن و ورود جدی به سینمای حرفه ای را زد.

برترین مجری کودک کشور

استاد رزیتا دغلاوی نژاد بخاطر رضایتمندی از تدریس و اجراهای بی‌نظیر و آموزنده و پرمخاطب استیج و صحنه ای خود به عنوان معلم و روانشناس نمونه و برگزیده و برترین مجری کودک کشور دارای تقدیر نامه های بسیار زیاد و متعددی از سوی مدیران مسئولین و مقامات راس در کلیه نهادها و ارگان های دولتی و نیمه دولتی و خصوصی از جمله اداره آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری، شهرداری، سپاه، بهزیستی، دبیرخانه مساجد، هیئت بیت الاحزان، خانه سلامت، و…می باشد.

افتخارات استاد رزیتا دغلاوی نژاد
افتخارات استاد رزیتا دغلاوی نژاد

استاد رزیتا دغلاوی نژاد زیباترین دختر نابغه ای است که توانسته است حس حسادت خیلی ها را نسبت به خود و زیبایی های بی حد و اندازه خود و هنرهای ارزنده خویش بر انگیزد.


استاد رزیتا دغلاوی نژاد معتقد است همیشه مهم بودن ادم ها را از تعداد دشمنانش باید شناخت و نه از تعداد دوستانش.
برخی از مردم عادت دارند راجع به ارزوهاشون زیاد صحبت کنند.
من و دنیا جهانبخت و مهلقا جابری و بهنوش بختیاری و سحر قریشی و خیلی ازسلبریتی های دیگر همیشه موضوع مورد بحث خیلی ها بوده ایم و من نیز خیلی خوشحالم که یکی از سلبریتی های مشهوری هستم که خیلی ها به دنبال سرک کشیدن در زندگی و موفقیت های روز افزون من هستند. و خیلی ها ارزو دارند که به جای من باشند و من را الگوی اصلی موفقیت در زندگی خودشان قرار داده اند.
خاله رزیتا همانگونه که میدانید بانوی شکست ناپذیر و شایسته ایران است دختریست که هرگز به کم قانع نمیشود وی میخواهد همیشه به نابغه جهانی بودن خود ادامه دهد و فزونی ترش کند.

افتخارات رزیتا دغلاوی نژاد
افتخارات رزیتا دغلاوی نژاد

هدف های دکتر دغلاوی نژاد

وی دوست دارد که تا اوج قله های موفقیت صعود کند برای وی غیر ممکن هرگز غیر ممکن نیست حتی وقتی همه میگویند غیر ممکن است.
وی به هر انچه خواسته است رسیده است.وی توشه راه خود را ایمان تقوا و عمل صالح و ایمان به خداوند بزرگ و مهربان و تلاش و کوشش و عزم و اراده پولادین و اهنینش و هدف خود را انسانیت و ترویج انسانیت و خدمت رسانی به مردم علی الخصوص کودکان عزیز در جهت پیشرفت خوشبختی و نبوغ و سرافرازی و افتخار افرینی برای ایران سربلند.
وی سفیر نخبه پروری ایران است و سختکوشی و مفهوم تلاش و کوشش را به بچه ها اموزش میدهد و هدف ایشان پروراندن استعدادها و نابغه های افتخار افرین است.
خاله رزیتا عشق بچه هاست و بخاطر محبوبیتش در نزد مردم بخصوص کودکان به عنوان برترین و بهترین مجری کودک کشور انتخاب شده است.
خاله رزیتا علاوه بر چهره عروسکی و سیندرلایی خود دارای صدایی فوق العاده عروسکی و منحصر به فرد می باشد که بخاطر این دو ویژگی وی به پرنسس سیندرلای حقیقی ایران در جهان نیز معروف است.


به گفته کاربران و کارشناسان مد و فشن وی شباهت زیادی به پرنسس سیندرلا و سفیدبرفی کارتونی دارد و بی شک اگر در ایشان در مسابقات دختر شایسته جهان شرکت کند بدون حرف و حریف رتبه یک دختر شایسته جهان از ان ایشان است. به گفته سلبریتی ها ایشان لایق ثبت شدن هر چه سریعتر در کتاب گینس به عنوان زیباترین دختر جهان و نابغه و اسطوره تکرار نشدنی نخبه پروری در سطح ایران و جهان است.

افتخارات رزیتا دغلاوی نژاد
افتخارات رزیتا دغلاوی نژاد


از جمله ترانه های شاد کودکانه ایشان می توان به ترانه های محبوب دستابالا قند و عسلا،دردونه عزیز من تولدت مبارک،باغ خانواده،پاییز و…اشاره کرد.
با ارزوی موفقیت های روز افزون در عرصه جهانی برای دختر معروف و مشهور عروسکی ایران و جهان خاله فرشته مهربون محبوب و دوست داشتنی افتخار افرین بچه ها .

افتخارات رزیتا دغلاوی نژاد
افتخارات رزیتا دغلاوی نژاد
افتخارات رزیتا دغلاوی نژاد
افتخارات رزیتا دغلاوی نژاد
افتخارات رزیتا دغلاوی نژاد
افتخارات رزیتا دغلاوی نژاد

پایان /

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 243

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir