مارگو رابی Margot Robbie در  ۱۱ تیر ۱۳۶۹ در شهر دالبی در منطقه کوئینزلند کشور استرالیا به دنیا آمده است ، وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته نمایش از دانشگاه سامرست استرالیا می باشد اکنون به عنوان بازیگر هالیوود شناخته می شود و محبوبیت زیادی دارد . ( بیوگرافی مارگو رابی + اینستاگرام )

بیوگرافی مارگو رابی

نام نام خانوادگیمارگو رابی
Margot Robbie
نام کاملمارگو الیز رابی
Margot Elise Robbie
تاریخ تولد ۱۱ تیر ۱۳۶۹
محل تولددالبی – کوئینزلند
استرالیا
محل سکونتنیویورک
پدرDoug Robbie
مادرSarie Robbie
خواهر برادرCameron Robbie
Lachlan Robbie
Anya Robbie
اصالتایرلندی
مدرک تحصیلیکارشناسی « نمایش »
وضعیت تاهلمتاهل
همسر
نام هنریمارگی
قد۱۶8 ساتیمتر
وزن57 کیلوگرم
رنگ چشمآبی فیروزه ای
رنگ موبلوند
دینمسیحیت
بیوگرافی مارگو رابی + اینستاگرام

مارگو رابی بازیگر
مارگو رابی بازیگر

خانواده

مارگو رابی در یک خانواده سنتی استرالیایی به دنیا آمده است ، پدرش مزرعه دار و مادرش فیزیوتراپ می باشد ، وی سومین فرزند خانواده می باشد دو برادر و یک خواهر دارد .

برادر کوچکش « کامرون » پس از موفقیت های مارگو تصمیم گرفت وارد عرصه بازیگری شود، برادر بزرگش « لاچلن » بعنوان بدلکار در استرالیا مشغول به کار می باشد .

نوجوانی

زمانی که پانزده ساله بود به دلیل یک دعوای شدید با پدرش از خانه میرود و زندگی مستقل را آغاز می کند ، او برای تامین هزینه های زندگی اش مجبور شد به کار های سطح پایین روی بیاورد ابتدا کارگر یک رستوران شد سپس فروشندگی ، منشی گری و غرفه داری در مترو را تجربه کرد .

بعد از دوسال برای پیشرفت به شهر ملبورن مهاجرت کرد .

آغاز بازیگری

زمانی که به ملبورن مهاجرت کرد فقط 1700 دلار استرالیا به همراه داشت و می دانست باید فورا شغلی برای خود پیدا کند ، در یکی از خیابان های ملبورن تبلیغ یک فراخوان جذب بازیگر را دید و ناگهان فکر کرد می تواند بازیگر شود .

وقتی به شرکت مورد نظر رفت بخاطر ظاهر زیبایی که داشت پذیرفته شد اما به او گفته شد باید آموزش را از همین امروز شروع کند ، در ابتدا یک مشکل اساسی داشت و آن این بود که آنقدر تند حرف میزد که بسیاری از کلمات رو نصفه و نیمه بیان میکرد ، مارگو برای فراگرفتن بازیگری و فن بیان تلاش های زیادی انجام داد تا این که توانست در دو فیلم سینمایی استرالیایی بازی کند .

شهرت مارگو رابی
مارگو رابی

بیوگرافی مارگو رابی + اینستاگرام

آغاز یک موفقیت بزرگ

مارگو رابی پس از بازی در دو فیلم هیچ موفقیتی نداشت و زندگی اش سخت تر از همیشه میگذشت ، اما در سال 2008 برای بازی در سریال Review with Myles Barlow در نقشی کوتاه دعوت می شود ، بازی کوتاه وی در این سریال باعث شد توسط کارگردان این سریال در سریال بعدی آن به نام « همسایه ها » در یک نقش اصلی به کار گرفته شود و ناگهان به شهرت گسترده ای دست پیدا کند .

درآمد مارگو رابی
مارگو رابی

ورود به هالیوود

سریال همسایه ها پس از 2 سال تولید مستمر به پایان رسید ، در آن زمان مارگو رابی در استرالیا کاملا شناخته شده بود و دیگر استرالیا برای او کافی نبود ،

مارگو در سال ۲۰۱۰ به هالیوود رفت و در سریال «Pan Am» بازی کرد سپس در فیلم «دربارهٔ زمان» در کنار ریچل مک‌آدامز و دامنل گلیسون به ایفای نقش پرداخت اما پس از این دو کار پیشنهاد های خوبی دریافت نکرد و مجبور شد به استرالیا بازگردد ، توسط مدیر برنامه هایش به چند شرکت فیلم سازی هالیوود معرفی نامه میفرستد ، پس از 8 ماه یکی از شرکت ها از وی دعوت میکند تا مجددا به امریکا سفر کند تا در مورد یک پروژه بزرگ با وی گفتگو کنند .

مارگو رابی وقتی به امریکا میرود متوجه میشود « اسکورسیزی » او را برای بازی در فیلم « گرگ وال استریت » می خواهد و طبیعتا فورا این پیشنهاد را میپذیرد .

عکس مارگو رابی بازیگر
عکس مارگو رابی بازیگر

مصرف سیگار

مارگو رابی به شدت به سیگار کشیدن معتاد است و میگوید قصد ترک کردن ندارد ولی میداند که برای سلامتی اش خیلی ضرر دارد او از وقتی ازدواج کرده است با اصرار همسرش مصرفش را کم کرده است ولی هنوز هم تصمیمی برای ترک سیگار ندارد .

نقاشی چهره مارگو رابی
نقاشی چهره مارگو رابی

همسر مارگو رابی

مارگو رابی از سال 2013 تا 2014 با Henry Aitken رابطه داشت اما این رابطه دوام زیادی نداشت ، پس از آن مارگو با « Tom Ackerley » آشنا شد و پس از پنج سال رسما با یکدیگر ازدواج کردند مراسم ازدواج این زوج در سال 2019 با حضور برخی از چهره های مطرح هالیوودی با هزینه 3 میلیون دلار در یک جزیره در اقیانوس آرام برگزار شد ، جالب است بدانیم که این زوج در سال 2016 نیز یک جشن برای اعلان رابطه خود به دیگران برگزار کرده بودند ولی باز هم برای رسمی شدن رابطه خود هزینه نسبتا زیادی را صرف جشن عروسی کردند .

همسر مارگو رابی
همسر مارگو رابی

تماشای هاکی

یکی از تفریح های مارگو و همسرش تماشای ورزش هاکی می باشد ، این زوج طرفدار تیم رنجرز می باشند ، عده ای از مردم استرالیا این موضوع را نکته منفی در مورد مارگو میدانند زیرا معتقد هستند او باید به ورزش کشور خود اهمیت بدهد .

عطر مارگو رابی

سال 2016 زمانی که دیگر به عنوان یک بازیگر بین المللی شناخته میشد شرکت Calvin Klein عطری بنام Euphoria را با تبلیغات انحصاری وی تولید میکند که فروش نسبتا بالایی داشته است .

مارگو اکنون به عنوان یکی از زیباترین بازیگر های هالیوودی پیشنهاد های تبلیغاتی بسیار زیادی دارد و درآمد بالایی از این راه کسب می کند .

عطر مارگو رابی
عطر مارگو رابی

فیلم فوکوس

بسیاری از ایرانی ها مارگو رابی را با فیلم « فوکوس » به خاطر می آورند ، مارگو در این فیلم با ویل اسمیت همبازی بود .

داستان فیلم فوکوس :

نیکی اسپرگن(ویل اسمیت)، یک کلاهبردار، به یک کلاب شبانه می‌رود. در آنجا یک جیب بر بی تجربه به نام جس برت (مارگو رابی)، سعی می‌کند وانمود کند شوهرش آنها را دیده و به این ترتیب نیکی را اغواء کند. نیکی متوجه می‌شود و به آنها پیشنهاد می‌کند هرگز موقع رویارویی با موقعیتی غیرمنتظره، تمرکز خود را ازدست ندهند. چند روز بعد، جس او را در کلابی دیگر پیدا می‌کند و او را قانع می‌کند تا مربی او شود.

مارگو رابی فیلم فوکوس
مارگو رابی فیلم فوکوس

بیوگرافی مارگو رابی + اینستاگرام

هارلی کویین

هارلی کوئین ( Harley Quinn ) با نام کامل هارلین فرانسیس کویینزل یک شخصیت داستان های کمیک امریکایی می باشد که خود محور هیچ داستانی نبود و همواره در داستان های جوکر و بتمن به عنوان یک شخصیت فرعی حاضر میشد .

بازیگر نقش هارلی کویین
بازیگر نقش هارلی کویین

پس از ساخت فیلم « جوخه انتحاری » در سال 2016 و بازی مارگو رابی در نقش هارلی کوئین این شخصیت مورد توجه قرار گرفت و نویسندگان شرکت دی سی کامیکس که مالک این شخصیت می باشند داستانی را با محوریت او نوشتند و فیلنامه فیم « پرندگان شکاری » در سال 2019 نیز بر اساس شخصیت هارلی کوئین نوشته شد و فیلم سینمایی آن در سال 2020 تولید شد .

فیلم پرندگان شکاری با هزینه نزدیک به 100 میلیون دلار ساخته شد ولی فروش کیشه ی آن از 200 میلیون دلار فراتر نرفت ، بسیاری از کارشناس ها تا قبل از اکران انتظار داشتند این فیلم حداقل به فروش +400 میلیون دلار دست پیدا کند اما فیلم آنقدر زنانه ساخته شده بود که بسیاری از مرد ها در مکزیک و امریکا در مقابل آن جبهه گیری کردند و همین موضوع باعث کاهش فروش آن شد .

هارلی کویین
هارلی کویین

اینستاگرام مارگو رابی

برای مشاهد پیج مارگو رابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید:

/margotrobbieofficial/


اینستاگرام مارگو رابی
اینستاگرام مارگو رابی

قد مارگو رابی
قد مارگو رابی

گریم های مارگو رابی

گریم های مارگو رابی
گریم های مارگو رابی
عکس مارگو رابی
عکس مارگو رابی
مدلینگ مارگو رابی
مدلینگ مارگو رابی

بیوگرافی سلنا گومز + حواشی و اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 635

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir