کاترین الیزابت آپتون ( کیت آپتون ) ۲۰ خرداد ۱۳۷۱ در سنت جوزف ایالت میشیگان امریکا به دنیا آمده است .( بیوگرافی کیت آپتون و همسرش + اینستاگرام )

بیوگرافی کیت آپتون

نام نام خانوادگی کیت آپتون
Kate Upton
نام کامل کاترین الیزابت آپتون
Katherine Elizabeth Upton
تاریخ تولد ۲۰ خرداد ۱۳۷۱
June 10, 1992 
محل تولد سنت جوزف ایالت میشیگان امریکا
محل سکونت نیویورک
پدر جف آپتون
مادر شلی آپتون
خواهر برادر ندارد
اصالت انگلیسی
وضعیت تاهلمتاهل
همسرجاستین ورلندر ( ۲۰۱۷ تا کنون )
فرزندژنویوی ( دختر )
قد ۱۷۸ سانتیمتر
وزن ۶۲ کیلوگرم
رنگ چشم آبی
رنگ مو بلوند
دینمسیحیت
بیوگرافی کیت آپتون و همسرش + اینستاگرام
کیت آپتون بازیگر
کیت آپتون بازیگر

خانواده آپتون

پدرش جف آپتون معلم ورزش بوده و اکنون بازنشسته می باشد ، مادرش شلی آپتون قهرمان تنیس در ایالت میشیگان بوده است ، پدر بزرگ پدری اش یک فرد کارخانه دار بوده و عمویش یک دوره سناتور بوده است .

وضعیت مالی خوبی داشتند و کیت به عنوان فرزند اول خانواده در یک رفاه کامل بزرگ شده است ، او یک برادر به اسم « دیوید » و دو خواهر به اسم های « لورا » و « کریستی » دارد .

توجه به رژیم غذایی

کیت با توجه به قد ۱۷۸ سانتیمتری که دارد با وزن ۶۲ کیلوگرم در نقطه تعادل قرار دارد و می گوید هر گاه چند کیلو وزش زیاد یا کم شود خیلی در ظاهرش تاثیر میگذراد وی در دوران بارداری وزن تا ۷۲ کیلوگرم هم بالا رفت اما پس از زایمان با ورزش و تغذیه کنترل شده وزن خود را مجددا به ۶۲ کیلوگرم بازگرداند .

با توجه به ورزشکار بودن پدر و مادرش در همه عمرش ورزش جزئی از زندگی اش بوده است ، جالب است که همسر وی نیز یک ورزشکار می باشد و گاهی با یکدیگر تمرینات ورزشی را انجام میدهند .

در میان رشته ههای ورزشی به بدنسازی ، قایقرانی ، اسب سواری ، دویدن ، بیسبال و شنا بیشتر از سایر ورزش ها علاقه دارد و می گوید با وجود این که مادرش تنیسور بوده است ولی به تنیس علاقه ای ندارد .

رژیم غذایی کیت آپتون
رژیم غذایی کیت آپتون

فعالیت به عنوان مدل

خانواده آپتون در کودکی وی به فلوریدا مهاجرت کرده اند ، او با توجه به علاقه ی زیادی که به مدلینگ داشت در فلوریدا برای تست به چند شرکت مراجعه میکند ، در آنجا یک شرکت محلی در زمینه مدلینگ وی را میپذیرد و با او قرارداد میبندد این شرکت حق مدلینگ کیت را بلافاصله به یک شرکت در نیویورک میفروشد و از همین طریق سود قابل توجه ای کسب میکند .

کیت از سال ۲۰۰۸ ( شانزده سالگی ) به نیویورک مرکز مدلینگ امریکا میرود و خیلی سریع به موفقیت های زیادی دست پیدا میکند .

کیت آپتون
کیت آپتون

بازیگری

کیتون آپتون با توجه به چهره و ظاهر مناسبی که داشت خیلی زود برای بازیگری پیشنهاد هایی دریافت کرد ، سال ۲۰۱۱ در سریال « طاش » بازی کرد و پس از آن در چند فیلم سینمایی بازی کرد .

سالنام فیلم
۲۰۱۱سرقت از برج
۲۰۱۲سه کله‌پوک (فیلم)
۲۰۱۴زن دیگر (فیلم ۲۰۱۴)
۲۰۱۷مرد وحشی
۲۰۱۷توقفگاه
۲۰۱۷هنرمند فاجعه
عکس کیت آپتون
عکس کیت آپتون

ازدواج کیت آپتون

کیت آپتون در خلال تماشای یک مسابقه بیسبال با یکی از بازیکن های معروف بیسبال « حاستین ورلندر » آشنا می شود ، آنها از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ با یکدیگر در رابطه بودند تا اینکه در نهایت سال ۲۰۱۷ رسما ازدواج کردند .

حاصل ازدواج این زوج یک فرزند دختر به نام « ژنویوی » می باشد .

ازدواج کیت آپتون
ازدواج کیت آپتون

میهن پرست افراطی

کیت و همسرش جزء افراد متعصب آمریکایی به حساب می آیند که کشور امریکا کشور برتر میدانند ، این زوج هر سال در ۱۱ سپتامبر با برگزاری مراسمی در مورد آن روز حرف های نامناسبی را بیان میکنند که از نظر بسیاری از افراد این کار موجب نفرت پراکنی در جامعه و دشمنی سایر کشور ها می شود .

علایق و سلایق

کیت و همسرش
کیت و همسرش
  • به خودرو ب ام و علاقه دارد .
  • رنگ زرد را بیشتر از سایر رنگ ها دوست دارد .
  • غذای مورد علاقه اش سوشی می باشد .
  • با کامرون دیاز، بروکلین دکر، نیکی میناژ ، کریسی تیگن، کریستی برینکل و کریس نوث دوست می باشد .

ریباترین زن جهان

کیت در سال ۲۰۱۳ برنده برترین مدل مجله استایل شد ، یک سال بعد توسط مجله پیپل به عنوان جذاب ترین زن سال انتخاب شد ، وی در نظرسنجی که مجله « هالیوود بوز » در سال ۲۰۱۴ با بدست آوردن ۷۰۰ هزار رای به عنوان دومین زن زیبای جهان معرفی شد پس از آن در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ با کسب رتبه نخست خود را به عنوان یکی از زیباترین زن های جهان به اثبات رساند .

زیباترین زن جهان
زیباترین زن جهان

جالب است بدانیم که در سال ۲۰۱۷ همزمان با انتخاب کیت آپتون به عنوان زیباترین زن جهان ، همسر وی از طرف Fantasy Baseball Magazine به عنوان زشت ترین بازیکن بیسبال امریکا در میان بیش از ۶۵۰ بازیکن انتخاب شد .

جاستین ورلندر
جاستین ورلندر

اینستاگرام کیت آپتون

kateupton

اینستاگرام کیت آپتون
اینستاگرام کیت آپتون
مدل امریکایی کیت آپتون
مدل امریکایی کیت آپتون
کیت آپتون و همسرش
کیت آپتون و همسرش

بیوگرافی مارگو رابی + اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 202

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir