مینا فنایی ‌پور گوینده خبر صدا و سیما می باشد ، وی با اخباز علمی فرهنگی و هنری شبکه چهار به شهرت رسیده است . ( بیوگرافی مینا فنایی‌ پور + اینستاگرام )

بیوگرافی مینا فنایی ‌پور

مینا فنایی‌پور تاریخ تولد
مینا فنایی ‌پور تاریخ تولد

بیوگرافی مینا فنایی‌ پور + اینستاگرام

سابقه و تجربه

در حوزه اطلاع‌رسانی و خبر، داشتن سابقه و تجربه برای عوامل خبر یکی از عوامل موفقیت یک تحریریه، بخش خبری و شبکه خبری محسوب می‌شود. این عامل برای گویندگان خبر نمود بیشتری دارد.

مینا فنایی‌پور اخبارگو
مینا فنایی ‌پور اخبارگو

لزوم جوانگرایی

جوانگرایی در شبکه‌های خبری بسیار مطلوب و ضروری می باشد ، اما به شرطی که تجربه پیشکسوتان این حرفه به گویندگان جوان منتقل گردد .

گویندگان جوان توان و انرژی بیشتری برای حضور در بخش خبر و ارائه اخبار و گویندگان پیشکسوت گنجی به نام تجربه دارند؛ بنابراین بهره‌مندی از این گنج، بی‌شک فرصتی برای گویندگان جوان است.

مینا فنایی پور
مینا فنایی پور

آموزش

در دنیای رسانه‌های امروز، آموزش نقش بسیار مهمی در تقویت توانایی‌های گویندگان خبری دارد؛ چراکه تحولات ارتباطی و اطلاعاتی در دنیای امروز شتاب زیادی گرفته و فعالیت‌های آموزشی می‌تواند معلومات و نوع اجرای گویندگان را به روز نگه دارد.

مینا فنایی‌پور اخبار علمی فرهنگی و هنری
مینا فنایی ‌پور اخبار علمی فرهنگی و هنری

گویندگی خبر، هم نوعی علم است و هم یک فن تخصصی؛ چراکه در هیچ مقطعی از این حرفه نمی‌توانی بی‌نیاز از فراگیری شوی. گوینده‌ای که تصور کند دیگر به آموزش و یادگیری نیازی ندارد در حقیقت به انتهای شغل حرفه‌ای خود رسیده است.

اینستاگرام مینا فنایی پور

minafanaeepour_tv


اینستاگرام مینا فنایی‌پور
اینستاگرام مینا فنایی ‌پور

مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 155

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir