بیوگرافی پریناز حسین پور

پریناز حسین پور مجری اعلام برنامه های شبکه تماشا می باشد ، وی در این زمینه با لعیا انوری ، اشکان تفنگ سازان و محمد امرایی همکار می باشد . ( بیوگرافی پریناز حسین پور + اینستاگرام )

پریناز حسین ‌پور
پریناز حسین ‌پور

باور مجری برای مخاطب مهم است

پریناز حسین‌پور : من سال‌هاست كه در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی بسیاری كار اجرا و گویندگی انجام داده‌ام. حدود دو سالی هم است كه یكی از مجریان شبكه تماشا هستم و همزمان در رادیو ایران هم گوینده هستم.

البته ما به صورت چرخشی و شیفتی در این شبكه كار می‌كنیم. اما به این صورت نیست كه روزی چند دقیقه بیاییم و درباره سریال‌ها كوتاه صحبت كنیم. ما برای همین چنددقیقه‌ای كه با مخاطب صحبت می‌كنیم، هشت ساعت در روز در شبكه حضور داریم.

اجرای متن نویسنده

حسین پور درباره بداهه‌گویی و مطالبی كه مابین سریال‌ها بیان می‌كند گفته است :

درست است كه نویسنده متن را می‌نویسد، اما بقیه به عهده مجری می باشد كه چطور بتواند با الفاظ و واژه‌ها بازی كند و بتواندحس آن را دربیاورد تا به مخاطب بتوانی این نكته مهم را منتقل كنی كه آنچه به عنوان مجری من می‌گویم، درست است كه نویسنده نوشته اما باور من هم است.

چون اگر آن باور برای مخاطب ایجاد نشود، حرف‌های مجری به دلش نمی‌نشیند. از طرفی این دوربین می‌تواند درونیات مجری را برای مخاطب هویدا كند؛ جام جم

مجری اعلام برنامه

حسین‌پور همچنین درباره این‌كه شبكه تماشا مجری اعلام را پس از سال‌ها احیا كرده هم گفت: البته یكی دو شبكه دیگر هم این كار را انجام می‌دهند.

با این حال همان‌طور كه می‌دانید استارت مجری مستر در دهه  70 زده شد و مورد توجه هم قرار گرفت. گرچه عده‌ای هم به این موضوع معترض هستند.

با این حال به نظر من وجود مجری مستر باعث پویایی شبكه شده و حس صمیمانه و نزدیكی با مخاطب برقرار می‌شود.

چون عموم مخاطب شبكه تماشا خانواده‌ها هستند. از این رو من به شخصه سعی می‌كنم شأن مخاطب را در اجرا در نظر بگیرم. امیدوارم مخاطبان این شبكه هم از ما راضی باشند.

اینستاگرام پریناز حسین پور

جهت مشاهده صفحه اینستاگرام پریناز حسین پور از لینک زیر استفاده کنید :

parinazhosseinpour.tv/

اینستاگرام پریناز حسین‌پور
اینستاگرام پریناز حسین‌پور

لعیا انوری   مجری شبکه تماشا

بیوگرافی پریناز حسین پور + اینستاگرام

روزنامه جام جم

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 380

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir