همه ی ما میدانیم نوشتن یک قرارداد درست می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات در آینده جلوگیری کند و در صورت بروز هر مشکلی می‌توان با رجوع به قرارداد آن را حل نمود ، در این مطلب با یک نمونه قرارداد مدیریت اینستاگرام آشنا می‌شویم که به خوبی تمام موارد احتمالی در آن ذکر شده است و می‌تواند تمامی مشکلات احتمالی را رفع نماید . ( قرارداد مدیریت اینستاگرام / دانلود رایگان )

نمونه قرارداد مدیریت اینستاگرام
نمونه قرارداد مدیریت اینستاگرام

قرارداد مدیریت اینستاگرام

این قرارداد منعقد شده از زمان آغاز …………………….تا زمان پایان کار …………………… اعتبار دارد، مگر اینکه بعد از تاریخ اتمام کار، توسط هر پیشنهاد جدیدی تمدید شود.

این قرارداد در تاریخ …………………………… مابین شرکت (شخص خاص) ………………………………………………………………………………………………… به شماره ملی ………………………………….. و آدرس………………………………………………………………………………………………………………………………………. و شماره تلفن……………………………………………… به عنوان مجری کار و شرکت (شخص خاص) ………………………………………………………………… به شماره ملی ………………………………………………… و آدرس ………………………………………………………………………………………………………………………….. و شماره تلفن ………………………………………………………….. به عنوان کارفرما به مدت ……………………………. روز کاری، طبق موارد و شرایط ذیل منعقد گردید:

1- موضوع قرارداد


شرکت ………………………………………………………………. در زمینه تولید محتوا و مدیریت صفحه های کسب و کار شبکه های اجتماعی و خدمات تحقیقی، متخصصانی دارد. این شرکت طبق قرارداد پیش رو، سرویس مدیریت پیج اینستاگرام را برای پیج اینستاگرامی ……………………………………………… به آدرس …………………………………………………………………………………… جهت مدیریت و تولید محتوا عرضه می کند. در زمان امضای این قرارداد تعداد فالوئرها و فالوئینگهای این پیج به ترتیب ……………………………. و ………………………………….. بوده است.

شرح جزئیات وظایف و موارد دیگر در سایر مفاد قرارداد، ذکر شده است.

2- شرایط کلی

سرویس ارائه شده در این قرارداد باید تحت مفاد و شرایط شرکت (مجری) ………………………………………………………………….. باشد که در قسمت ” شرایط و ضوابط ” ارائه شده است.

3- بند خدمات شرکت

شرکت ………………………………….. موظف است که موارد زیر را برای کارفرما تهیه کند:

انجام تنظیمات لازم و نگهداری پیج در شبکه اجتماعی اینستاگرام تحت نام ………………………………..

تولیدمحتوا، تعامل و مدیریت مداوم این پیج تا تاریخ ……………………………………

نظارت بر مکالماتی که در پیج صورت می گیرد و پاسخ دادن به آنها

4- بند اطلاعات محرمانه

مجری موظف است هرگونه اطلاعات محرمانه دریافت شده از کارفرما را مطلقاً محفوظ نگهدارد. مجری بدون کسب رضایت خاص کارفرما، مجاز به فاش کردن هیچگونه از این اطلاعات نمی باشد.

5- بند قوانین دولتی

کارفرما و مجری موظف به رعایت کلیه مقررات هستند، این قرارداد مشمول قوانین کشور ایران خواهد بود.

6- بند حق الزحمه هزینه قرارداد

هزینه پرداختی توسط کارفرما برای خدمات ذکر شده، به شرکت مجری در هر ماه ……….. ریال می باشد که به همراه صدور فاکتور قابل پرداخت است.

کلیه هزینه هایی مانند: مسافرتهای خارج از کشور، اقامت وغیره که توسط مجری متحمل شده است به عنوان بخشی از این وظیفه، توسط کارفرما پرداخت میشود. این هزینه ها فقط در صورت تایید مشخص از سمت کارفرما و مجری قابل پرداخت است.

به طور مشابه برای سایر خدمات مانند: تولید ویدئو، خرید تصاویر و محتویات مجاز و غیره، درصورت لزوم هزینه اضافی نیز پس از صدور فاکتور، به شرکت مجری پرداخت می گردد.

اگر دامنه کاری یا مدت زمان تحویل پروژه از مقدار تعیین شده فراتر رود، حق الزحمه نیز با توافق طرفین افزایش میابد.

7- بند جبران خسارت

مجری باید کارفرما را در برابر کلیه ضررها، هزینه ها یا خسارت هایی که ممکن است به دلیل هرگونه نقض شرایط قرارداد، فسخ قرارداد یا موارد پیش فرضی که از سمت مجری وارد می شود، حمایت مالی کرده و غرامت بپردازد، همچنین کارفرما موظف به پرداخت غرامت به مجری در صورت وارد کردن هرگونه خسارت، فسخ قرارداد و نقض شرایط آن است.

8- بند فورس ماژور

نه کارفرما و نه مجری، هیچکدام مسئولیتی در قبال هرگونه پیش فرض، تاخیر یا وقفه در اثر وقایع خارج از کنترل آنها از جمله اعتصاب، سرقت، جنگ یا وقایع طبیعی ندارند.

9- بند ارزیابی

مجری و کارفرما باید پیشرفت پروژه را طبق این قرارداد در آغاز، هر ماه ارزیابی کنند و اقدامات لازم جهت اصلاح را انجام دهند.

10- بند اصلاح شرایط

هرگونه تغییر در شرایط و ضوابط ثبت شده یا اصلاح آنها در صورت داشتن منفعت در آینده و فقط با ثبت کتبی و امضای طرفین دارای ارزش و اعتبار می باشد.

11- بند اسقاط حق

عدم موفقیت هر یک از طرفین در زمان اجرای مقررات این قرارداد، به هیچ وجه در فسخ قرارداد تاثیری ندارد و طرفین جز با امضا و ثبت کتبی قادر به فسخ قرارداد در شرایط شکست یا نابسامانی ها نیستند.

12- بند شرایط و ضوابط قرارداد

هر یک از طرفین حق فسخ قرارداد در صورت دوره ای بودن آن (قرارداد 3ماهه نه دائمی) و بدون هیچ دلیل خاصی را دارند، فقط لازم است به صورت کتبی ثبت و امضا شود

این شرایط و ضوابط منجر به انعقاد قراردادی بین (کارفرما) …………………………………………………………………….. و شرکت ……………………………………………………………………………………………….. (مجری) گردیده است.

نام کارفرما:                                                                                   نام مجری:

امضا کارفرما:                                                                                 امضا مجری:

نام شاهد اول : نام شاهد دوم :

امضای شاهد اول : امضای شاهد دوم :

دانلود نمونه قرارداد

برای دانلود نمونه قرارداد فوق با فرمت ورد از لینک زیر استفاده کنید :

دانلود


لوگو اینستاگرام

نمونه قرارداد طراحی وب سایت

نمونه قرارداد مدیریت شرکت

نمونه قرارداد مدیریت وب سایت

قرارداد مدیریت اینستاگرام / دانلود رایگان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :3 تعداد آرا: 2

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir