حتما تاکنون نام رنگ نود NUDE به گوشتان خورده است و میخواهید دقیقا با این رنگ و طیف آن آشنا شوید ، اگر اینطور هست در ادامه همراه ما باشید تا به صورت مفصل این را معرفی کنیم .

رنگ نود
رنگ نود

رنگ نود

رنگ نود از واژه انگلیسی NUDE به معنی لخت ، عریان و برهنه برگفته شده است . در فارسی ما به این رنگ « رنگ بدن » میگوییم ، واضح است که نود یک رنگ بخصوص نیست و برای هر نژاد و حتی هر فرد رنگ نود مخصوص به آن وجود دارد مثلا افراد سیاه پوست رنگ نود را « قهوه ای تیره » میدانند و افراد دیگر که پوست رنگ بژ دارند این رنگ را نود میدانند .

تلفظ صحیح این رنگ نیود می‌باشد اما بطور عامیانه نود ( نُد ) تلفظ می شود .

ماکسی رنگ نود
ماکسی رنگ نود

طیف رنگ های نود

  • کرم روشن
  • کرم
  • بژ
  • نارنجی روشن
  • قهوه ای
  • قهوه ای تیره

همان طور که پیشتر توضیح داده شد رنگ نود بر اساس رنگ پوست هر فرد مشخص میشود .

ست کردن لباس با رنگ نود

رنگ نود به دلیل خنثی بودن در بسیاری از رنگ ها جلوه زیبایی پیدا میکند . معمولا لباس های رنگ نود باید با لوارم ( اکسسوار ) متضاد استفاده شود .

لاک ناخن رنگ نود

بسیاری از لاک های ناخن در طیف رنگی نود قرار دارند و برای استفاده روزمره و در اماکن رسمی بسیار مناسب هستند . اگر شما کارمند و یا مدیر یک شرکت هستید قطعا لاک با رنگ جیغ به شخصیت و جایگاه شما ضربه میزند اما لاک های نود چنین اثری ندارند زیرا بیش از جلب توجه نمیکند .

لاک ناخن نود
لاک ناخن نود

انتخاب رنگ نود

برای پیدا کردن رنگ نود کافی است وسایل مورد نظر ( پارچه ، لوازم آرایش و… ) را با پوست صورت و دست خود کنار هم قرار بدهید و نزدیک رنگ به آنها را انتخاب کنید . هرچه رنگ نود به رنگ پوست شما نزدیک تر باشد انتخاب بهتری انجام داده اید .

آرایش صورت رنگ نود

بسیاری از دختر خانم ها که نمیخواهند آرایش خیلی زیادی داشته باشند و یا از جلب توجه دوری میکنند از رنگ های نود برای آرایش صورت استفاده میکنند .

رژ لب و سایه های نود به نچرال بیوتی شدن چهره خیلی کمک میکند .

آرایش صورت رنگ نود
آرایش صورت رنگ نود

کفش رنگ نود

کفش با رنگ نود بسیار پرفروش می‌باشد و در بین پوشاکی که با رنگ نود تولید میشود بیشترین سهم را دارد . چرم و چرم مصنوعی با رنگ نود در انواع مختلف برای تولید کفش کاربرد دارد .

نکته جالب در کفش های رنگ نود این است که قد فرد را بلند تر نشان میدهد و این موضوع میتواند برای خیلی از افراد مهم باشد .


کفش رنگ نود
کفش رنگ نود

خودرو با رنگ نود

شاید تصور کنید که رنگ نود برای خودرو ها مناسب نباشد اما شرکت های خودرو ساز از این رنگ برای خودرو های لاکچری استفاده می‌کنند .

خودرو با رنگ نود
خودرو با رنگ نود

رنگ مرجانی چه رنگی است ؟

آبی نفتی چه رنگی است ؟

رنگ هلویی
رنگ مو وتنیلی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 130

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir