زیباترین متن های تبریک انتصاب مدیر ، دوست ، همسر و… را در این صفحه برای شما عزیزان قرار دادیم ، امیدواریم که برایتان مفید باشد . ( زیباترین متن های تبریک انتصاب )

زیباترین متن های تبریک انتصاب
زیباترین متن های تبریک انتصاب

تبریک انتصاب

جناب آقای…..

انتصاب جنابعالی رابه سمت ……………. تبریک عرض نموده و آرزومندم در سایه دلسوزی جنابعالی شاهد پیشرفت ان مجموعه باشیم.


جناب آقای / سرکار خانم 

با کمال مسرت و افتخار انتصاب مجدد جنابعالی به ……… راکه سمبل بارزی از توانایی های ارزشمند ان عزیز فرهیخته وتلاشهای خستگی ناپذیر جنابعالی می باشد تبریک عرض مینمائیم .امید است در سایه الطاف الهی در پیش بردن اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه دانشگاهی موفق و سربلند باشید 


تبریک انتصاب به همسر

با قلبی سرشار از شادی این موفقیت را به تو تبریک می گویم بهترینم و امیدواریم هر روز ما همراه با پیروزی باشد.

پست جدید مبارک همسر عزیزم … 


تبریک انتصاب دولتی

انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ؛ مؤمن و متعهد در منصب ……………………… بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه ی علاقمندان به این مجموعه عظیم علمی گردیده است. 

ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه ی خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جناب عالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این دانشگاه تمنا دارد. 

با کمال تشکر


تبریک انتصاب مدیر

معاونت محترم / مدیرعامل/مدیر کل/ رییس دانشگاه … 

جناب آقای / سرکار خانم ………………….. 

انتصاب شایسته جناب عالی بعنوان ” مدیرکل روابط عمومی معاونت ………………… ریاست جمهوری” را تبریک عرض می نمایم. 

امید است که حضور شما در این مسئولیت بعنوان خادمی صدیق و ولایت مدار با کوله بار گرانی از تجربه ؛ نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش ان معاونت محترم در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی سال ….. نام گذاری گردیده است، خواهد شد. 

دوام توفیقات روز افزون را از جهاندار جان آفرین مسالت داردم. 

با کمال تشکر


جناب آقای……..

با عرض درود و احترام، بدین گونه انتخاب شایسته جنابعالی بعنوان ………. را تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید. 


تبریک انتصاب اداری

جناب آقای….
خبر مسرت بخش انتصاب شایسته ی حضرت عالی را بعنوان …. تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارد. و شکر الله سعیهم.


برادر …..

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی بعنوان ……که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ هاي‌ بر جسته ان برادر گرامی در صحنه‌هاي‌ خدمت صادقانه به نظام و وطن اسلامی است تبریک عرض نموده ؛ موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.


جناب حجت السلام والمسلمین …….. امام جمعه محترم …….

انتصاب بجای جنابعالی را تبریک عرض نموده توفیق شما را در خدمت به مردم ولایتمدار وشهید پرور « …..» در نهاد امامت جمعه این دیار از خداوند خواهانیم.

با سپاس


برادر محترم جناب آقای……
درود علیکم

آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پرستاره بوده و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان همواره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه ان عشق و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی «ص». بدینوسلیه ضمن تبریک مناسبت انتخاب شایسته ی جنابعالی به سمت ……… از خداوند منان آرزوی موفقیت فراوان برای حضرتعالی و استواری گام هایتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم.

تبریک انتصاب اداری
تبریک انتصاب اداری

پیام تبریک انتصاب

برادرگرامی جناب آقای….
درود علیکم
با احترام، بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی رابه سمت ……. تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند باری تعالی توفیقات روز افزونتان را آرزومندم. رجاء واثق دارم که در این عرصه جدید نیز هم چون عرصه هاي‌ دیگر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کماکان موفق، مؤید و پیروز باشید.


برادر ارجمند جناب آقای….
رئیس محترم…..
با سلام و احترام؛
خدمت بی منت به جوانانی شریف، نجیب و ارزش مدار که از حریم آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت به زیبایی حراست می کنند، نعمتی است که فقط شایستگان، به خادمی چنین مردمی نائل می گردند و حال که شما برادر ارجمند به عنوان رئیس……. منصوب شده اید تبریک خویش را آراسته حضور پرخیر و برکت شما در این مسئولیت خطیر در پیشرفت علمی کشور می نمایم.
سلامت و موفقیت جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.


ذلِكَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتِيهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ

جناب آقای / سرکار خانم

انتصاب شايسته جناب عالی بعنوان ………….. را تبريك عرض مي نمايد. رجای واثق دارد حضور شما دراين مسئوليت بعنوان خادمي صديق و ولايتمدار با كوله بار گرانی از تجربه ؛ نويد بخش نشاط و تحرك بيش از پيش ان مدیریت محترم خواهد گرديد. دوام توفيقات و مزيد عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت دارد.

با تجدید احترام

پیام تبریک انتصاب
پیام تبریک انتصاب

تبریک انتصاب به دوست / تبریک انتصاب به خانم / تبریک انتصاب پست جدید
تبریک برای انتصاب پست جدید / تبریک انتصاب و تودیع / پیام تبریک تمدید انتصاب
تبریک و تهنیت انتصاب / تبریک حکم انتصاب مدیر / تبریک حکم انتصاب ریاست
تبریک انتصاب فرمانده

چندین نمونه نامه عذرخواهی رسمی

نمونه نامه دعوت به جلسه / دعوتنامه رسمی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4 تعداد آرا: 34

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir