مجموعه ای از تصویر زمینه شیائومی با کیفیت 4K در این صفحه گردآوری شده است و شما عزیزان میتوانید به رایگان تمامی آنها را دانلود کنید . امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرند . ( مجموعه تصویر زمینه شیائومی )

تصویر زمینه شیائومی

برای مشاهده و دانلود هر تصویر کافیست بر روی آن کلیک کنید .

تصویر زمینه اصلی شیائومی

جالب است بدانیم که شرکت شیائومی در سال 2010 تاسیس شده است و با سرعت فوق العاده ای رشد کرده است .

شیائومی ( 小米科技 Xiaomi) یک شرکت تولید کننده محصولات الکترونیکی متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد . این شرکت اکنون 3 هزار دکترا را در استخدام دارد و حدود 23 هزار کارمند و کارگر دارد .

کارخانه های شیائومی علاوه بر خاک چین در هند ، سنگاپور و روسیه تاسیس شده است . عمده فعالیت های نرم افزاری این شرکت در کشور هند انجام می‌شود .

تصویر زمینه برا گوشی شیائومی
blank
تصویر زمینه برای شیائومی
blank
تصویر زمینه تیره شیائومی

شیائومی برند اول 12 کشور در جهان می‌باشد ، این در حالی است که برند های اپل ، سامسونگ و سونی سابقه بسیار بیشتر از شیائومی دارند :

  1. اسپانیا
  2. روسیه
  3. لهستان
  4. بلاروس
  5. اوکراین
  6. کرواسی
  7. لیتوانی
  8. مالزی
  9. هند
  10. نپال
  11. میانمار
  12. کلمبیا
blank
تصویر زمینه جدید شیائومی
blank
تصویر زمینه زنده شیائومی دخترانه

در تاریخ 28 دسامبر 2020 ، «وایبو» «زنگ ژوهانگ» رئیس بخش تلفن همراه هوشمند شرکت شیائومی، اعلام کرد که این شرکت فقط در عرض 5 دقیقه بیش از 350 هزار عدد گوشی تلفن همراه فروخته است. این رقم فروش به بیش از 1.5 میلیارد یوان معادل با 230 میلیون دلار رسیده است آنهم تنها در عرض 5 دقیقه. حقیقتا شگفت انگیز است.

blank
تصویر زمینه شیائومی طبیعت

پس زمینه شیائومی

blank
تصویر زمینه شیائومی پوکو m3
blank
دانلود تصویر زمینه شیائومی

کسب‌و‌کار موبایل شیائومی در سال 2020 ، ۱۵۲٫۲ میلیارد یوآن (۲۳٫۲۸ میلیارد دلار) درآمد برای این شرکت چینی به ‌ارمغان آورده است. این درآمد نتیجه‌ی فروش ۱۴۶٫۴ میلیون دستگاه گوشی شیائومی در سال ۲۰۲۰ است. بدین ترتیب بخش موبایل همچنان بزرگ‌ترین واحد تجاری شیائومی محسوب می‌شود.

محصولات اینترنت اشیاء و لایف‌استایل شیائومی ۶۷٫۴ میلیارد یوآن (۱۰٫۳۱ میلیارد دلار) و خدمات اینترنتی این شرکت درآمد ۲۳٫۸ میلیارد یوآن (۳٫۶۴ میلیارد دلار) در سال ۲۰۲۰ ثبت کرده‌اند. طبق آمار، درآمد واحدهای تجاری «موبایل»، «اینترنت اشیاء و لایف‌ استایل » و «خدمات اینترنتی» شیائومی به ‌‌ترتیب رشد سالانه‌ی ۲۴٫۶، هشت و ۱۹٫۷ درصدی تجربه کرده است. 


blank
پس زمینه شیائومی

موارد مشابه

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.2 تعداد آرا: 19

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir