در تعبیر یک خواب جزئیات و نکات گوناگون میتواند تاثیرگذار باشد . به عنوان مثال لوازم ،جانواران و انسان ها در شرایط مختلف تعابیر مختلفی را به همراه دارند . خواب دیدن آدم فضایی در حالت های مختلف تعابیر مخصوص به خود را دارد که در این مقاله سعی کرده ایم با استناد به منابع گوناگون کاملترین مطلب را برای شما عزیزان منتشر کنیم . امیدواریم برای شما مفید فایده باشد .

تعبیر خواب آدم فضایی در منابع قدیمی موجود نمی‌باشد ، اما در این مقاله سعی کرده ایم تعبیر این خواب را از معتبر ترین منابع گرداوری کنیم .

تعبیر خواب آدم فضایی
تعبیر خواب آدم فضایی

تعبیر خواب آدم فضایی

کارل یونگ

  1. تعبیر دیدن آدم فضایی در خواب : به مکان جدید رفته اید و در آنجا احساس آرامش و رضایت ندارید . باید افراد جدید را بپذیرید تا خودتان به آرامش و ثبات برسید .
  2. اگر در خواب ببینید که خودتان آدم فضایی هستید : استعداد اصلی شما شکوفا نشده است و اگر بتوانید آن را شکوفا کنید از همه اطرافیان خود برتر و موفق تر خواهید بود .
  3. جنگ با آدم فضایی ها : افرادی که با دسیسه به شما نزدیک شده اند به زودی برای نابودی شما اقدام میکنند .
  4. اسیر گرفتن آدم فضایی : شما در یک رقابت بسیار مهم پیروز خواهید شد .

خواب ربوده شدن توسط آدم فضایی

اگر در خواب ببینید که آدم فضایی ها شما را ربودند تعبیرش این است که : با ارتباط خود با اطرافیان بخصوص خانواده را بیشتر کنید . انزوا برای شما ضرر هایی به همراه خواهد داشت که باید از آن پیشگیری کنید .

اگر در خواب دیدید که یکی از نزدیکان شما توسط آدم فضایی ها ربوده میشود تعبیرش این است که : آن فرد با حوادث و اتفاقات عجیب روبرو خواهد شد ولی شما هیچ کمکی به او نمی‌توانید بکنید .

تعبیر خواب فرار از دست آدم فضایی

اگر در خواب ببینید که یک یا چند آدم فضایی شما را دنبال میکنند ولی شما موفق به فرار میشوید تعبیرش این است که بیماری برای شما رخ میدهد ولی این بیماری موقت و گذرا خواهد بود .

تعبیر خواب حرف زدن با آدم فضایی

حرف زدن با آدم فضایی ها اگر به صورت دوستانه باشد تعبیرش این است که خبر شگفت انگیزی به شما میرسد . این خبر آنقدر خوب است که تا مدت ها خوشحال خواهید بود .

اگر صحبت های شما با آدم فضایی ها دوستانه نباشد تعبیرش این است که مشکلات مالی برای شما پیش می‌آید ولی با اندکی تدبیر میتوان این مشکلات را مدیریت کرد .

تعبیر خواب حرف زدن با آدم فضایی
تعبیر خواب حرف زدن با آدم فضایی

تعبیر پرواز کردن آدم فضایی

اگر در خواب ببینید که آدم فضایی در حال پرواز می‌باشد ، دو حالت دارد :

  1. اگر آدم فضایی با پرواز در حال نزدیک شدن به شما باشد تعبیرش این است که اتفاق خوبی در آینده نزدیک برایتان می‌افتد .
  2. اگر آدم فضایی با پرواز در حال دور شدن به شما باشد تعبیرش این است مشکلات شما رفع میشود .

تعبیر ازدواج با آدم فضایی

میخائیل کاسیمف معبر معاصر اهل روسیه در این باره گفته است : این خواب بسیار خوب است زیرا اگر در شغل خود پروژه جدید شروع کرده باشید حتما موفق می‌شوید . اگر قصد ازدواج داشته باشید همه چیز عالی پیش میرود .

اگر فردی که این خواب را میبیند مونث باشد سرعت تعبیر شدنش بسیار بالا خواهد بود .

تعبیر خواب غذا خوردن با آدم فضایی

اگر شما مهمان آدم فضایی باشید و در حال غذا خوردن خود را ببینید تعبیرش این است مهاجرت یا تغییر خانه خواهید داشت ولی شما به مکانی بهتر نمیروید و تا حدودی در این مهاجرت اذیت می‌شوید .

اگر ادم فضایی مهمان شما بود و با هم غذا میخوردید تعبیرش این است که با کسی که مدت ها قهر بوده اید آشتی میکنید و روابط شما بسیار بهتر از قبل می‌شود .

تعبیر خواب هجوم آدم فضایی ها

اگر در خواب ببینید که آدم فضایی ها به زمین حمله کرده اند و از هر طرف دارند به سوی شما هجوم می‌آورند به این معنی است که بر خلاف تصورتان شما همفکران زیادی دارید که باید آنها را اطراف خود جمع کنید .

تعبیر خواب آدم فضایی شدن

اگر در خواب ببینید که بدن شما در حال تبدیل شدن به آدم فضایی است یعنی دوستان شما برای آزار شما برنامه ریزی کرده اند و به زودی میخواهند نقشه های خود را اجرا کنند . حواستان باشد اگر تدبیر کنید میتوانید زودتر نقشه های آنها را بخوانید و آنها را ناکام بگذارید .

تعبیر خواب پوشیدن لباس آدم فضایی

اگر در خواب ببینید که لباس آدم فضایی ها را به تن کردید و به همین دلیل خجالت میکشید به این معنی است کار هایی میکنید که خانواده شما از وجود شما شرسار میشود .

اگر از پوشیدن لباس آدم فضایی ها خوشحال هستید شما افتخار خانواده خود خواهید شد و شاید نام خود را جاودانه کنید .

تعبیر خواب آدم فضایی شدن مرده

اگر در خواب شخصی که به تازگی مرده است شبیه به آدم فضایی ها ببینید ، تعبیرش این است که خبر بسیار بدی به شما میرسد که باید روحیه خود را حفظ کنید زیرا با اندکی صبر این مشکل بزرگ حل می‌شود .

در کتاب رویای آسمانی آمده است این خواب میتواند پیام آور بیماری های سخت باشد . سعی کنید با دعا و صدقه این موضوع را از خود دور کنید .

تعبیر خواب بشقاب پرنده

بشقاب پرنده در خواب حکم آلات شیطانی را دارد و تبیرش مصیبت و عذاب طولانی است . در برخی از منابع خواب بشقاب پرنده را شکست از رقیب تعبیر کرده و آن را بسیار منفی میدانند .

تعبیر خواب بشقاب پرنده
تعبیر خواب بشقاب پرنده

تعبیر خواب آتش زدن آدم فضایی

اگر در خواب ببنید که یک یا چند آدم فضایی را آتش میزنید تعبیرش این است که چند ماه سخت را در پیش دارید ولی پس از آن دنیا به کام شما خواهد شد . در این مدت نا شکری نکنید و به گشایش های پیش رو امید داشته باشید .


تعبیر خواب جشن گرفتن با آدم فضایی

 اگر خواب ببینید همراه با آدم فضایی ها در یک جشن حضور دارید تعبیر، آن است که به افراد دیگر بسیار وابسته‌اید و دل به کسب خوشی های زودگذر می بندید که باعث از دست رفتن داشته های شما می‌شود .

تعبیر خواب جشن گرفتن با آدم فضایی
تعبیر خواب جشن گرفتن با آدم فضایی

سخن پایانی

همیشه توجه داشته باشید که خواب های بد را میتوان با دادن صدیقه و دعا کردن دفع کرد . هرگز خواب های خود را برای نزدیکان خود تعریف نکنید .

مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 17

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir