مجموعه ی تعبیر خواب سوسک از منابع معتبر در این صفحه قرار داده شده است . در این مجموعه حالت های مخلتف از دیدن سوسک و وضعیت های گوناگون سوسک وجود دارد . امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد .

تعبیر خواب سوسک
تعبیر خواب سوسک

تعبیر خواب سوسک

تعبیر خواب سوسک از نظر امام صادق (ع)

هر گاه فرد در خواب سوسک ببیند ،تعبیرش کینه عمیق و دشمنی است . همچنین این خواب میتواند به خیانت دوستان و نزدیکان اشاره دارد و میتواند خبر از نقشه های آنها بدهد . نقشه ای برای زمین زدن این فرد .

تعبیر خواب سوسک از ابن سیرین

اگر در خواب با دیدن سوسک هراسان شوید و پا به فرار بگذارید تعبیرش این است که شرمندگی و حقارت بزرگی برایتان پیش می‌آید . دشمنان شما خیلی برنامه چیده اند برای نابودی شما .

اگز در خواب صرفا سوسک را ببینید ، تعبیرش این است که باید شجاعت خود را تقویت کنید در غیر این صورت در زندگی ضرر های برزگی خواهید داشت .

خواب سوسک از نظر آنلی بیتون

خوابی که در آن سوسک را بکشید خبر دهنده بهره مندی از یک زندگی لذت بخش است. شما طعم خوشبختی و خوشحالی را به طور کامل خواهید چشید.

اما اگر در خواب سوسک به سمت شما پرواز کند و یا بر بدن شما بچسبد ، تعبیرش گرفتاری و بدبختی است . بیماری و ناخوشی از سایر تعبیرات این خواب می‌باشد .

منوچهر مطیعی تهرانی

کشتن سوسک در خواب به این تعبیر است که به زودی سختی و مشکلات پایان میابد ، دشمنان شما به دلایلی تضعیف میشوند و شما فرصت پیدا میکنید آنها را از زندگی خود کنار بزنید و برای همیشه از آنها خلاص شوید .

دیدن تعداد زیاد سوسک نمایانگر تشویش و آشوب در زندگی شما خواهد بود . اگر سوسک های بسیار را در خانه خود ببینید تعبیرش این است که افرادی حقیر و پست برای نابودی شما اقدام کرده اند ، با هوشیاری از اقدام آنها پیشگیری کنید .

راه رقتن سوسک بر روی شکم به این معنی است که فقر و بیماری برای شما پیش خواهد آمد .

تعبیر خواب سوسک از ابراهیم کرمانی

اگر در رویای خود ببینید که سوسک های ریز با تعداد زیاد وارد خانه شما شده اند ، تعبیرش این است که بدخواهان خود را شکست خواهید داد و خوشبختی و سعادت مندی به شما روی می‌آورد .

تعبیر خواب سوسک شیخ بغدادی

مشاهده سوسک سفید رنگ در دهان و خوردن و بلعیدن آن در خواب نشانه آن است که یک مزاحم و بدخواه از بین میرود و آسایش فراهم میگردد . اگر کشاورز هستید بدانید که محصول شما بیش از هر سال خواهد شد .

دیدن سوسک سیاه و بالدار نشانه از دست دادن آسایش خواهد بود . قدرت شما رو به زوال خواهد بود و فقر و تنگدستی دامنگیرتان خواهد شد . بهتر است برای رهایی از این نکبت ، صدقه بدهید .

خواب سوسک
خواب سوسک

تعبیر سوسک از نظر لیلا برات

خواب کشتن سوسک بر چند معنی می‌باشد :

  1. موفقیت در کار .
  2. غلبه بر مشکلات بزرگ .

سوسک در کتاب جرس های رویا

در این کتاب آمده است دیدن سوسک در رویا نشان دهنده آسیب روحی خواهد بود . سوسک معادل ترس و وحشت در زندگی واقعی می‌باشد . آن فردی که از او ترس و وحشت دارید قصد آسیب زدن به شما را دارد . باید خیلی حواستان باشد .


حالت های مختلف دیدن سوسک در خواب

همانطور که میدانید خواب ها میتوانند تنوع بسیار زیادی داشته باشند . دیدن سوسک در خواب هم میتواند حالت ها و شرایط زیادی داشته باشد از تنوع نوع و رنگ سوسک گرفته تا افعالی که سوسک انجام میدهد . به همین دلیل در ادامه برخی از حالت های ذکر شده در منابع معتبر را برای شما عزیزان قرار داده ایم .

تعبیر کشتن سوسک بزرگ در خواب

کشتن سوسک بزرگ و حتی بزرگ تر از اندازه طبیعی علامت موفقیت و پیروز شدن است . دشمن شما از اقوام شما هست و از همین طریق از زندگی شما اطلاعات بسیاری دارد توجه داشته باشید که نباید راز های خود را به هر کسی بگویید .

تعبیر خواب دیدن سوسک قرمز

مشاهده سوسک های قرمز یا شرابی رنگ برای فرد نشانه ی خیلی خوبی است . رهایی از فقر و دست یابی به ثروت بسیار از مهمترین تعبیرات این خواب است .

ممکن از دوستان خود هدیه با ارزشی دریافت کنید که شما را بسیار خوشحال خواهد کرد . از سویی در برخی از منابع گفته شده است شانس به شما روی می‌آورد و دست به خاک بزنید طلا می‌شود .

تعبیر دیدن خواب سوسک سیاه

دیدن سوسک سیاه در خواب بار منفی زیادی دارد . این خواب علامت بدشانسی و نکبت خواهد بود . در کار و شغل خود شکست بدی خواهید خورد . یک انسان قدرتمند برای نابودی شما اقدام میکند و تا سال ها زندگی خوبی نخواهید داشت . راه شکست شما این است که با اعتماد به یک فرد نقطه خود را نمایان میکنید .

برای دفع این مشکلات صدقه بدهید و راز های خود را با هیچکس مگویید .

تعبیر دیدن خواب سوسک سیاه
تعبیر دیدن خواب سوسک سیاه

تعبیر خواب سوسک مرده

اگر در خوابسوسکی را ببینید که مرده است ، تعبیرش این است شانس درب خانه شما را خواهد زد و در تمام زندگی خود چنین شانسی نخواهید دید .

از فرصت استفاده کنید و قدر این فرصت را بدانید ، اگر این شانس را رد کنید دیگر تا آخز عمر خود را نخواهید بخشید .

تعبیر خواب سوسک مرده
تعبیر خواب سوسک مرده

تعبیر خواب سوسک روی بدن‌

این خواب در کل جنبه منفی دارد اما در چندین حالت دسته بندی شده است :

  • سوسک بر روی شکم شما است : فقر و بیکاری .
  • سوس بر روی آلت تناسلی : با تن دادن به شهوات جنسی خود را بیچاره میکنید .
  • سوسک بر روی لب : موفقیت و پیروزی .
  • سوسک در دست : ارث بسیار زیاد .
  • سوسک در لای موهای سر : استرس و آشوب زیاد که با تدبیر قابل پیشگیری است .

تعبیر خواب حمله سوسک های بسیار

اگر در خواب ببینید سوسک های بیشماری از هر طرف به شما حمله میکنند تعبیرش این است که حق شما خورده میشود . احتمال دارد ارث شما را ناحق کنند و یا شغل شما را به ناحق از شما بگیرند .

در برخی از منابع آمده است این موضوع نشانه ازدواج اجباری میباشد . برای رهای از این ماجرا صدقه بدهید و با خواندن دعا از خداوند خلاف آن را بخواهید .

خواب مبارزه با سوسک

اگر در خواب ببینید که یک سوسک در اندازه یک انسان با شما میجنگد ، نتیجه مبارزه بسیار مهم است اگر شما پیروز شوید به این معنی است یکی از دوستان خود را از دست خواهید داد . اما اگر شکست بخورید فردی از نزدیکان (خانواده ) خود را از دست میدهید .

تعبیر خواب سوسک در غذای شما

دیدن سوسک در غذا تعبیرش این است که نزدیک ترین فرد به شما خیانت خواهد کرد و با دشمن شما هم پیمان میشود . اکنون با رازداری زیاد کارهایتان را جلو ببرید . قربانی کنید و از خداوند طلب عفو و بخشش کنید تا این خطر بزرگ از شما دور شود . توجه ویژه داشته باشید که در این ایام شاید فردی را وارد زندگی شما کنند که از طریق آن ضربه نهایی را به شما وارد کنند .


تعبیر خواب سوسک های آتشین

اگر کسی در خواب ببیند که سوسک هایی در حال سوختن به سمتش حرکت میکنند تعبیرش این است افراد ضعیف در خیال دشمنی با شما هستند ولی هیچ گزندی به شما نمیرسد و خیالتان راحت باشد از این بابت .

سخن پایانی

هرگز خواب های بد را برای دیگران تعریف نکنید و همواره با صدقه و دعا خواندن تاثیر خواب بد را از خود دور کنید . امیدواریم موفق و سلامت باشد .

مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 34

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir