در تعبیر یک خواب جزئیات و نکات گوناگون میتواند تاثیرگذار باشد. در مورد تعبیر خواب میوه انبه، شرایط و حالت های مختلفی در منابع معتبر ذکر شده است که در این مقاله مجموعه این موارد گردآوری شده است. امیدواریم این اطلاعات برای شما عزیزان مفید باشد.

تعبیر خواب انبه

انبه در منابع مختلف نماد کامیابی، آگاهی و موفقیت در آینده نزدیک می‌باشد. دیدن این خواب برای خواب بیننده ثمرات مثبتی به همراه خواهد داشت باید حالت مختلف و شرایط گوناگون را در تعبیر آن لحاظ کرد.

تعبیر انبه دانیال نبی

اگر فرد خواب بیننده میوه انبه را در زمانی که رسیده است از درخت بچیند و تناول کند، مال و اموال بسیار به دست خواهد آورد ولی اگر انبه کال باشد این اموال در مدت زمان طولانی به دستش میرسد و باید صبر پیشه کند.

دیدن انبه سبز در خواب
دیدن انبه سبز در خواب

تعبیر امام جعفر صادق ع

ایشان در مورد میوه انبه موردی را ذکر نکرده اند اما در مورد میوه های خوش مزه بطور کلی فرموده اند که تعبیرشان این است که اگر در خواب آنها را بفروشد ضرر و خسارتی بزرگی به شما خواهد رسید.

خواب انبه از نظر ابراهیم کرمانی

ابنه از نظر ابراهیم کرمانی نماد علم و آگاهی است و اگر آن را در خواب بخورید صاحب عقل و خرد خواهید شد، اگر میوه انبه را پرتاب کنید و یا آن را له کنید در دنیای واقعی در مسیری قرار خواهید گرفت که از عقل و منطق به دور است.

خواب انبه از نظر نوستراداموس

نوستراداموس در کتاب تعابیر خود آورده است این انبه یا هر میوه نارنجی و زرد نماد خوش شانسی و سعادت می‌باشد. اگر این میوه را از دست فردی پیر بگیرید تاثیر آن چندین برابر خواهد بود.

ابن سیرین تعبیر انبه

در کتاب تعبیر خواب ابن سیرین برای میوه انبه چهار حالت ذکر شده است:

  1. فروختن انبه: ضرر و زیان
  2. خوردن انبه: سود و منفعت مالی
  3. خریدن انبه: دوستی با فردی مومن و صالح
  4. مشاهده انبه فاسد: بیماری و سختی
ابن سیرین تعبیر انبه
ابن سیرین تعبیر انبه

انبه در کتاب رسالت یک رویا

در این کتاب نوشته شده است دیدن انبه در خواب به شکل میوه بستگی دارد، اگر انبه تازه باشد اتفاقات خوبی در آینده نزدیک برای فرد خواب بیننده رقم میخورد. اما اگر انبه خشک و چروکیده باشد اتفاق های ناخوشایند در پیش خواهد بود.

حالت های مختلف دیدن انبه در خواب

حالت های مختلف دیدن انبه در خواب
حالت های مختلف دیدن انبه در خواب
تعبیر خواب هسته انبه ?

هسته انبه نماد خبر خوش است، این خبر در مدت زمان بسیار کوتاهی به فرد خواهد رسید. اما اگر فرد هسته را از خود دور کند نماد بد شانسی و حتی فوت افراد خواهد بود.

دیدن انبه سبز در خواب ?

انبه سبز به فرد این پیام را میرساند که باید در کار های خود صبوری به خرج بدهد، منتظر چیزی هستید که اگر در مورد آن عجله کنید همه چیز خراب خواهد شد.

خواب آتش زدن درخت انبه ?

این خواب نشانه و علامت مصیبت بزرگ است، اگر این خواب دیده اید توصیه می‌شود صدقه بدهید یا قربانی کنید تا به ان شا الله این بلا از شما دور شود.

تعبیر خواب میوه انبه

خواب انبه برای زن باردار

هرگاه زنی که باردار است در خواب ببیند که انبه میخورد تعبیرش این است که خداوند فرزند نیکوکاری به او میدهد و به نشانه شکرگزاری باید صدقه بدهد و قرآن تلاوت کند.

خُرد کردن انبه در خواب

دیدن خوابی که در آن مشغول خُرد کردن انبه هستید نشانه نیاز جنسی است و اینگونه در منابع مختلف آمده است که فرد باید برای کنترل شهوت جنسی خود چاره اندیشی کند وگرنه دنیا و آخرت خود را بر باد میدهد.

خواب دعوا برای تصاحب انبه

ممکن است در خواب ببینید که برای به دست آوردن یک انبه با افرادی در حال دعوا و کتک کاری هستید، این خواب علامت دعوا و مشکلات خانوادگی است در حالی که حق با شما است و دیگران قصد دارند حق شما را پایمال کنند.

خوردن انبه با غریبه

اگر در خواب ببینید که با فرد غربه ای در حال خوردن انبه هستید دو حالت دارد، اگر شما صاحب انبه باشید علامت کار خیر است اگر هم انبه متعلق به آن غریبه باشد به زودی فردی که از خانواده شما نیست کمک بسیار بزرگی به شما میکند.

خوردن انبه بسیار شیرین در خواب

این خواب برای افراد مجرد نشانه ازدواج با فرد مناسب خواهد بود و اگر فرد متاهلی این خواب را ببیند نشانه رسیدن به رفاه و آسایش در زندگی خواهد بود.

خوردن انبه بسیار شیرین در خواب
خوردن انبه بسیار شیرین در خواب

تعبیر چیدن انبه از درخت

منوچهر مطیعی تهران در مورد چیدن انبه از درخت نوشته است این خواب از نیکو ترین خواب ها هست، فرد پس از این خواب در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار میگیرد و زندگی روی خوش خود را به او نشان خواهد داد.

تعبیر باغ انبه

این خواب چندین حالت دارد:

  • شما در یک باغ انبه هستید : دوستان بسیار خوبی دارید
  • به اتفاق بچه ها در باغ انبه هستید : خوشبختی در خانواده
  • انبه های بسیار بزرگ در باغ میوه : برثروت شما به علت صبر زیادی که دارید اضافه می شود
  • یک باغ انبه که میوه هایش را چیده اند : شانس پیشرفت را از دست می دهید
تعبیر باغ انبه
تعبیر باغ انبه

تعبیر خواب بستنی انبه

اگر خواب یک بستنی انبه ای را ببینید، نشانه‌ی خوبی هست، و به رضایتمندی شما از زندگی اشاره می‌کند. همچنین می‌تواند نشانه‌ی پیشرفت و کامیابی باشد.

همچنین ممکن است حاکی از بهبودی پس از گذران یک دوره‌ی بیماری باشد.

تعبیر ترشی انبه

  • دیدن ظرفی ترشی انبه در خواب، علامت آن است که اگر عقیده محکمی در زندگی پیدا نکنید به کارهایی بیهوده دست خواهید زد.
  • اگر دختری خواب ببیند ترشی انبه می‌خورد ، علامت آن است که به شغلی دشوار اشتغال خواهد یافت.
  • خوردن ترشی انبه با غذا در خواب، نشانه آن است که در امور عاطفی به مشکلی دچار خواهید شد، اما سرانجام مشکل شما حل خواهد شد.

تعبیر خواب پوست کندن انبه

دیدن پوست کندن انبه در خواب، نشانه تلاش برای رهایی از مسئولیت است و جستجو برای یافتن محیطی دیگر که سرشار از فراغت است .

تعبیر خواب کاشتن هسته انبه

اگر خواب ببینید که مشغول کاشتن هسته انبه هستید ، به این معنا است که عده ای دایما پشت سر شما حرف های بدی می زنند. ولی همین کار آنها باعث محبوبیت بیشتر شما نزد دیگران خواهد شد.


مطالب پیشنهادی

تعبیر خواب میوه انبه

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 15

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir