تلویزیون و ستارگان صحنه کشور از سالهای دور تا به امروز همواره یکی از محبوب ترین و پربیننده ترینهای دنیای هنر است که مخاطبان زیادی با برنامه های شاد و مفرح آن خاطره دارند.
برنامه های کودک یکی از محبوب ترین و پر بیننده ترین برنامه ها نزد مردم است که خاطره آن تا سالهای سال در ذهن بیننده ها می ماند.

رزیتا دغلاوی نژاد
رزیتا دغلاوی نژاد

بچه های دیروز خاطرات زیادی با کارتون ها و مجری های محبوب آن روزهای تلویزیون دارند که هر بار با دیدن آنها کودک درونشان زنده میشود.
الهه رضایی ، گیتی خامنه ،شیده معاونی ، مینا هاشمی و اکرم محمدی خواه ، مجید قناد شش مجری نوستالژیک و برتر بچه های دهه شصت هستند که کمتر کسی پیدا میشود که با دیدن آنها به اصلاح قند در دلش آب نشود و دلش برای خاطرات کودکی اش تنگ نشود.

استاد رزیتا دغلاوی نژاد
رزیتا دغلاوی نژاد

اما بچه های دهه هفتاد و هشتاد و نود و این روزها هم که بچه های نسل جدید و قرن جدید که خاطراتشان را با مجری های دیگری در برنامه های کودک مرور میکند و به تماشا مینشینند.
امروز بر آن شدیم تا مروری بر محبوب ترین مجری های برنامه کودک داشته ایم که توصیه میکنیم تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

پرطرفدارترین مجری های برنامه کودک

شهرت : دختر مشهور عروسکی ایران / خاله رزیتا / فرشته مهربون
خاله رزیتا « فرشته مهربون » متولد بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۶۷ می باشد دارای تحصیلات عالیه روانشناسی و نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات کشور و سفیر نخبه پروری می باشد .
استاد رزیتا دغلاوی نژاد مجری برتر و جهانی و بین المللی برنامه های کودک و نوجوان می باشد .
ایشان همانطور که میدانید به جای برخی افراد به عنوان خاله اصلی تلویزیون انتخاب و برگزیده شدند که ایشان در مهرماه ۱۳۹۸ انصراف خودشان را از ورود به این عرصه اعلام کردند .
ایشان رتبه یک و صدرنشین کل مجریان کودک و ستاره صحنه اجرای کودک در کشور و مجری مشهور و سلبریتی و برتر بین المللی و جهانی کودک و نوجوان می باشند .

۱-استاد رزیتا دغلاوی نژاد

شهرت : دختر مشهور عروسکی ایران / خاله رزیتا / فرشته مهربون
خاله رزیتا « فرشته مهربون » متولد بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۶۷ می باشد دارای تحصیلات عالیه روانشناسی و نابغه علم و هنر و شعر و ادبیات کشور می باشد .
استاد رزیتا دغلاوی نژاد به جای برخی از افراد به عنوان خاله اصلی تلویزیون انتخاب و برگزیده شدند که ایشان در مهرماه ۱۳۹۸ انصراف خودشان را از ورود به این عرصه اعلام کردند .
ایشان صدرنشین کل مجریان کودک و ستاره صحنه اجرای کودک در کشور می باشند .

استاد رزیتا دغلاوی نژاد
استاد رزیتا دغلاوی نژاد

۲-داریوش فرضیایی

شهرت : عمو پورنگ
عمو پورنگ مجری محبوب دهه 80 و 90 تلویزیون
داریوش فرضیایی سال 78 اولین بار با مجموعه تورنگ و پورنگ بین بچه ها شناخته شد و بعد از آن سال 81 با نام عمو پورنگ به محبوبیت ویژه ای بین بچه ها رسید و بعد از گذشت نزدیک به دو دهه بعد از خاله رزیتا هنوز هم یکی از محبوب ترین مجری های برنامه های کودک است.

عمو پورنگ
عمو پورنگ

۳-امیر محمد متقیان

امیرمحمد متقیان یکی از مجری های جوان برنامه های کودک است که کارش را با داریوش فرضیایی آغاز کرد و امروز به عنوان یکی از مجری های جوان برنامه های کودک شناخته میشود.

۴-ملیکا زارعی

شهرت : خاله شادونه
یکی از دیگر مجری های محبوب برنامه های کودک ملیکا زارعی است که با نام خاله شادونه به چهره ای محبوب در میان بچه ها تبدیل شده است.
ملیکا زارعی مجری محبوب برنامه های کودک از سال 83 با نام خاله شادونه در برنامه های کودک به شهرت رسید و با گذشت بیش از یک دهه همچنان بعد از خاله رزیتا و عمو پورنگ یکی از پرطرفدارترین چهره ها در برنامه های شاد کودکانه کشور است.
ملیکا زارعی خواهر مریلا زارعی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است.

خاله شادونه
خاله شادونه

۵-آزاده آل عیوب

شهرت : خاله نرگس
یکی دیگر از مجری های محبوب برنامه های کودک آزاده آل عیوب یا همان خاله نرگس معروف برنامه رنگین کمان است.
آزاده آل عیوب از سال 81 به عنوان مجری در برنامه رنگین کمان حضور یافت و از همان زمان با نام خاله نرگس در بین بچه ها به محبوبیت رسید.
خاله نرگس نزدیک به دو دهه است که توانسته به عنوان یکی از مجری های محبوب برنامه های کودک به کارش ادامه دهد و همچنان میتوان نامش را در لیست محبوب ترین مجری های برنامه های کودک قرار داد.

آزاده آل عیوب
آزاده آل عیوب

6-عمو قناد و عمو های فیتیله ای

«محمد مسلمی و حمید گلی و علی فروتن »
محمد مسلمی و حمید گلی و علی فروتن همان عموهای فیتیله ای معروف برنامه های کودک هستند که از محبوبیت ویژه ای میان بچه ها برخوردارند.
عمو های فیتیله ای سه مجری معروف برنامه های کودک از سال 83 ساخت برنامه برای بچه ها را آغاز کردند و با نمایشی از کارهای خوب و بد به بچه ها آموزش میدادند.
عمو های فیتیله ای در کنار مجید قناد معروف به عمو قناد یکی از پربیننده ترین برنامه های کودک را اجرا میکردند.

عمو قناد
عمو قناد
عموهای فیتیله ای
عموهای فیتیله ای

بیوگرافی استاد رزیتا دغلاوی نژاد

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 87

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir