سودا ارگینجی 11 مهر 1372 در شهر استانبول ترکیه به دنیا آمده است، وی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌باشد و در کشور ما با نقش زینب در سریال سیب ممنوعه شناخته می‌شود (بیوگرافی سودا ارگینجی).

سودا ارگینجی بازیگر ترک
سودا ارگینجی بازیگر ترک

سودا ارگینجی

نام نام خانوادگی:سودا ارگینجی
Sevda Erginci
تاریخ تولد:3 اکتبر 1993
یکشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۷۲
سن:30 سال و 5 ماه
محل تولد:استانبول
پرچم ترکیه
نژاد:یونانی – مقدونیه ای
محل سکونت:استانبول
تحصیلات:سال دوم دبیرستان
برادر:یک برادر کوچکتر از خود
خواهر:یک خواهر کوچکتر از خود
همسر:ندارد
فرزند:ندارد
قد:159 سانتیمتر
وزن:52 کیلوگرم
گروه خونی:AB+
رنگ چشم:قهوه ای
رنگ مو:خرمایی
غذای مورد علاقه:ماهی
دسر مورد علاقه:تیرامیسو
شهر مورد علاقه:بارسلونا
رنگ مورد علاقه:آبی
فیلم مورد علاقه:طعم گیلاس
عدد مورد علاقه:5
درآمد سالیانه:100 هزار دلار
ثروت:600 هزار دلار
دین:مسلمان
ملیت:ترکیه ای
صفحه IMDB:IMDB
سودا ارگینجی
سودا ارگینجی ویکی پدیا
سودا ارگینجی ویکی پدیا

خانواده سودا ارگینجی

پدرش ترک و از اهالی شهر مادرین و مادرش از مهاجرین مقدونیه شمالی می‌باشد، سودا اولین فرزند خانواده است و یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که هر کدام با فاصله یک سال از هم به دنیا آمده اند.

زمانی که سودا چهار ساله بود پدر و مادرش به دلیل اختلافات فرهنگی از یکدیگر جدا شدند. پدرش سرپرستی هر سه فرزند را به عهده گرفت. سودا میگوید پدر و مادرش را دوست دارد و درک کرده است آنها از دو کشور متفاوت با فرهنگ های متفاوت بودند و نمی‌توانستند با هم زندگی خوبی داشته باشند.

آغاز بازیگری

از همان ابتدای نوجوانی به بازیگری علاقه مند شد و با تئاتر کار خود را آغاز کرد، سال 2011 در استعدادیابی یک شرکت فیلم سازی حاضر شد و برای بازی در نقش عایشه در سریال «قرمز تیره» انتخاب شد.

سال 2012 در نقش لامیا در سریال Veda بازی کرد، سپس در سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ مشغول بازی در سریال «رز سیاه» (Karagül) در نقش عایشه شد و همین سریال بود که باعث شهرت او در ترکیه شد.

اولین تجربه سینمایی او در سال 2015 با بازی در نقش نازلی در فیلم « خیلی هم دور نیست» رقم خورد و پس از آن بیشتر مشغول بازی در سریال های طولانی شد.

عکس سودا ارگینجی
عکس سودا ارگینجی

بیوگرافی سودا ارگینجی

زینب در سریال سیب ممنوعه

بسیاری از ایرانی ها سودا ارگینجی را با نقش زینب در سریال سیب ممنوعه به خاطر می‌آورند، این سریال محصول سال 2018 می‌باشد و با دوبله غیر رسمی در ایران منتشر شده است.

قد سودا ارگینجی

بسیاری از رسانه ها در ابتدا در مورد قد کوتاه او صحبت هایی میکردند مبنی بر اینکه او برای بازیگری مناسب نیست، اما در طی این سال سودا نشان داده است توانایی بازیگری او توانسته است مشکل فیزیکی او را پوشش بدهد. وی در بعضی از پروژه ها با بازیگر مرد مقابل خود حدود 40 سانتیمر اختلاف قد دارد.

قد سودا ارگینجی
قد سودا ارگینجی

زندگی خصوصی

شوهر سودا ارگینجی
شوهر سودا ارگینجی
رابطه سودا ارگینجی با ییلماز کونت ?

ییلماز کونت یک مدل معروف در ترکیه است که از سال 2015 تا کنون با سودا در رابطه است، این زوج تا کنون در مورد ازدواج رسمی خود چیزی به رسانه ها نگفته اند.

نظر در مورد عشق ?

سودا در مورد عشق گفته است: این روزها اکثر افراد در حال خیانت کردن به معشوق خود هستند اما من با بیلماز در مورد این موضوع صحبت کرده ایم که هر زمان یکی از ما دیگری را نخواست بدون خیانت از زندگی او برود کنار، زیرا چیزی از خیانت دردناک تر وجود ندارد.

سودا ارگینجی با ییلماز کونت
سودا ارگینجی با ییلماز کونت

نظر در مورد دنیای مد

در مصاحبه مطبوعاتی گفته است:

دنیای مد بیشتر بازی شرکت های طراحی و تولید پوشاک است، من به اینکه چه چیزی امروز مد شده است توجه نمیکنم و همیشه لباس هایم را با سلیقه خودم انتخاب میکنم، از آرایش کردن زیاد خوشم نمی‌آید و در زندگی شخصی بیشتر زمان ها اصلا آرایش ندارم.

علاقه به گربه ها

سودا میگوید از کودکی به گربه ها علاقه داشته است اما در آن دوران امکان نگهداری از آنها را نداشت، اکنون از یک گربه نگهداری میکند ولی ییلماز کونت به سگ ها علاقه دارد و از 3 سگ نگهداری میکند. جالب است که بیلماز در ابتدا به گربه ها علاقه ای نداشت اما اکنون رابطه خوبی با گربه سودا دارد.

زندگینامه ی سودا ارگینجی
زندگینامه ی سودا ارگینجی

بیوگرافی سودا ارگینجی

علاقه به تیم بارسلونا

به حدی به تیم بارسلونا علاقه دارد که چند بار برای دیدن بازی این تیم به اسپانیا رفته است، او میگوید با دیدن شهر زیبای بارسلونا عاشق این شهر شده است و اگر روزی بخواهد جایی به غیر از ترکیه زندگی کند حتما به اسپانیا و شهر بارسلونا خواهد رفت.

Sevda Erginci
Sevda Erginci

اینستاگرام سودا ارگینجی

برای مشاهده صفحه سودا در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

/sevdaerginci/

اینستاگرام سودا ارگینجی
اینستاگرام سودا ارگینجی

علاقه به کتاب

سودا میگوید در دوران تحصیل اصلا به کتاب خواندن علاقه نداشت اما چند سالی است که به رمان های عاشقانه علاقه مند شده است و بیشتر اوقات فراغت خود را با کتاب سپری میکند.


عکس سودا ارگینجی جدید
عکس سودا ارگینجی جدید

مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.5 تعداد آرا: 568

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir