غمزه ارچل 28 دی 1370 در شهر باندیرما استان بالیکسیر ترکیه متولد شده است، وی بازیگر، مدل و خواهر هانده ارچل بازیگر معروف می‌باشد در ادامه بیوگرافی غمزه ارچل و همسرش را مرور میکنیم.

Gamze Erçel
Gamze Erçel
غمزه ارچل ویکی پدیا
غمزه ارچل

غمزه ارچل

نام نام خانوادگی:Gamze Erçel
غمزه ارچل
تاریخ تولد:28 دی 1370
18 ژانویه 1992
سن:32 سال و 3 ماه
محل تولد:استانبول
پرچم ترکیه
نژاد:ترک
محل سکونت:استانبول
تحصیلات:کارشناسی طراحی لباس
برادر:
خواهر:هانده ارچل
مادر:آیلین مرسات
همسر:جانر ییلدیریم
فرزند:آیلین 
قد:173 سانتیمتر
وزن:56 کیلوگرم
گروه خونی:AB+
رنگ چشم:قهوه ای
غذای مورد علاقه:پیده
دسر مورد علاقه:کیک میوه ای
شهر مورد علاقه:پاریس
لندن
میلان
رنگ مورد علاقه:سفید
بازیگر مورد علاقه:اسکارلت جوهانسن
جانی دپ
لئوناردو دی کاپریو 
عدد مورد علاقه:7
درآمد سالیانه:150 هزار دلار
ثروت:1.5 میلیون دلار
دین:مسیحی
ملیت:ترکیه ای
صفحه IMDB:IMDB
ایمیلiletisim@caneryildirim.co
غمزه ارچل
عکس جدید غمزه ارچل
عکس جدید غمزه ارچل

خانواده غمزه ارچل

غمزه فرزند اول خانواده است، پدرش تاجر صنایع دستی و مادرش مدیر یک کارگاه تولید صنایع دستی بود که در سال 2019 به علت سرطان سینه فوت شد.

در مورد دوران کودکی خود گفته است: من و هانده خواهر های خوبی برای هم بودیم و تمام دوران کودکی ما با خوشی گذشت، اکنون هم رابطه بسیار خوبی با هانده دارم.

بازیگری

در سال 2013 با بازی در سریال چکاوک اولین بار بازیگری را تجربه کرد، وی در این سریال با بوراک اوزدمیر و فحریه اوجن همبازی شد. اندکی بعد در سریال «مدرسه دیوانه» با خواهرش هانده همبازی شد و پس از آن در سریال «عشق حرف حالیش نمیشه» باز هم با خواهرش همبازی شد.

سال 2012 در یک مسابقه که بر اساس آرا بیننده های تلویزیونی بود بعنوان برترین چهره جوان سینما ترکیه انتخاب شد.

غمزه ارچل بیوگرافی
غمزه ارچل بیوگرافی

 ثبت برند

در سال 2019 برند پوشاک زنانه weareflowers را ثبت کرد و همزمان سایت فروش اینترنتی آن را افتتاح کرد، اما به دلیل قیمت بالای پوشاک این برند خیلی زود ورشکسته شد و در اواخر سال 2021 رسما اعلام ورشکستگی کرد.

صفحه اینستاگرام برند weareflowers:

weareflowers.co

همسر غمزه ارچل

سال 2016 هنگامی که 24 ساله بود با جانر ییلدریم (طراح پوشاک) آشنا شد و 3 سال بعد به صورت رسمی ازدواج کردند، این زوج در 17 دسامبر 2019 صاحب یک فرزند دختر به اسم «آیلین» شدند.

همسر غمزه ارچل
همسر غمزه ارچل

بیوگرافی غمزه ارچل

جانر ییلدریم
جانر ییلدریم

مادر شدن غمزه

غمزه پس از تولد دخترش به عنوان یک مادر تمام وقت در حال رسیدگی به احوالات فرزندش است، او در شبکه های اجتماعی بطور پیاپی از فرزندش عکس و فیلم منتشر میکند.

در مورد مادر شدن میگوید که با جملات کلیشه ای نمی‌توان حس مادر بودن را توصیف کرد، فقط باید مادر باشی تا بفهمی این حس چگونه همه دنیای تو میشود.

در غم بیماری دخترش

غمزه ارچل و جانر ییلدریم، زوج بازیگر مشهور ترکیه که در سال ۲۰۱۹ ازدواج کردند، این روزها با چالشی بزرگ روبرو شده‌اند. آیلین ماوی، دختر این زوج، به بیماری مبتلا شده است که خبر آن طرفداران غمزه و جانر را نگران کرده است.

غمزه ارچل در مصاحبه‌ای گفته بود که بزرگترین آرزوی او پیر شدن در کنار دخترش ماوی است. بیماری آیلین ماوی زمانی آشکار شد که غمزه و جانر متوجه تورم شکم دخترشان شدند. آنها با مراجعه به پزشک، متوجه بیماری ماوی شدند.

خوشبختانه حال آیلین ماوی در حال حاضر رو به بهبود است و غمزه و جانر از طرفداران خود برای ابراز همدردی و آرزوی سلامتی برای دخترشان تشکر کرده‌اند.

عکس بچه غمزه ارچل
عکس بچه غمزه ارچل

رها کردن بازیگری

غمزه همزمان با بارداری، حرفه بازیگری را رها کرد و علت این تصمیم را اینطور بیان کرد که بازیگری حرفه بسیار خوبی است اما حوصله و صبر زیادی را میطلبد.

وی همچنین گفته است علاقه اولش طراحی پوشاک است و نمیتواند وقت خود را برای بازیگری صرف کند زیرا آنقدر عاشق بازیگری نیست.

غمزه ارچل بدون ارایش
غمزه ارچل بدون ارایش

ورزش

به دلیل فعالیت در عرصه مدلینگ همواره به تناسب اندام خود توجه دارد، غمزه در تمام این سال ها به ورزش یوگا و بدنسازی میپردازد و طبق گفته خود به جیز دوره بارداری در 8 سال اخیر وزن خود را کاملا ثابت نگه داشته است.

غمزه ارچل کیست
غمزه ارچل کیست

علاقه به سفر

علاقه بسیار زیادی به سفر دارد و دوست دارد شهر های معروف جهان را از نزدیک ببیند، او سفر های طولانی به شهر میلان ایتالیا، لندن انگلستان و پاریس فرانسه داشته است و در مورد این دو شهر گفته است قدم زدن این شهر ها مثل قدم زدن در یک کارت پستال است.

غمزه ارچل بازیگر
غمزه ارچل بازیگر

مشکل با شهرت هانده ارچل

غمزه ارچل، خواهر بزرگ هانده ارچل، ستاره سینمای ترکیه، در مصاحبه‌ای با مجله Marie Claire به صحبت درباره شهرت ناگهانی خود و چالش‌های آن پرداخت.

غمزه که خود 4.8 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد، می‌گوید: شهرت هانده بعد از یک نقطه باعث مشهور شدن من نیز شد. اما این شرایط سختی‌هایی هم دارد.

او در ادامه می‌گوید: ما نمی‌توانیم آن‌طور که می‌خواهیم با هانده وقت بگذرانیم. نمی‌توانیم هرجا که بخواهیم، مثلاً برویم و یک فنجان قهوه بنوشیم.

غمزه همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که: مردم دائماً او را با هانده مقایسه می‌کنند و این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد. او می‌گوید: من هانده نیستم و هانده هم من نیست. ما دو شخصیت جداگانه هستیم.

در پایان، غمزه می‌گوید: او از شهرت خود راضی است، اما امیدوار است که مردم او را به عنوان غمزه ارچل بشناسند، نه فقط به عنوان خواهر هانده ارچل.

علاقه به فوتبال

غمزه علاقه زیادی به تماشای فوتبال دارد و طرفدار کریستیانو رونالدو است. زمانی که رونالدو در تیم یوونتوس بازی میکرد چند مرتبه برای تماشای بازی او به ایتالیا سفر کرد.

مصرف نوشیدنی الکلی

تا پیش از بارداری نوشیدنی الکلی مصرف میکرد اما از آن زمان تا کنون مصرف این نوشیدنی ها مضر را ترک کرده است و در این مورد گفته است از مصرف الکل در سال های قبل پشیمان است زیرا ضرر های زیادی برای کبد و پوست به همراه دارد.

غمزه ارچل
غمزه ارچل

اینستاگرام غمزه آرچل

برای مشاهده صفحه غمزه ارچل در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

gamze_ercel/

اینستاگرام غمزه آرچل
اینستاگرام غمزه آرچل

موارد پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 333

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir