مجموعه متن تشکر بابت تسلیت در این مطلب قرار داده شده است ، نمونه متن های تشکر رسمی و کوتاه و بلند همراه با تصاویر مناسب برای پست اینستاگرام و… ( متن تشکر بابت تسلیت ).

پیام تشکر بابت تسلیت

از دوستان و آشنایان عزیز،که با حضورشان در مراسم خاکسپاری و ختم {{مادربزرگم}} ،من را شرمنده کردند تشکر میکنم، ان شاالله در شادی های شما جبران کنیم.


از ارسال پیام تسلیتت تشکر می‌کنم و امیدوارم زندگیتان با شادمانی قرین باشد.


از اینکه در این مدت با دست مساعدت ما را یاری فرموده، و در سوگ {پدر / مادر / برادر / خواهر و…} در کنار ما بودید و ابراز همدردی نمودید، از شما تشکر می‌کنیم و آرزو داریم سایه مهر حق از زندگی شما کوتاه نگردد.


سوگی که در زندگی ما سایه انداخت ،توانفرسا بود ، سپاس که دردمان را با حضور گرم خود تسکین دادید.

پیام تشکر بابت تسلیت
پیام تشکر بابت تسلیت

متن تشکر بابت تسلیت گفتن

پیام تسلیت شما چونان آبی بر آتش بود. اندوه پیش آمده را تسکین داد و قلب‌های ما را آرامش بخشید. ما را به چشم عطوفت بنوازید. شما را دعا کرده و برایتان آرزو می‌کنیم که توانتان در مهرورزی افزون باشد.


همدلی و همدردی تو تنها نقطه روشن توی سیاهی این روزهای منه. ممنونم که هستی و ممنونم که برای من پیام تسلیت فرستادی.


که همگام و التیام بخش بودید و در این محفل تلخ مصیبت، بار از دوش همگی ما برداشتید، با قطره اشکی، کلامی، قلب‌های مهربانتان را بر روی اندوهمان گشودید و سبکبارمان کردید، سپاسگزاری کرده، باشد در ایامی به دور از رخت سیاه و نغمه عزا، بر خوان شادی‌های همگی شما پاسخگوی خوبی باشیم.


روزهایتان دور از غم           همراهی‌تان مستدام

متن تشکر بابت تسلیت گفتن
متن تشکر بابت تسلیت گفتن

متن ادبی تشکر بابت تسلیت

از همه دوستان و همکاران بسیار مهربانم که با پیام‌های تسلیتشون از طریق سایت، یادداشت، پیامک، تلفن و… لطف و محبت خودشون را به بنده ابراز نمودند سپاسگزارم. امیدوارم خداوند زندگی سرشار از سلامتی و شادی برای هر یک از شما عزیزانم رقم بزند.


از تمامی دوستان عزیز و مهربانم که در مصیبت از دست دادن پدرم در کنار من بودند و سعی در تسکین درد بنده در این داغ بزرگ داشتند، کمال تقدیر و تشکر را دارم و امید است به شرط حیات بتوانم گوشه ای از محبت هایتان را در جشن های شادی تان جبران نمایم ان شا لله.


هجران ابدی و غم از دست دادن عزیز سفر کرده‌مان مرحوم مغفور … هنوز بر قلب‌هایمان سنگینی می‌کند
و جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران برای آن زنده یاد، چاره‌ای نیست با این وجود حضور پر شور و حق شناسانه مردم بزرگوار از اقشار مختلف بخصوص عزیزانی که حضوری، تماس تلفنی، صدور اعلامیه،
درج آگهی و نصب تاج گل ما را قرین محبت خود قرار دادند صمیمانه قدردانی می‌کنیم
از این که به علت تألمات روحی تا کنون توفیق تشکر حضوری میسر نگردید، قلبا پوزش می‌طلبیم امیدواریم خداوند عنایت فرماید محبت شما عزیزان را در مراسم شادی‌تان جبران کنیم.

خانواده …

متن تشکر بابت ابراز همدردی و تسلیت

در دردها و رنج‌هاست که انسان دوستان واقعی خود را می‌شناسد. ممنونم که در سوگ فوت برادرم مرا تنها نگذاشتید. از همدردی‌تان بی‌نهایت سپاسگزارم. امیدوارم که بتوانم در شادی‌هایتان جبران کنم.


اگر لطف بیکران الهی و همراهی و همدردی همشهریان عزیز و یاران مهربان نبود، تحمل این بار گران بسی دشوارتر می‌نمود. اکنون به حکم ادب و حق شناسی از همه خوبان و مهتران که در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم آن سفر کرده شرکت نموده یا با تلفن و ارسال پیام همدلی و هم‌آوایی نموده و ما را مورد تفقد قرار داده و موجبات تسلی آلام جانکاهمان گردیده‌اند صمیمانه و بی حد، سپاسگزاریم خاضعانه‌ترین سپاس‌ها و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می‌کنیم


متن تشکر از همکاران بابت پیام تسلیت

از همکاران عزیز، بی نهایت سپاسگزارم بخاطر اینکه در این مصیبت تلخ در لحظه هایی که توان و طاقتم را از دست داده بودم در کنارم بودید، امیدوارم لایق آن باشم که در خوشحالیها و لحظات خوب زندگیتان کنارتان باشم.


بدین وسیله از عنایت و حسن توجه کلیه سروران، دوستان، آشنایان و همکاران که در همه مراحل، ما را مدیون لطف و محبت خویش نمودند، از صمیم قلب تقدیر و تشکر نموده و برای همگان از خداوند رحمان، حضور در رکاب نورانی امام زمان (عج) را در عصر ظهور مسئلت می‌نماییم.


با عرض سپاس، بدینوسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک سروران، دوستان، اساتید، مسئولان و همکاران ارجمندی که در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم مرحومه ( متن شما ) شرکت نموده و با ابراز همدردی، موجب تسلی، خاطر بازماندگان گردیده اید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می نمایم.


عزیزان همکار… از اینکه توانستید به لطف عمیم خود درد هجرت […] ما را تسکین ببخشید، از شما سپاسگزاری نموده و امیدواریم اجری عظیم در پیشگاه حضرت حق داشته باشید.


متن تشکر از همکاران بابت پیام تسلیت
متن تشکر از همکاران بابت پیام تسلیت

تشکر بابت تسلیت

با قطره اشکی، ارسال متن تسلیت یا نثار تاج گل، قلب های مهربانتان را بر روی اندوهمان گشودید.
محبت و صفایتان را ارج می نهیم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می کنیم و آرزومندیم زنجیر عشق و محبت یاران، هرگز از هم نگسلد.
از طرف خانواده …


به حکم ادب و حق شناسی، بدین وسیله از همه عزیزان، سروران، دوستان، آشنایان و اقوام که
بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و با حضور آرامش بخش و دلسوزانه خود
مورد تفقد قرار دادند و با حضور خود مرهمی بر قلب داغدارمان بودند، صمیمانه تشکر می‌کنم


بدین وسیله از کلیه دوستان خوبم، چه کسایی که به صورت حضوری و چه کسانی که به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی، با پیام‌ها ارسالی خود
التیامی بر اندوهم بوده‌اند، کمال تشکر و قدردانی رو دارم و امیدوارم در مراسم شادی این عزیزان حضور داشته و خدمت کنم


مهربانان و عزیزان، از اینکه مرا در مصیبت پیش آمده با ارسال پیام تسلیت مورد مهربانی خود قرار دادی، تشکر نموده آرزو دارم کاشانه شما لبریز از شادمانی و سلامت باشد


از همه دوستان عزیزم که با ارسال پیام تسلیت گفتند، بسیار متشکرم. جملات، حرف‌ها و حضورتون، برای من بسیار با ارزش هست. همراهی شما در این اندوه برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.


بدین وسیله از همه سروران و دوستان و همکاران گرامی و ارجمند که در مجلس ترحیم و یادبود پدربزرگم، شرکت نمودید و یا با جملات و ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرم شدید صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نمایم. همراهی شما در این مسیر برای من دلگرم کننده بوده و خواهد بود.

مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.8 تعداد آرا: 30

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir