در تعبیر یک خواب جزئیات و نکات گوناگون میتواند تاثیرگذار باشد. در مورد تعبیر خواب پسته خوردن ، شرایط و حالت های مختلفی در منابع معتبر ذکر شده است که در این مقاله مجموعه این موارد گردآوری شده است. امیدواریم این اطلاعات برای شما عزیزان مفید باشد.

تعبیر پسته خوردن

پسته بطور کلی در عالم رویا نماد خسیس بودن می‌باشد، پسته خوردن می تواند حالت های بسیار مختلفی داشته باشد.

اگر در خواب به تنهایی پسته میخوردید و احساس خوبی داشتید تعبیرش این است که باخرج نکردن پول به موفقیت هایی میرسید که فقط خودتان از آن احساس خوشحالی میکنید ولی نزدیکانتان از شما راضی نخواهند بود.

اما اگر کسی پسته های شما را بخورد نشانه آن است که اموال شما را مصرف میکند و از طریق سوءاستفاده از شما خود را به مراتب بالا میرساند.

تعبیر پسته خوردن
تعبیر پسته خوردن

تعبیر پسته خوردن از ابن سیرین

ابن سیرین در مورد نوشته است: پسته خوردن مال و اموال بسیار است، اگر پسته با پوست سخت آن در دهان بگذارید نشانه خسیس بودن است اما مغز پسته ثروت و خوشی را با هم نشان میدهد.

اگر پسته های فرد دیگری را بخورید ارث رسیدن از سوی او به شما خواهد بود.

فواید پسته
پسته

تعبیر خواب شکستن پسته

شکستن پسته در خواب نشانه مشکلات مالی است، اگر موفق به شکستن پوست پسته شوید یعنی بالاخره موفق خواهید شد اما اگر نتوانید پسته را بشکنید یعنی مشکلات مالی سال ها گریبان گیر شما خواهد بود. توصیه می‌شود با پرداخت صدقه دفع بلا کنید.

تعبیر خواب درخت پسته

درخت پسته نماد مردی توانگر، اما بخیل است، اگر زیر سایه آن باشید به این تعبیر است که فردی خسیس به شما نفع میرساند اما تحمل کردن آن سخت است.

آتش زدن درخت پسته در خواب به این معنی است که با فرد خسیسی به مشکل میخورید و قطع رابطه خواهید کرد ولی او به شما آسیب میزند زیرا بسیار ثروتمند است.

آب دادن به درخت پسته به محبت در خانواده اشاره دارد ولی افراد خانواده شما خسیس هستند و نفع مالی به شما نمرسانند.

تعبیر خواب درخت پسته
تعبیر خواب درخت پسته

خواب روغن پسته

روغن پسته تماد ارث و میراث است، اگر روغن پسته را از همسر خود دریافت کنید به این معنی است که فردی از خانواده او خواهد مرد و ارث زیادی به شما میرسد.

روغن پسته در دست داشتن به این معنی است ارث از خانواده خود شما بهتان میرسد، اگر شیشه روغن را بشکید ارث را حیف و میل میکنید و یک عمر حسرت میخورید.

تعبیر خواب پسته خام

پسته خام و یا پسته خلال شده نشانه موفقیت مالی در آینده نزدیک است، اگر پسته خام را از هر کسی بگیرید آن فرد در موفقیت شما نقش مستقیم خواهد داشت.

تعبیر خواب پسته خندان

پسته خندان علامت ازدواج با خاندانی ثروتمند است، اگر با دوست یا اقوام خود پسته خندان میخورید یعنی از خاندان او همسر انتخاب میکنید.

معنی خواب پسته گرفتن از دیگران

شخصی که از او پسته میگیرید در آینده مالی شما بسیار موثر خواهد بود. او میتوتند نفع بسیار به شما برساند اما اخلاق خوبی ندارد.


دور انداختن پسته در خواب

این خواب به این معنی است که شما به منفعت مالی پشت خواهید کرد به این دلیل که نمیتوانید با یک فرد خسیس یا بداخلاق کنار بیایید، با گذشت زمان بسیار حسرت میخورید که چرا این کار را کرده اید.

تعریف راه رفتن روی پوست پسته

راه رفتن روی پسته یا مغز آن هر دو به معنی طلاق و جدایی است که یا برای خود فرد اتفاق می‌افتد یا نزدیکان او، این موضوع باعث می‌شود آرامش خانواده بطور کامل از بین برود.

مطالب پیشنهادی

تعبیر خواب پسته خوردن

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 36

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir