جسی Jessica Ho متولد 26 آذر 1367 در شهر نیویورک آمریکا می‌باشد، وی به عنوان یکی از مشهور ترین خواننده های کیپاپ شناخته میشود و در سطح جهان طرفداران بسیاری دارد. در این مقاله بیوگرافی جسی را مرور میکنیم.

جسی خواننده کره ای
جسی خواننده کره ای
جسی
جسی

جسی Jessi خواننده

نام نام خانوادگی:Ho Hyun Joo
(호현주)
Jessica Ho
Jessi
(제시)
تاریخ تولد:۱۳۶۷/۰۹/۲۶
۲۶ آذر ۱۳۶۷
December 17, 1988
1988-12-17
سن جسی:35 سال و 4 ماه
محل تولد:نیویورک
برادر:2 برادر بزرگتر از خود
تحصیلات:دیپلم
همسر:ندارد
فرزند:ندارد
قد:167 سانتیمتر
وزن:49 کیلوگرم
گروه خونی:O+
رنگ مو:خرمایی
رنگ چشم:قهوه ای
غذا مورد علاقه:غذا های سنتی کره ای
فیلم مورد علاقه:انگل
رنگ مورد علاقه:آبی و سفید
دوست مشهور:تیفانی
جسیکا
جکسون
هیورین
ایلی
ضریب هوشی:137
درآمد سالیانه:2 میلیون دلار
دین:مسیحیت
ملیت:امریکایی / کره جنوبی
صفحه IMDB:IMDB
یوتیوب:یوتیوب
مهارت هاخوانندگی
بازیگری
جسی Jessi خواننده
بیوگرافی جسی خواننده کره ای
بیوگرافی جسی خواننده کره ای

خانواده جسی

جسی دو برادر بزرگتر از خود دارد، در شهر نیویورک به دنیا آمده است ولی در نیوجرسی بزرگ شده است، او اکنون پاسپورت آمریکا و کره جنوبی را دارد. در چهارده سالگی به کره مهاجرت میکند و به دلیل اینکه تحصیلاتش را به زبان انگلیسی آغاز کرده بود در کره هم به مدرسه انگلیسی زبان کنت میرفت.

اینستاگرام جسی

برای مشاهده صفحه جسی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/jessicah_o/

اینستاگرام جسی
اینستاگرام جسی

علاقه به مدلینگ

در نوجوانی به مدلینگ خیلی علاقه داشت و دوست داشت مدل و آرایشگر بشود، اما یکی از معلم هایش به او گفت که صدای خوبی برای خوانندگی دارد. با همین راهنمایی مسیر فعالیت خود را عوض کرد و به کلاس های آموزش آواز رفت.

زمانی که 13 – 14 ساله بود به شرکت های استعدادیابی میرفت تا اینکه نهایتا یک شرکت کره ای – آمریکایی او را برای فعالیت در زمینه کیپاپ تائید کرد و جسی را برای یک آزمون دیگر به کره جنوبی فرستادند اما در کره جسی نتوانست در آزمون موفق شود.

جسی خواننده رپ کره ای
جسی خواننده رپ کره ای

دردسر در کره

زمانی که جسی در کره نتوانست نظر شرکت را جلب کند، تصمیم گرفت بجای بازگشت به آمریکا، در کره بماند و در آزمون های استعدادیابی شرکت های کره ای شرکت کند.

اندکی بعد توسط شرکت sm پذیرفته شد اما سبک کاری این شرکت برای جسی جالب نبود به همین دلیل قطع هکاری کرد. و مدتی به دلیل مشکلات مالی حتی جای خواب نداشت.

در مدرسه با تیفانی و جسیکا (خواننده گروه گرلز جنریشن) همکلاسی بود و از همین طریق توانست با افرادی ارتباط برقرار کند تا استعداد خود را به اثبات برساند.

عکس جسی
عکس جسی

اولین کار حرفه ای

سال 2005 با گروه Uptown اولین کار حرفه ای خود را منتشر کرد، او به عنوان بخشی از سه‌گانه هیپ‌هاپ Lucky J و به عنوان تک‌خوان زیر نظر YMC Entertainment تا زمان انحلال گروه در سال 2016 به فعالیت میکرد.

دومین آلبوم جسی به اسم The Rebirth در سال 2009 منتشر شد و مدتی به آمریکا بازگشت.

اهنگ های جسی
اهنگ های جسی

مسابقه Unpretty Rapstar

سال 2015 در برنامه استعدادیابی Unpretty Rapstar به عنوان شرکت کننده حضور پیدا کرد و با کسب رتبه دوم توانست به شهرت بیشتری دست پیدا کند. در فصل بعدی برنامه Unpretty Rapstar به عنوان داور حضور پیدا کرد.

ویکی پدیا جسی
ویکی پدیا جسی

اوج موفقیت جسی

سال 2019 جسی یک آهنگ به اسم دریپ با همکاری جی پارک منتشر کرد، شهرت جی پارک توانست این همکاری را به فرصت طلایی برای جسی تبدیل کند. این آهنگ در رتبه 16 جهان قرار گرفت.

در ژانویه 2019 با خواننده مشهور psy قرارداد همکاری بست، و آهنگ Who Dat B حاصل همکاری آنها بود و توانست در رتبه 8 فروش آهنگ و رتبه 68 بیلبورد قرار گرفت.

جسی خواننده
جسی خواننده

جسی در یوتیوب

صفحه جسی در سایت یوتیوب 3.75 میلیون سابسکرایب دارد و معمولا ویدیو های او بازدید بسیار بالایی دارد. جسی از سال 2020 مجری برنامه Jessi Showterview در صفحه YouTube Mobidic SBS هست و از این طریق هم بازدید های میلیونی به دست آورده است.

دستگیری در کلاب شبانه

سال 2015 یک زن با ارائه مدارکی اعلام کرد که جسی در سال 2013 او را در یک کلاب شبانه مورد ضرب و شتم قرار داده است و با اعمال نفوذ توانسته است از مجازات قانونی فرار کند. جسی در پاسخ به این اتهام گفت که در درگیری آن شب من فقط دو طرف را جدا میکردم و در گزارش پلیس هم این مورد ذکر شده است و به همین دلیل دادگاه برای من حکمی صادر نکرده است.

Jessi
Jessi

بهترین سولو آرتیست سال

سال 2021 در جشنواره گلدن دیسک جایزه بهترین سولو آرتیست را دریافت کرد. جسی پیش از این در سال 2020 جایزه سولویست برتر جشنواره ماما را دریافت کرد.

بیوگرافی جسی خواننده کیپاپ
بیوگرافی جسی خواننده کیپاپ

جراحی پلاستیک و تاتو

جسی تاکنون عمل جراحی بینی، پروتز سینه و باسن اجام داده است و در ظاهر میگوید که از این عمل های جراحی پشیمان است ولی همین که هنوز پروتز ها را از بدنش خارج نکرده نشان میدهد واقعا پشیمان نیست.

در این سالها بر روی گوش، کتف و دستش چند طرح را تاتو کرده است.

جسی قبل از عمل
جسی قبل از عمل

همسر جسی

آیا تاکنون ازدواج کرده است ?

خیر، جسی هنوز بطور رسمی با فردی ازدواج نکرده است.

روابط عاشقانه جسی ?

تنها رابطه عاشقانه جسی که تاکنون رسانه ای شده است، رابطه او با Dumbfoundead رپر آمریکایی میباشد که به مدت چند ماه در سال 2017 با هم در ارتباط بودند.

jessica ho
jessica ho

مطالب پیشنهادی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 268

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir