هری ادوارد استایلز 12 بهمن 1374 در روستای هولمز ردیچ در وستشایر (21 مایلی جنوب منچستر) به دنیا آمده است. وی با خوانندگی حضور در عرصه هنر را آغاز کرد و توانست با موفقیت های زیادی که به دست آورد وارد حوزه مدلینگ و بازیگری شود، در ادامه بیوگرافی هری استایلز را مرور می‌کنیم.

پیج هری استایلز
هری استایلز
گرایش هری استایلز
هری استایلز

هری استایلز

نام نام خانوادگی:هری ادوارد استایلز
Harry Edward Styles
اسم هنری:Hazza
تاریخ تولد:۱۲ بهمن ۱۳۷۲
١٩ شعبان ١٤١٤
February 1, 1994
سن هری استایلز:30 سال و 2 ماه
محل تولد:Redditch, Worcestershire, England, UK
پدر:Desmond Styles
مادر:Anne Twist
برادر:Mike
خواهر:Gemma Styles
روابط:Caroline Flack (2011-2012)
تیلور سوئیفت (2012-2013)
کندال جنر (2013-2014 / 2015-2016)
ارین فوستر(2014)
Georgia Fowler (2015)
Pandora Lennard (2016)
تحصیلات:دیپلم
همسر:ندارد
فرزند:ندارد
قد:178 cm
وزن:70 kg
گروه خونی:o+
رنگ مو:قهوه ای تیره
رنگ چشم:سبز و خاکستری
رنگ مورد علاقه:پروسی
نارنجی
ورزشکار مورد علاقه:دیوید بکام
ورزشکار مورد علاقه:الویس پریسلی
خوارکی مورد علاقه:ذرت شیرین، تاکو
نوشیدنی مورد علاقه:آب سیب
حیوان مورد علاقه:لاک پشت
درآمد سالیانه:3 تا 5 میلیون دلار
ثروت:70 میلیون دلار
صفحه IMDB:IMDB
صفحه یوتیوب:یوتیوب
هری استایلز

خانواده هری استایلز

هری در یک روستا نزدیک به شهر منچستر متولد شده است، مادرش خانه دار بود و پدرش در یک شرکت مالی کارمند بود. یک خواهر تنی به اسم جما دارد.

زمانی که هری به هفت سالگی وارد شد پدر و مادرش از هم جدا شدند، سپس مادرش با فرد دیگری ازدواج کرد و صاحب فرزند پسری به اسم مایک شد.

خانواده هری استایلز
خانواده هری استایلز

دوران کودکی

در دوران کودکی، پدر بزرگش یک دستگاه کارائوکه به او هدیه داد و همین هدیه باعث شد به خوانندگی علاقه مند شود. حتی مدتی به عنوان خواننده سرود های مذهبی در کلیسای روستا فعالیت میکرد. به دلیل مشکل مالی در نوجوانی مجبور شد در آشپزخانه و نانوایی کلیسا کارگری کند.

هری استایلز
هری استایلز

رژیم غذایی پسترین

هری استایلز از رژیم غذایی pescetarian پیروی میکند، واژه «پس» در زبان ایتالیایی به معنی «ماهی» است، در این رژیم غذایی فرد بیشتر وعده های غذایی خود را از ماهی و موجودات دریایی تهیه میکند.

هری استایلز جدید
هری استایلز جدید

برنامه ایکس فاکتور

سال 2010 با حمایت مادرش در برنامه استعدادیابی ایکس فاکتور انگلیس شرکت کرد و در مرحله نخست حذف شد، اما با رای بازگشت از سوی داور سختگیر « سایمون کاول» توانست در گروه شانس مجددا همراه با چهار حذف شده دیگر که هم سن و سال او بودند باز به مسابقه برگشتند.

زین مالک، نایل هوران، لوئیس تاملینسون، لیام پین و هری استایلز یک گروه پنج نفره به اسم وان دایرکشن را تشکیل دادند و توانستند رتبه سوم این مسابقه استعداد یابی را به دست بیاورند.

گروه وان دایرکشن

پس از مسابقه استعداد یابی ایکس فاکتور، گروه وان دایرکشن وارد فاز تجاری شد و سایمون کاول که مربی این گروه بود با این گروه قرارداد تولید یک آهنگ و سپس یک آلبوم کامل را امضا کرد.

نخستین آهنگ این گروه با اسم What Makes You Beautiful و نخستین آلبوم آنها با اسم Up All Night در سال 2011 منتشر شد.

هری استایلز اینستا
هری استایلز

موفقیت های وان دایرکشن

آلبوم Up All Night توانست سه آهنگ در چارت یک موسیقی آمریکا به دست بیاورد، این موفقیت نخستین بار بود که برای یک گروه انگلیسی به دست می‌آمد.

سال 2013 آلبوم Midnight Memories توانست پرفروش ترین آلبوم جهان شود، همچنین تور کنسرت های این گروه در سال 2014 توانست بیشترین میزان فروش را در سراسر جهان به دست آورد.

یکی از رکورد های فوق العاده این گروه فروش هفتاد میلیون نسخه از آثارش در 54 کشور جهان می‌باشد.

به دست آوردن 7 جایزه بریت، شش موفقیت در بیلبورد، چهار جایزه ام تی وی و هفت جایزه دیگر در کشور آمریکا بخشی از موفقیت های گروه وان دایرکشن بود.

در نهایت این گروه پس از انتشار 5 آلبوم به کار خود پایان داد زیرا دیگر سهم شراکتی برای اعضای گروه که هر کدام به شهرت بسیار زیادی دست پیدا کرده بودند قانع کننده نبود و هر کدام از اعضا علاقه مند بودند که به تنهایی فعالیت کنند تا بتوانند درآمد بیشتری داشته باشند.

فیلم های هری استایلز
هری استایلز

ترانه برای آریانا

سال 2014 هنگامی که هری بیست ساله بود، برای آریانا گرانده یک ترانه سرود و تحت عنوان Just a Little Bit of Your Heart منتشر شد.

فعالیت سولو

در سال 1396 نخستین آلبوم سولو خود را روانه بازار کرد، این آلبوم توانست در بین آلبوم های برتر قرار بگیرد و همین موضوع باعث شد که سرمایه گذاری زیادی برای برگزاری تور کنسرت انفرادی او صورت بگیرد. شرکتی که تور کنسرت های هری را سازمان دهی میکرد، مسیری از کانادا، آمریکا، مکزیک، انگلیس، فرانسه، آلمان، سنگاپور، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و نیوزلند را در نظر گرفتند که 10 ماه تکمیل آن به طول انجامید.

زیبایی و مدلینگ

هری استایلز در این سال ها به عنوان یکی از زیباترین خواننده های مرد در غرب مورد توجه بوده است، حتی در رسانه های غربی اعلام شد چشم های هری استایلز با بررسی های علمی، زیباترین چشم جهان است (منبع).

زیبایی هری استایلز
زیبایی هری استایلز

همین موضوع باعث شد که شرکت های تبلیغاتی با قرارداد های مالی جذاب، به سراغ هری بیایند و شاهد این باشیم که محصولات شرکت های معروف توسط این سلبریتی تبلیغ می‌شوند.

اعتقادات مذهبی

در مورد میزان اعتقادات مذهبی خود گفته است در نوجوانی با کلیسا ارتباط زیادی داشته است و هنوز به باور های مسیحیت احترام میگزارد همچنین گفته است که تصور اینکه نیرویی مافوق قدرت های ظاهری در جهان وجود ندارد به شدت احمقانه است.

عکس هری استایلز
عکس هری استایلز

اینستاگرام هری استایلز

برای مشاهده پیج هری استایلز در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/harrystyles/


روابط هری استایلز

همسر هری استایلز چه کسی است ?

هری تاکنون رسما ازدواج نکرده است و طی مصاحبه های خود اعلام کرده است علاقه ای به ازدواج ندارد و قصد دارد تا چهل سالگی به ازدواج فکر نکند.

روابط هری استایلز با افراد شناخته شده ?

رابطه هری استایلز با افراد معروف زیادی رسانه ای شده است. رابطه با Caroline Flack، تیلور سوئیفت، کندال جنر، ارین فوستر، Georgia Fowler و Pandora Lennard گوشه ای از روابط زود گذر هری است.

مطالب پیشنهادی

بیوگرافی هری استایلز

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 233

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir