هوشمند هاشمی بازیگر جنجالی میگوید: من بلند قامت ترین بازیگر سینمای ایران هست، فقط یک نفر شاید بالاتر از دو متر در سینمای ایران است‌ که بازیگر کمدی است و او را به کنار بگذاریم بلند قامت ترین بازیگر مرد سینمای ایران است.

بازیگر هوشمند هاشمی
بازیگر هوشمند هاشمی
هوشمند هاشمی بازیگر
هوشمند هاشمی بازیگر
نام نام خانوادگی:هوشمند هاشمی
تاریخ تولد:21 فروردین 1370
April 10 , 1991
سن:33 سال و 3 ماه
قد:193 سانتیمتر
هوشمند هاشمی

هوشمند هاشمی

هوشمند هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۱ فروردین سال ۱۳۷۰ می‌باشد، وی در سال ۱۳۸۵ رسما و به صورت حرفه ای بعد از سال‌ها تلاش وارد عرصه بازیگری شد و در سریال کلانتر نقش رمبو را بازی کرد.

هوشمند هاشمی در سریال کلانتر
هوشمند هاشمی در سریال کلانتر

او که در آن سال به شدت بانقش رمبو مشهور شد همچنان بعد از چندین کار از جمله «کاراگاهان»، «ممنوعه»، فیلم «چتر سفید»، چند اپیزود از سریال «شاید برای شما اتفاق بیفتد» تعدادی کار های دیگر همچنان خود را مدیون سریال کلانتر و کارگردانش محسن شامحمدی می‌داند و جمله معروفش این است که ای کاش آن سالها با وجود اعتماد گارگردان و رضایتش از بازیش تجربه الان را داشت.

او از بازیگرانی است که در مسایل اجتماعی هم همیشه حرف‌های قابل تاملی میزند قد هوشمند هاشمی ۱۹۳ می‌باشد و میگوید بلند قامت ترین بازیگر مرد سینمای ایران است.

هوشمند هاشمی بازیگر جوان
هوشمند هاشمی

والیبال رابه خاطر بازیگری رها کردم

آقای هاشمی میگوید: والیبال را به خاطر بازیگری رها کردم و نظر جالبی دارد آن هم این است که میگوید در سن ۱۴ سالگی قدم ۱۹۰ سانتیمتر بود، و والیبال و بازیگری را هر دو را دوست داشتم. وقتی با اهالی فن مشورت کردم که کدام را حرفه‌ای دنبال کنم همگی گفتند اگر والیبال را دنبال کنم به دلیل اینکه در سن رشدم و قدم از استاندارد سنم هم بالاتر است ممکن است در سن بلوغ تا ۲۲۰ سانت رشد کنم‌.

که دیگر بازیگری اگر محال نشود بسیار سخت می‌شود حتی همین طور هم گفتند اگر بدون والیبال رشد عادیت متوقف نشود تا دومتر امکان رشد داری که خداروشکر با مشاوره های پزشکی و استفاده از درمانهایی سخت و رها کردن والیبال رشد قدم را تا ۱۹۳ سانت متوقف کردم، ولی الان همیشه میگویم ای‌کاش می‌توانستم هر دو عشقم را با هم ادامه می‌دادم.

هوشمندهاشمی
هوشمندهاشمی

اینستاگرام هوشمند هاشمی

برای مشاهده صفحه هوشمند هاشمی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

hooshmandhashemi

تصاویر هوشمند هاشمی
هوشمند هاشمی

عکس های هوشمند هاشمی

قد هوشمند هاشمی
هوشمند هاشمی
عکس هوشمند هاشمی
عکس هوشمند هاشمی

حرفهای عجیب هوشمند هاشمی بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون

عکس جدید هوشمند هاشمی
عکس جدید هوشمند هاشمی

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 38

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir