مجموعه ی تعبیر خواب تصادف از منابع معتبر در این صفحه قرار داده شده است. در این مجموعه حالت های مخلتف از مشاهده تصادف در وضعیت های گوناگون آن وجود دارد، امیدواریم این اطلاعات برای شما مفید باشد (تعبیر خواب تصادف از منابع معتبر).

تعبیر خواب تصادف

خواب تصادف بطور کلی نوعی هشدار در مورد اینده نزدیک می‌باشد، بیشتر معبرین در مورد این خواب گفته اند فردی که خواب تصادف می‌بیند با در مورد تصمیم های اخیر خود دقت کند زیرا کار هایی که در آینده نزدیک انجام میدهد میتواند خیلی به ضررش تمام شود.

تعبیر خواب تصادف در کتاب رسالت یک رویا

در این کتاب آمده است فردی که خواب تصادف میبیند باید آگاه باشد که تا یک هفته یا یک ماه در معرض خطری جدی قرار دارد و در این مدت بهتر است تصمیم گیری های خطرناک را کنار بگذارد.

دعا و خیرات در این ایام میتواند مصیبت احتمالی را از فرد دور کند.

تعبیر آنلی بیتون

بیتون در باب تصادف چندین موضوع را مطرح کرده است:

  1. اگر خود فرد کنترل وسیله نقیله را در دست داشته باشد: رقابت ناسالم و حسادت زیاد ، نشاط و خوشی را از شما دور می کند
  2. تصادف با وسیله نقلیه بزرگ مانند اتوبوس، مینی بوس، کامیون و… : دلالت بر آن دارد که قصد دارید به کاری خطرناک دست بزنید6
  3. خواب تصادف کردن با وسیله ای ناشناخته: تلاش برای به دست آوردن پول اخلاقیات فرد را نابود خواهد کرد
  4. تصادف با قطار: برای ثروتمند شدن تلاش میکنید اما برعکس فقیرتر از قبل می‌شوید
  5. اگر در خواب در حال عبور از خیابان تصادف کنید (پای پیاده): خانواده شما خیرخواهتان هستند اما طمع و خیال های خوش چشم شما را بسته است
  6. خواب تصادف با ماشین آتش نشانی: علامت آن است که تصادف و خسارتی فراوان در انتظار شماست

تعبیر خواب زخمی شدن در تصادف

اگر فرد در خواب ببیند که به دلیل تصادف زخمی شده است و خون از بدنش خارج شده است تعبیرش این است که به ناراحتی و افسردگی دچار خواهد شد، اتفاقی برای افراد نزدیک وی رقم میخورد که موجی از یاس را در او به وجود می‌آورد.

اما اگر فقط حس کند زخمی شده است بی آنکه خون مشاهده کند نشانه از دست دادن دوست یا فامیل نسبتا دور خواهد بود، در این موارد توصیه شده است که به فقرا صدقه بدهید.

تعبیر خواب زخمی شدن در تصادف
تعبیر خواب زخمی شدن در تصادف

خواب صحنه دلخراش در تصادف

هرگاه در خواب صحنه ای دلخراش از تصادف افراد دیگر را مشاهده کنید تعبیرش این است که : مال و اموال زیادی به حیله جمع میکنید اما برکت از زندگی شما میرود و به دلیل همین مال حرام عاقبت به خیری از خانواده شما دور می‌شود.

خواب صحنه دلخراش در تصادف
خواب صحنه دلخراش در تصادف

تعبیر تصادف با فرد فوت شده

اگر در خواب با فردی که قبلا فوت شده است تصادف کنید به این تعبیر است که حقی از وی بر عهده شما یا نزدیکان شما است که دامن گیرتان خواهد شد و این هشدار برای این است که تا زنده هستید دین این فرد فوت شده را پرداخت کنید زیرا در روز قیامت به هیچ عنوان از حق خود نخواهد گذشت.

تعبیر تصادف با فرد فوت شده
تعبیر تصادف با فرد فوت شده

تعبیر خواب تصادف در خواب زن

مشاهده تصادف در خواب برای خانم ها به این تعبیر است که زندگی زناشویی او دچار یک بحران جدی خواهد شد و حتی میتواند این بحران تا حدی گسترش پیدا کند که منجر به طلاق شود. پرداخت صدقه و قرائت قرآن و دعا برای دفع این مصیبت توصیه شده است.

خواب تصادف در حالت مستی

اگر فرد در خواب ببیند که در حالت مستی وسیله نقلیه ای را هدایت میکند و در ادامه به علت مستی تصادف میکند به نظر اجماع معبرین بزرگ به این تعبیر است که گناه بزرگی انجام داده است و یا بر علیه دین خدا تبلیغ کرده است. همین موضوع سبب می‌شود که در صورت توبه نکردن بلایی بسیار سخت بر زندگی فرد نازل شود (در مورد این خواب پرسیدن نظر علما و افراد مومن سفارش شده است).

تعبیر کمک به افراد تصادف کرده

هرگاه در خواب ببینید که به فرد یا افرادی که تصادف کرده اند کمک میکنید، تعبیرش این است که باید در زندگی واقعی به افراد نیازمند اطرافتان کمک کنید. صله رحم صرفا دید و بازدید از اقوام نیست و مهمترین بخش آن کمک مالی به اقوامی است که مطمئن هستید دچار فقر مالی شده اند. در واقع این خواب میخواهد به فرد هشدار دهد در صورت بی تفاوتی به زندگی اقوام خود موجب میشود برکت و خیر از سوی خداوند قطع گردد.

تعبیر خواب تصادف با موتور

علامت آن است که کوشش‌های شما برای رسیدن به سر منزل مقصود به شکست می انجامد، دوستی و نزدیکی با افراد بی ایمان علت این شکست خواهد بود و حتی آنها برای شکست شما با فردی که دشمن شما هست هم دست می‌شوند.

تعبیر خواب تصادف با ماشین دیگران

علامت آن است که مورد سرزنش و انتقادات دیگران قرار خواهید گرفت، باید در مورد تصمیم خود با دیگران مشورت کنید زیرا احتمالا در آینده خیلی نزدیک با یک تصمیم اشتباه موجب سرافکندگی خود خواهید شد.

تعبیر خواب تصادف با ماشین دیگران
تعبیر خواب تصادف با ماشین دیگران

تعبیر خواب تصادف خودم

این خواب نشانه موفقیت مالی ولی تنها شدن است، به زودی همه افراد شما را ترک خواهند کرد اما دنیا از نظر مالی به شما روی می‌آورد. بهتر است تا فرصت دارید رابطه خود با نزدیکانتان را اصلاح کنید.

تعبیر خواب تصادف اعضای خانواده

مشاهده خواب تصادف کردن اعضای خانواده نشانه غلبه دشمن بر شما است، فرد یا افرادی که سابقه دشمنی با شما را دارند به زودی موفق خواهند شد که ضربه کاری به شما بزنند. صدقه بدهید تا به لطف خدا از این بلا دور بمانید.

تعبیر خواب تصادف پدر و مادر

اگر در خواب ببینید که پدر و مادرتان را در یک تصادف از دست میدهید تعبیرش این است که یکی از نزدیکان مادرتان فوت خواهد کرد و به همین دلیل مادر شما خیلی اندوهگین میگردد.

تعبیر خواب تصادف و مردن چیست ?

این خواب مستقیما با چیزی که خیلی دوست دارید در ارتباط است، علاقه شما به چیزی یا انجام کاری باعث میشود آسیب بزرگی به شما وارد گردد. در مورد زندگی خود یک بازنگری جدی داشته باشید و مسیر درست را انتخاب کنید این خواب میتواند اولین و آخرین هشدار برای شما باشد.

تعبیر خواب تصادف و مردن چیست ?
تعبیر خواب تصادف و مردن چیست ?

تعبیر خواب تصادف از منابع معتبر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 37

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir