باریش بکتاش، بازیگر و خواننده جوان ترکیه، در 12 فوریه 1997 در شهر بتمن به دنیا آمد. او از همان کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و در سن 17 سالگی، تحصیلات خود را در زمینه بازیگری در موسسه خصوصی “پردیس” در شهر استانبول آغاز کرد (بیوگرافی باریش بکتاش).

باریش بکتاش بازیگر
باریش بکتاش بازیگر
باریش بکتاش عکس
باریش بکتاش عکس
نام نام خانوادگی:Bariş Baktaş
باریش بکتاش
تاریخ تولد:12 فوریه 1997
۲۴ بهمن ۱۳۷۵
محل تولد:شهر بتمن ترکیه
🇹🇷
سن باریش بکتاش:27 سال و 2 ماه
قد:184 سانتیمتر
وزن:78 کیلوگرم
همسر:گولوم بکتاش
صفحه در IMDB:IMDB
بیوگرافی باریش بکتاش

باریش بکتاش

باریش بکتاش بازیگر جوان ترکیه ای است که با بازی در سریال گل های خونی به شهرت رسید. او متولد سال 1992 در شهر آنکارا است و در رشته مهندسی صنایع تحصیل کرده است. باریش بکتاش از سال 2012 وارد عرصه بازیگری شده است و در سریال های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. اما شهرت او با بازی در سریال گل های خونی به اوج خود رسید.

آغاز با تئاتر

او اولین تجربه بازیگری خود را در تئاتر و نمایش های صحنه ای به دست آورد. او در نمایش های Sınır و Ağaçlar Ayakta Ölür نقش های اصلی را ایفا کرد. اولین تجربه سینمایی او، نقش فرمانده پچنگ در فیلم جنگی Malazgirt 1071 بود.

باریش بکتاش در سال 2020، با بازی در نقش “باران کارابی” در سریال “گل های خونی” به شهرت رسید. این سریال، یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی ترکیه بود و برای بازی در این سریال، جایزه بهترین بازیگر مرد نوظهور را از جشنواره بین المللی فیلم “آنتالیا” دریافت کرد.

بازی باریش بکتاش در سریال “گل های خونی” مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفت و او را به عنوان یکی از بازیگران آینده دار سینما و تلویزیون ترکیه معرفی کرد. او در سال 2021، در فیلم ترسناک “Ceberruh” نیز ایفای نقش کرد و توانست با بازی خود در این فیلم، نظرات مثبت منتقدان را جلب کند.

باریش، علاوه بر بازیگری به موسیقی نیز علاقه زیادی دارد و در سال 2022، اولین آلبوم موسیقی خود را با نام “Sen” منتشر کرد. این آلبوم، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد و باریش بکتاش را به عنوان یک خواننده موفق نیز معرفی کرد.

بازیگر باریش بکتاش
بازیگر باریش بکتاش
ویکی پدیا باریش بکتاش
ویکی پدیا باریش بکتاش

سریال های باریش بکتاش

از دیگر سریال های باریش بکتاش می توان به «روزی عاشقان» اشاره کرد که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این سریال نیز با استقبال مخاطبان مواجه شد و بازی باریش بکتاش در نقش «یوسف» مورد توجه قرار گرفت.

عکس باریش بکتاش
عکس باریش بکتاش

فیلم های باریش بکتاش

باریش بکتاش در دو فیلم سینمایی نیز حضور داشته است. فیلم «جبروت» یک فیلم ترسناک است که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و باریش بکتاش در آن نقش یک جوان را بازی می کند که پس از مرگ مادرش با اتفاقات عجیبی روبرو می شود.

فیلم «فریاد مرگ» یک فیلم اکشن است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و باریش بکتاش در آن نقش یک پلیس را بازی می کند که به دنبال یک قاتل زنجیره ای است.

تحصیلات و سایر فعالیت ها

در کنار فراگیری بازیگری در موسسات آموزش خصوصی در دانشگاه بازرگانی استانبول در رشته حسابداری تحصیل کرده است. او در طول تحصیل خود، مهارت های عملکردی و طراحی رقص رزمی را آموخت. او همچنین مهارت هایی مانند اسب سواری، شمشیر سواری و عمل در مقابل دوربین را فرا گرفت.

بکتاش علاوه بر بازیگری، به عنوان یک فعال اجتماعی نیز شناخته می شود. او به حمایت از حقوق حیوانات و محیط زیست می پردازد.

اینستاگرام باریش بکتاش

برای مشاهده صفحه اینستاگرام باریش بکتاش در اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/barisbaktas/?hl=en

اینستاگرام باریش بکتاش
اینستاگرام باریش بکتاش

لینک صفحه اینستاگرام همسر باریش بکتاش:

https://www.instagram.com/gulumbaktas/?hl=en

همسر باریش بکتاش
همسر باریش بکتاش
اینستا باریش بکتاش
اینستا باریش بکتاش

بیوگرافی سمیه آیدوغان

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 50

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir