میلاد صالح پور ، زاده 13 دی 1369 در تهران، یک هنرمند با سابقه فعالیت در زمینه‌های مختلف از جمله شومن، استندآپ کمدی و خوانندگی است (بیوگرافی میلاد صالح پور).

ویکی پدیا میلاد صالح پور
میلاد صالح پور
برنامه خوش نمک میلاد صالح پور
برنامه خوش نمک میلاد صالح پور
نام نام خانوادگی:میلاد صالح پور
Milad salehpour
تاریخ تولد:13 دی 1369
January 3, 1991
سن میلاد صالح پور:33 سال و 3 ماه
محل تولد:تهران
بیوگرافی میلاد صالح پور
میلاد صالح پور و همسرش
میلاد صالح پور

میلاد صالح پور از استودیو تا استیج

سال 1379 نقطه عطفی در زندگی میلاد صالح پور بود، زمانی که قدم به جزیره کیش گذاشت و فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او در ابتدا به عنوان صدابردار و نورپرداز در جشنواره ها و برنامه های هنری مشغول به کار شد و تجربه اندوخت.

دینامیت شو
دینامیت شو

اما میلاد روحی سرشار از شور و اشتیاق داشت و به دنبال عرصه ای برای بروز خلاقیت خود بود. اینچنین بود که در سال 1383 پا به عرصه اجرا گذاشت و در کشتی های تفریحی گوهر و آکواریوم ستاره به اجرای برنامه پرداخت.

تجربه های نو و پیشرفت

میلاد صالح پور در سال 1389 به مجموعه بزرگ پدیده کیش پیوست و به مدت 2 سال به عنوان مجری ثابت و گوینده تیزرهای تبلیغاتی این مجموعه، توانایی های خود را به اثبات رساند.

اما میلاد به دنبال چالشی جدید بود. او در سال 1391 با تاسیس شو شبانه دینامیت شو، گامی بلند در مسیر پیشرفت خود برداشت و این شو به یکی از محبوب ترین برنامه های کیش تبدیل شد.

مجری میلاد صالح پور
مجری میلاد صالح پور

داستان میلاد صالح پور، داستانی از تلاش، خلاقیت و پشتکار است. او از صفر شروع کرد و با گام های استوار و پیوسته، مسیر پیشرفت را طی کرد و به یکی از نام های شناخته شده در عرصه اجرا تبدیل شد.

فعالیت‌های موسیقایی میلاد صالح پور

علاوه بر فعالیت‌های هنری، میلاد صالح پور در عرصه موسیقی نیز قدم گذاشته است. اولین آلبوم موسیقی او با نام “ایده آل” به زودی منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند منتظر شنیدن قطعات این آلبوم باشند.

پیمان طالبی میلاد صالح پور
پیمان طالبی و میلاد صالح پور
میلاد صالح پور عکس
میلاد صالح پور عکس

دیدار میلاد صالح پور با داوود هزینه

در شهریور 1398، میلاد صالح پور در سفری به استانبول، با داوود هزینه، خواننده رپ فارسی، دیدار کرد. او تصویری از این دیدار را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که بازتاب‌های زیادی در بین دنبال کنندگانش داشت.

میلاد صالح پور اینستا
میلاد صالح پور اینستا

مجری برنامه خوش نمک در سال 1402

میلاد صالح پور در سال 1402 اجرای برنامه “خوش نمک” را بر عهده داشت. این برنامه یک مسابقه کمدی است که به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان تولید و از شبکه نسیم پخش می شود.

عکس میلاد صالح پور
عکس میلاد صالح پور

اینستاگرام میلاد صالح پور

برای مشاهده پیج اینستا میلاد صالح پور بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/miladsalehpoorr/?hl=fa

اینستاگرام میلاد صالح پور
اینستاگرام میلاد صالح پور

چالش شیرین خنداندن

او در پاسخ به پرسشی درباره حساسیت‌های شوخی با مردم و چالش‌های اجرای برنامه‌ای طنز، می‌گوید: «خنداندن مردم کار ساده‌ای نیست، به‌ویژه در زمانی کوتاه که باید ضمن شوخی و ایجاد لحظات شاد، پیامی را نیز به مخاطب منتقل کرد. شوخی باید در حد و اندازه درست خود باشد و در آن زمان کوتاه، موقعیت‌های مختلف خلق شود.»

صالح‌پور با وجود سختی‌های این کار، به دلیل علاقه و تعهدی که به آن دارد، تمام تلاش خود را برای انجام هرچه بهتر آن به کار می‌گیرد.

مجری خوش نمک
مجری خوش نمک

تلویزیون یا صحنه ؟

این مجری جوان که در حال حاضر در تلویزیون فعالیت می‌کند، درباره ترجیح خود برای ادامه کار در این رسانه یا روی صحنه، می‌گوید: «مسیر فعلی من مسیری دوست‌داشتنی، روشن و البته طولانی است که سختی‌های خاص خود را هم دارد. قدر این موقعیت را می‌دانم و تلاش می‌کنم از امکاناتش به درستی استفاده کنم.»

صالح‌پور با وجود علاقه به اجرای صحنه، در حال حاضر تمایل دارد به فعالیت خود در هر دو مدیوم تلویزیون و صحنه ادامه دهد.

Milad salehpour
Milad salehpour
تصاویر میلاد صالح پور
تصاویر میلاد صالح پور

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 47

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir