عرفان برزین، نامی که در دنیای بازیگری ایران با استعداد و ذوق هنری خود می‌درخشد، امروزه به عنوان یکی از چهره‌های محبوب و آینده‌دار سینما و تلویزیون شناخته می‌شود. در این مقاله بیوگرافی عرفان برزین و همسرش را بررسی و ناگفته‌هایی از زندگی هنری و شخصی او را مرور می‌کنیم.

Erfan Barzin
Erfan Barzin
نام نام خانوادگی:عرفان برزین
Erfan Barzin
تاریخ تولد:4 آذر 1386
November 25, 2007
سن عرفان برزین:16 سال و 8 ماه
محل تولد:تهران
وضعیت تاهل:مجرد
بیوگرافی عرفان برزین و همسرش
بیوگرافی عرفان برزین
عرفان برزین

عرفان برزین

عرفان برزین، متولد ۴ آذر ۱۳۸۶ در تهران، بازیگر با استعداد سینما و تلویزیون ایران است. او از سنین کودکی با عشقی وافر به بازیگری، قدم در این عرصه گذاشت و با ذوق و استعداد خود، در آثار متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

عرفان در کنار بازیگری، علایق دیگری نیز دارد. او عاشق فوتبال است و به این ورزش مهیج به شدت علاقه‌مند می‌باشد. همچنین، او یک خواهر دارد و با او رابطه صمیمی و نزدیکی دارد.

عکس عرفان برزین
عکس عرفان برزین

اولین تجربه بازیگری

عرفان برزین قدم‌های اولیه خود در عرصه بازیگری را در سن دو سالگی برداشت. او در سال ۱۳۸۸ با حضور در سریال “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” اولین تجربه بازیگری خود را کسب کرد.

برزین سپس در یک تله فیلم در کنار داریوش ارجمند و نیلوفر شهیدی به ایفای نقش پرداخت. این تجربه، دومین حضور او در دنیای بازیگری بود.

عرفان برزین بازیگر
عرفان برزین بازیگر

بازیگر نقش عرشیا در سریال شمعدونی

در سن ۸ سالگی، با بازی در نقش عرشیا (زلزله) در سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۴ به شهرت رسید. با وجود این که در این سریال نقشی پرشور و پرحرف داشت، در واقعیت شخصیتی آرام و مودب دارد.

عرشیا شمعدونی
عرشیا شمعدونی

بازیگر نقش برادر حبیب در سریال لیسانسه ها

یک سال بعد، با بازی در نقش برادر «حبیب قهوه ای» در سریال لیسانسه ها به درخشش خود ادامه داد و در دو فصل بعدی این سریال نیز حضور داشت. عرفان در فصل های بعدی این سریال هم حضور داشت.

حفظ دیالوگ‌ها

برای حفظ دیالوگ‌ها، قبل از اجرا با مادرم تمرین می‌کنم. مادرم چند بار متن را می‌خواند و من بعد از او تکرار می‌کنم، بعضی از دیالوگ‌ها خیلی راحت حفظ می‌شوند، اما برای برخی دیگر به تمرین بیشتر نیاز دارم، با این حال، به طور کلی کار سختی نیست.

پدر و مادر عرفان برزین
پدر و مادر عرفان برزین

امضای عرفان برزین در زنگ تفریح

عرفان برزین، بازیگر جوان و محبوب، از خاطرات دوران مدرسه خود می‌گوید و اینکه چگونه هم‌کلاسی‌هایش پس از پخش سریال “شمعدونی” او را می‌شناختند و در زنگ تفریح از او امضا می‌خواستند.

برزین با بیان اینکه امضای فعلی‌اش آنطور که می‌خواهد نیست و باید بهتر شود، خاطرنشان می‌کند: “از همان موقع که به مدرسه رفتم، بچه‌ها می‌دونستند که من بازیگرم. بعد از پخش سریال شمعدونی که دیگه خیلی معروف شدم، زنگ تفریح‌ها کلی امضا می‌دادم. البته امضام اونطوری که می‌خوام خوب نیست و باید بهتر بشم.”

ارتباط با امین حیایی

عرفان برزین در مصاحبه‌ای عنوان کرد که در سریال “خوب، بد، زشت” با امین حیایی هم‌بازی بوده و از میان تمام بازیگران، بیشترین صمیمیت را با او داشته است. او همچنین گفت که در حال حاضر از طریق شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر در ارتباط هستند.

فیلم ماجان

عرفان برزین در سال 1396 با بازی در فیلم “ماجان” به کارگردانی رحمان سیفی آزاد، قدم به عرصه سینما گذاشت و در کنار هنرمندانی همچون فرهاد اصلانی و سیما تیرانداز به هنرنمایی پرداخت.

عشق به خواهر و سرگرمی‌های عرفان برزین

عرفان برزین در مورد زندگی خود و علایقش صحبت می‌کند. او می‌گوید که یک خواهر دارد و عاشق او است. عرفان بیشتر وقت خود را در خانه می‌گذراند و به دو فعالیت اصلی مشغول است: فوتبال بازی کردن و تماشای تلویزیون. البته او گاهی اوقات با خواهرش نیز بازی می‌کند.

عکس جدید عرفان برزین
عکس جدید عرفان برزین

پس انداز دستمزد های دوران کودکی

عرفان برزین با شور و هیجان بیان می‌کند که پدرش تمام دارایی او را در بانک سرمایه‌گذاری کرده تا با آن برای او یک ویلای زیبا تهیه کند. او همچنین از برنامه‌اش برای خرید هر آنچه که دلش می‌خواهد با بخشی از این پول خبر می‌دهد.

عرفان برزین بدنساز
عرفان برزین بدنساز

عشق و شور و اشتیاق عرفان به بازیگری

عرفان برزین از دلچسب‌ترین تجربه خود در سریال “شمعدونی” می‌گوید:

عرفان برزین، با لحنی پر از شور و اشتیاق، از عشق بی‌پایان خود به بازیگری سخن می‌گوید. او می‌گوید که هیچگاه از قرار گرفتن در مقابل دوربین خسته نمی‌شود و این کار برای او لذتی وصف‌ناپذیر دارد. تعهد و پشتکار او در این حرفه به حدی است که حتی نیازی به پرسش از سوی پدر و مادر درباره انگیزه بازیگری‌اش احساس نمی‌شود.

عرفان برزین، بازیگر جوان و خوش‌آتیه سینما و تلویزیون، در مصاحبه‌ای از علاقه وافر خود به سریال “شمعدونی” و نقشی که در آن ایفا کرده، سخن گفت. او “شمعدونی” را به یادماندنی‌ترین کارنامه خود تا به امروز می‌داند و از تجربیات ارزشمند و خاطرات خوشی که در این سریال داشته، صحبت می‌کند.

برزین صمیمیت و مهربانی حسن صحت، کارگردان سریال، را یکی از عوامل اصلی این دلچسبی می‌داند. او می‌گوید صحت در طول کار همواره حامی و مشوق او بوده و با محبت و توجه خود، به او در ارائه هرچه بهتر نقش “عرشیا” کمک شایانی کرده است.

این بازیگر جوان همچنین از ارتباط صمیمی که پس از پایان سریال با صحت و سایر عوامل “شمعدونی” حفظ کرده، یاد می‌کند و این را نشانه‌ای دیگر از دلچسبی و خاطره‌انگیز بودن این تجربه برای خود می‌داند.

عرفان برزین
عرفان برزین

همکاری با عمو پورنگ

عرفان برزین بار دیگر در کنار داریوش فرضیایی در مجموعه تلویزیونی “عیدانه عمو پورنگ” خوش درخشید و در نقش “بچه مردم” به هنرنمایی پرداخت.

عرفان برزین و عمو پورنگ
عرفان برزین و عمو پورنگ

بدنساز حرفه ای

عرفان برزین از علاقه و جدیت چند ساله خود در ورزش می‌گوید. او که در اسفند ماه سال 1402 در مسابقات استانی تهران حضور یافته بود، توانست مقام پنجم رشته بدنسازی را از آن خود کند.

بازیگر عرفان برزین
بازیگر عرفان برزین

اینستاگرام عرفان برزین

جهت مشاهده صفحه اینستاگرام عرفان برزین بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/1erfanbarzin

اینستاگرام عرفان برزین
اینستاگرام عرفان برزین

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 68

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir