مدیسون بییر، خواننده و اینفلوئنسر آمریکایی، با انتشار کاور آهنگ ها در یوتیوب در اوایل نوجوانی به شهرت رسید. اما این فقط آغاز ماجرای او بود. بییر با پشتکار و استعداد خود، مسیری پرفراز و نشیب را در دنیای موسیقی و پاپ طی کرد و به یکی از محبوب ترین چهره های این عرصه تبدیل شد در ادامه بیوگرافی مدیسون بییر را مرور می‌کنیم.

خواننده مدیسون بییر
خواننده مدیسون بییر
نام نام خانوادگی:مدیسون بییر
Madison Beer
تاریخ تولد:۵ مارس ۱۹۹۹
۱۴ اسفند ۱۳۷۷
سن مدیسون بییر:25 سال و 6 ماه
محل تولد:جریکو، نیویورک، آمریکا
قد:167 سانتیمتر
وزن:53 کیلوگرم
صفحه IMDB:IMDB
بیوگرافی مدیسون بییر

مدیسون بییر

مدیسون ال بییر، خواننده و ترانه سرا آمریکایی، در 5 مارس 1999 در نیویورک متولد شد. او در اوایل نوجوانی با انتشار ویدیوهایی از کاور آهنگ ها در یوتیوب به شهرت رسید. این محبوبیت زمانی افزایش یافت که جاستین بیبر در سال 2012 لینکی به یکی از ویدیوهای او را توییت کرد.

کودکی مدیسون بییر
کودکی مدیسون بییر

بییر در سال 2013 با انتشار اولین تک آهنگ خود به نام “Melodies” به طور حرفه ای وارد عرصه موسیقی شد. او پس از آن به سرعت پله های ترقی را طی کرد و در سال 2018 اولین آلبوم خود را با نام “Life Support” منتشر کرد. این آلبوم شامل آهنگ های موفق “Dead” و “Home With You” بود که هر دو گواهینامه طلا را از انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا دریافت کردند.

در سال 2020، بییر با اپیک رکوردز قرارداد امضا کرد و اولین آلبوم استودیویی خود را با نام “Life Support” منتشر کرد. این آلبوم با استقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شد و به خاطر آهنگ های جذاب و صدای قدرتمند بییر مورد تحسین قرار گرفت.

بییر علاوه بر فعالیت های انفرادی، به عنوان صداپیشه شخصیت “Evelynn” در گروه مجازی K/DA در بازی League of Legends نیز شناخته می شود. او همچنین در چندین سریال تلویزیونی و فیلم، از جمله Todrick (2015) و RuPaul’s Drag Race (2020) ظاهر شده است.

مدیسون با صدای منحصر به فرد، سبک جذاب و پشتکار مثال زدنی، به سرعت خود را به عنوان یکی از ستاره های در حال ظهور در دنیای موسیقی پاپ تثبیت کرده است.

مدیسون بیر: ظهور یک ستاره

مدیسون بیر، خواننده و ترانه سرای آمریکایی، در 5 مارس 1999 در جریکو، نیویورک، دیده به جهان گشود. پدرش، رابرت، یک توسعه‌دهنده املاک و مستغلات، و مادرش، تریسی، یک طراح داخلی بودند که بعدها برای حمایت از حرفه دخترشان، کار خود را کنار گذاشت.

ذوق هنری مدیسون از سنین پایین آشکار بود. او در 4 سالگی در یک مسابقه مدلینگ پیروز شد و عکسش روی جلد یک مجله کودک به چاپ رسید.

مدیسون یک برادر کوچکتر به نام رایدر دارد. متاسفانه، پدر و مادر او در دوران کودکی او طلاق گرفتند. با وجود این چالش، مدیسون با حمایت خانواده و پشتکار خود، مسیر خود را به سوی موفقیت در دنیای موسیقی دنبال کرد.

در ادامه، نگاهی به برخی از نقاط عطف مهم در زندگی و حرفه مدیسون بیر می‌اندازیم:

  • 2012: جاستین بیبر، خواننده مشهور، ویدیویی از کاور یکی از آهنگ‌های مدیسون را در یوتیوب به اشتراک می‌گذارد و ناگهان او به شهرت جهانی می‌رسد.
  • 2013: مدیسون اولین آهنگ خود به نام “Melodies” را منتشر می‌کند.
  • 2018: به عنوان یکی از خوانندگان گروه K/DA، در آهنگ پاپ/استارز که به موفقیتی جهانی دست پیدا می‌کند، حضور دارد.
  • 2021: اولین آلبوم خود با نام “Life Support” را منتشر می‌کند که با استقبال منتقدین و مخاطبان روبرو می‌شود.
آهنگ مدیسون بییر
آهنگ مدیسون بییر

مدیسون بیر با صدای قدرتمند و منحصر به فرد خود و همچنین ترانه‌های احساسی و پرمحتوایش، به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های صنعت موسیقی پاپ است.

اینستاگرام مدیسون بییر

جهت مشاهده صفحه مدیسون بییر در اینستاگرام بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/madisonbeer

اینستاگرام مدیسون بییر
اینستاگرام مدیسون بییر

همکاری های مدیسون بییر

مدیسون بیر در همکاری با گروه دی‌جی‌ز جکس جونز و مارتین سولویگ که با نام مستعار یوروپا فعالیت می‌کنند، روی آهنگ «تمام روز و شب» که در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۹ منتشر شد، حضور داشت. او همچنین در ۱۷ می ۲۰۱۹ تک‌آهنگ «عزیز جامعه» را منتشر کرد.

قرار بود این تک‌آهنگ در لیست نهایی اولین آلبوم او قرار بگیرد، اما در نهایت از آن حذف شد. در نهایت، در تاریخ ۹ آگوست ۲۰۱۹، مدیسون بیر از طریق حساب اینستاگرام خود اعلام کرد که با کمپانی اپیك ركوردز قرارداد امضا کرده است.

بیوگرافی مدیسون بییر

فعالیت های سال 2020

مدیسون بیر در ژانویه ۲۰۲۰ آهنگ “Good in Goodbye” را به عنوان تک‌آهنگ اصلی اولین آلبوم استودیویی خود با نام “Life Support” منتشر کرد.

به دنبال آن، تک‌آهنگ دوم این آلبوم، “Selfish” منتشر شد که به رتبه نوزدهم در جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد آمریکا رسید و بعداً بر روی رادیوهای پاپ معاصر آمریکا پخش شد.

تک‌آهنگ تبلیغاتی “Stained Glass” نیز در همین راستا منتشر شد که خود مدیسون کارگردانی بخشی از موزیک ویدیوی آن را برعهده داشت.

بعدها، آهنگ “Selfish” در آمریکا توسط انجمن صنعت ضبط آمریکا (RIAA) تاییدیه طلایی گرفت.

عکس مدیسون بییر
عکس مدیسون بییر

او در ۲۱ آگوست ۲۰۲۰ سومین تک‌آهنگ از آلبوم به نام “Baby” را منتشر کرد.

در ماه اکتبر، او دوباره نقش خود را به عنوان ایولین در گروه K/DA بازی کرد و در دو آهنگ از مینی‌آلبوم «تمام‌عیار» (All Out) حضور داشت: «بیشتر» (More) که به همراه گروه اصلی و لکسی لیو اجرا شد، و «شرور» (Villain) که با حضور خواننده آلمانی کیم پتراس خوانده شد.

چهارمین تک‌آهنگ از آلبوم «Life Support»، با نام «Boyshit»، در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شد.

او همزمان با انتشار این آهنگ، تاریخ انتشار آلبوم را نیز اعلام کرد.

در دسامبر ۲۰۲۰، مدیسون بیر به عنوان هنرمند جدید کمپین LIFT شبکه Vevo معرفی شد.

برای حمایت از این کمپین، همان ماه اجرای زنده تک‌آهنگ‌های قبلی او، «Selfish» و «Boyshit»، منتشر شد. یک فیلم کوتاه برای این کمپین با عنوان «رویاها از دور متفاوت به نظر می‌رسند» (Dreams Look Different in the Distance) در ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد.

فعالیت های مدیسون بییر در سال 2021

آلبوم “Life Support” در تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ منتشر شد. مدیسون بیر در نوشتن تمام آهنگ‌های این آلبوم همکاری کرده و همچنین در تولید بخش اعظمی از آن نقش داشته است. این آلبوم با نقدهای عموماً مثبتی از سوی منتقدان روبرو شد. دانی بلوم از Pitchfork آن را «جاه‌طلبانه اما سطحی، ظاهراً مصمم به اثبات جدیت خودش» خواند. هانا مایلیرا از NME نظر مثبت‌تری داشت و به آن ۴ از ۵ ستاره داد. مایک دِوالد از مجله Riff به این آلبوم امتیاز ۸ از ۱۰ داد و گفت: «شاید سال‌ها طول کشیده باشد تا ساخته شود، اما اولین آلبوم مدیسون بیر برای طرفداران موسیقی پاپ ارزش انتظار را دارد.»

مدیسون بییر
مدیسون بییر

این آلبوم در رتبه ۶۵ بیلبورد ۲۰۰ آمریکا شروع به کار کرد و همچنین در ۳۰ رتبه برتر جدول آلبوم‌های کانادا و بریتانیا قرار گرفت. در همان ماه، مدیسون بیر در مصاحبه‌ای با پادکست The Zach Sang Show تأیید کرد که کار روی دنباله «Life Support» را آغاز کرده است و گفت: «ما در حال حاضر هفت آهنگ برای آلبوم دوم داریم و چهار روز اردوی آهنگسازی را گذراندیم.»

او در ماه مه ۲۰۲۱ برای حمایت از آلبوم خود، تور آمریکای شمالی با عنوان «The Life Support Tour» را اعلام کرد، با این حال، ماه بعد آن را به بخش اروپا گسترش داد. مگی لیندمان و موزیسین Audriix به عنوان افتتاحیه بخش آمریکای شمالی و لیا کیت به عنوان افتتاحیه بخش اروپا حضور داشتند. این تور اواخر اکتبر همان سال در تورنتو، کانادا آغاز شد و در اواخر نوامبر در لس آنجلس به پایان رسید و بخش اروپا در اواخر مارس ۲۰۲۲ در مادرید، اسپانیا شروع شد و تا اواخر آوریل در اسلو، نروژ به پایان رسید.

سال 2022

در ماه جولای ۲۰۲۲، مدیسون بیر در کنار چند چهره اینترنتی شناخته‌شده، در نمائی کوتاه از موزیک ویدیوی “عروسک‌ها” ظاهر شد. “عروسک‌ها” هم عنوان آهنگ اصلی و هم سومین تک‌آهنگ از اولین آلبوم چندآهنگه (ای‌پی) با همین نام، اثر خواننده و شخصیت شناخته‌شده شبکه‌های اجتماعی، بلا پورچ، بود. [منبع] همچنین، در تاریخ ۲۲ جولای ۲۰۲۲، مدیسون آهنگ “هیچ‌وقت احساس زنده‌تری نداشتم” را به عنوان موسیقی متن فیلم فرود منتشر کرد. این فیلم محصول کمپانی لاینزگیت و با بازی جفری دین مورگان و ویرجینیا گاردنر است.

آگوست ۲۰۲۲: دومین تک‌آهنگ به نام «خطرناک» را از دومین آلبوم استودیویی‌اش منتشر کرد.

۱۴ اکتبر ۲۰۲۲: سومین تک‌آهنگ به نام « بهم نشون دادی (چطور عاشق تو شدم)» را از همان آلبوم منتشر کرد.

سال 2023

فوریه ۲۰۲۳: از انتشار خاطرات خود با عنوان «نصف ماجرا» خبر داد که توسط انتشارات هارپرکالینز در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۲۳ منتشر شد.

قد و وزن مدیسون بییر
مدیسون بییر

می ۲۰۲۳: تاریخ انتشار تک‌آهنگ جدیدش به نام «رفتن به آغوش دیگری» در دوم ژوئن ۲۰۲۳ و دومین آلبوم استودیویی‌اش با عنوان «سکوت میان آهنگ‌ها» در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ را اعلام کرد.

آگوست ۲۰۲۳: از انتشار پنجمین تک‌آهنگ آلبوم به نام «چرخیدن» در تاریخ ۱۸ آگوست ۲۰۲۳ خبر داد.

۹ اکتبر ۲۰۲۳: برای حمایت از آلبوم «سکوت میان آهنگ‌ها»، تور اروپایی و آمریکای شمالی به نام «تور چرخیدن» را معرفی کرد.

برند لوازم آرایشی مدیسون بییر

در سپتامبر ۲۰۲۰، برند لوازم آرایشی مورفی (Morphe) مجموعه‌ای با همکاری مدیسون بیر با نام Morphe x Madison Beer را روانه بازار کرد.

زندگینامه مدیسون بییر
زندگینامه مدیسون بییر

روابط عاشقانه مدیسون بییر

با جک گيلينسکي از گروه جک و جک (Jack & Jack) از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ دوست بودم.

بعد از تموم شدن رابطه‌م با جک، برای یه مدت کوتاه با بروکلین بکهام دوست بودم.

از اواخر ۲۰۱۷ تا اوایل ۲۰۱۹ هم با زک بیا یه رابطه با فراز و نشیب داشتم.

blank
Madison Beer

بیوگرافی سیدنی سوئینی و همسرش

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 57

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir