در این مقاله، زندگی حرفه‌ای و شخصی نینا اگدال را به طور کامل بررسی می‌کنیم. از آغاز فعالیت او در مدلینگ و بازیگری تا زندگی شخصی‌اش و همسرش، همه چیز را در این مطلب خواهید یافت. با ما همراه باشید تا به دنیای جذاب این ستاره مشهور قدم بگذارید.

عکس نینا اگدال
عکس نینا اگدال
nina agdal
nina agdal
نام نام خانوادگی:nina agdal
نینا اگدال
تاریخ تولد:۲۶ مارس ۱۹۹۲
۶ فروردین ۱۳۷۱
سن:32 سال و 5 ماه
محل تولد:هیلرود، دانمارک
قد:176 سانتیمتر
وزن:55 کیلوگرم
رنگ چشم:سبز مایل به خاکستری
ثروت:12+ میلیون دلار
همسر:لوگان پل
صفحه imdb:IMDB
بیوگرافی نینا اگدال و همسرش
مدل دانمارکی نینا اگدال
مدل دانمارکی نینا اگدال

نینا اگدال

نینا آگدال در تاریخ ۲۶ مارس ۱۹۹۲ در هیلرود، دانمارک متولد شد و با نام نینا بروهوس آگدال ثبت شد. به جز نام مادرش که آنه-مت آگدال است، اطلاعاتی درباره سایر اعضای خانواده او در دسترس نیست.

بیوگرافی نینا اگدال
بیوگرافی نینا اگدال

ورود به عرصه مدلینگ

نینا آگدال، مدل دانمارکی، به‌طور اتفاقی در شهر خودش کشف شد. بدون هیچ سابقه‌ای در این زمینه، شانسش را در مسابقه الیت مدل لوک امتحان کرد. با اینکه برنده نشد، اما توانست با آژانس مدلینگ معتبر الیت مدلز قرارداد ببندد و تا ۱۸ سالگی به تحصیل ادامه داد.

نینا آگدال مدل دانمارکی
نینا آگدال مدل دانمارکی

هنگامی که نینا آگدال از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد، برای شروع کار مدلینگ به ایالات متحده نقل مکان کرد. این مدل به یاد می‌آورد که با تنها ۴۰ دلار پول نقد و یک کاغذ با آدرس یک خانه مدلینگ در میامی به آمریکا آمده است.

او همچنین به یاد می‌آورد که پس از پیاده شدن از هواپیما به دلیل ناتوانی در برقراری ارتباط با راننده تاکسی به زبان انگلیسی گریه کرده است، زیرا زبان بدترین درس او در دبیرستان بود. اما با وجود موانعی که با ورود به آمریکا با آن روبرو شد، طی دو سال، نینا در بسیاری از مجلات مشهور دیده شدند.

بیوگرافی نینا اگدال و همسرش

ادامه موفقیت ها

در سال ۲۰۱۲، او به عنوان تازه وارد سال Swimsuit Issue Sports Illustrated انتخاب شد. از آن زمان، این چهره مشهور برای بسیاری از برندهای بزرگ مانند ویکتوریا سیکرت، بیلبانگ، ادور می، کالزدانیا و بیبی استورز مدلینگ کرده است. او همچنین در بخش‌های مد مجلاتی مانند Elle، Cosmopolitan، Vogue Mexico و کتاب مد کارین رویته فلد ظاهر شده است. نینا همچنین روی جلد مجله Maxim و همچنین جلد پنجاهمین سالگرد Swimsuit Issue Sports Illustrated در کنار لیلی الدریج و کریسی تیگن حضور داشته است.

ویکی پدیا نینا اگدال
نینا اگدال

در سال ۲۰۱۳ او در تبلیغ تلویزیونی سوپر بول برای Carl’s Jr./Hardee’s ظاهر شد و در سال ۲۰۱۶ با IMG Models قرارداد بست و در حال حاضر در میامی، فلوریدا زندگی می‌کند.

روابط نینا اگدال

این مدل همچنین بین سال‌های 2013 تا 2014 با مکس جورج قرار گذاشت و در سال 2013 پس از دیده شدن در کنار آدام لین در یک مهمانی ساحلی در مکزیک به او مرتبط شد.

مدل دانمارکی‌تبار، یک سال با یکی از جذاب‌ترین مجردهای هالیوود، لئوناردو دی کاپریو، رابطه داشت و سپس در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند. آن‌ها برای اولین بار در مه ۲۰۱۶ در کلوپ آپ اند دان در نیویورک سیتی دیده شدند، گرچه از سال ۲۰۱۴ با هم آشنا بودند. این دو نفر همراه با چند دوست به کلوپ آمدند و شب را در بخش وی آی پی جشن گرفتند.

این زوج تا اوایل سال ۲۰۱۷ چندین بار در مکان‌های مختلف دیده شدند، بنابراین جدایی آن‌ها برای طرفداران کمی تعجب‌آور بود. با این حال، نینا آگدال پس از جدایی به زندگی خود ادامه داد. او در حال حاضر با جک برینکلی-کوک رابطه دارد که از جولای ۲۰۱۷ با او همکاری داشته است.

در سال 2022، او با لوگان پل، ستاره یوتیوب، شروع به رابطه کرد. در 9 جولای 2023، این زوج به طور مشترک نامزدی خود را در اینستاگرام اعلام کردند. در 15 آوریل 2024، این زوج خبر انتظار اولین فرزندشان را اعلام کردند.

همسر نینا اگدال
همسر نینا اگدال

بازیگری نینا اگدال

“دان جان” (2013): نینا اگدال در این فیلم کمدی-درام، در یک تبلیغ تلویزیونی به عنوان یک سوپرمدل ظاهر شد و یک حضور کوتاه اما به یاد ماندنی داشت.

فیلم های نینا اگدال
فیلم های نینا اگدال

“انتوراژ” (2015): او همچنین در فیلم کمدی “انتوراژ” در نقش بریجیت ایفای نقش کرد و با یک حضور کوتاه، به جمع بازیگران این فیلم پیوست.

اینستاگرام نینا اگدال

https://www.instagram.com/ninaagdal

اینستاگرام نینا اگدال
اینستاگرام نینا اگدال

عکس های نینا اگدال

عکس نینا آگدال
عکس نینا آگدال
نینا آگدال
نینا آگدال
نینا اگدال اینستاگرام
نینا اگدال اینستاگرام
نینا اگدال مدل
نینا اگدال مدل
نینا اگدال قد
نینا اگدال
نینا اگدال کیست
نینا اگدال کیست

بیوگرافی نینا اگدال و همسرش

بیوگرافی آدریانا لیما

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 46

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir