دنیز بایسال، ستاره درخشانی که از تئاترهای مدرسه تا قله‌های بازیگری ترکیه بالا رفت. در این مطلب، زندگی شخصی و حرفه‌ای این بازیگر محبوب را همراه با جزئیاتی از زندگی مشترک با همسرش برایتان روایت می‌کنیم. از اولین گام‌ها در دنیای بازیگری تا موفقیت‌های چشمگیرش، همه و همه در این مقاله آمده است (بیوگرافی دنیز بایسال و همسرش).

دنیز بایسال
دنیز بایسال
بازیگر دنیز بایسال
بازیگر دنیز بایسال
نام نام خانوادگی:Deniz Baysal Yurtcu
دنیز بایسال
تاریخ تولد:۵ آوریل ۱۹۹۱
۱۶ فروردین ۱۳۷۰
سن:33 سال و 5 ماه
محل تولد:ازمیر ترکیه
قد:۱۷۲ سانتیمتر
وزن:56 کیلوگرم
صفحه IMDB:IMDB
قد و وزن دنیز بایسال
دنیز بایسال

دنیز بایسال

دنیز بایسال، بازیگر محبوب ترکیه‌ای، در ۵ آوریل ۱۹۹۱ متولد شد. وی پس از فارغ‌التحصیلی در رشته تجارت جهانی از دانشگاه جلال بایار، از سن ۲۰ سالگی به دنیای بازیگری قدم گذاشت و با سریال پربیننده «عروس‌های فراری» به شهرت رسید. بایسال با قد ۱۷۲ سانتی‌متر و وزن 56 کیلوگرم و چشمان قهوه‌ای، یکی از زیباترین بازیگران ترکیه محسوب می‌شود.

دنیز بایسال و مادرش
دنیز بایسال و مادرش

دنیز بایسال، ستاره محبوب سینما و تلویزیون ترکیه، در ۱۵ فروردین ۱۳۷۰ در شهر پرجنب‌وجوش ازمیر چشم به جهان گشود. اما سرنوشت کودکی او مسیر دیگری را پیش رو گذاشت. طلاق والدینش در ۵ سالگی، سایه‌ای بر دنیای کودکانه‌اش انداخت و او دوران حساس کودکی را زیر بال حمایتگرانه مادربزرگ مهربانش گذراند.

تحصیلات

تحصیلات مقدماتی خود را در مدرسه ابتدایی کارشیاکا آغاز و در مدرسه متوسطه آناتولی ستوان علی رضا آکینجی به پایان رساند. سپس در دانشگاه جلال بایار در رشته تجارت بین‌الملل به تحصیلات عالی دست یافت.

دنیز بایسال از کودکی، یعنی از ۹ سالگی، استعداد خود را در زمینه بازیگری شکوفا کرد و با ورود به مرکز آموزشی تئاتر شهرداری کاراشیا، مسیر حرفه‌ای خود را در این هنر آغاز نمود. او پس از سال‌ها آموزش مستمر، به یکی از فارغ‌التحصیلان برجسته این موسسه تبدیل شد.

آغاز فعالیت حرفه ای

دنیز بایسال، بازیگر جوان و بااستعداد ترکیه، فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در موزیک ویدیوها آغاز کرد. این بازیگر در سال ۲۰۱۱ با حضور در سریال “آهنگ بی‌پایان” به تلویزیون راه یافت و سپس در همان سال با ایفای نقش نیسان در سریال “آب‌های عمیق” توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

سریال جدید دنیز بایسال
دنیز بایسال

سریال های موفق

دنیز بایسال، بازیگر محبوب ترکیه‌ای، با حضور در سریال‌های پرطرفدار این کشور، توانست به شهرت و محبوبیت فراوانی دست یابد.

اولین جرقه‌های شهرت بایسال را می‌توان در سریال‌های “پدران و پسران” و “شهر گمشده” جستجو کرد. اما نقطه عطف اصلی در کارنامه هنری او، بازی در سریال “عروس‌های فراری” در سال ۲۰۱۲ بود. همکاری با ستارگانی چون سلین شکرجی و فورکان آندیچ در این سریال، نام دنیز بایسال را بر سر زبان‌ها انداخت.

پس از موفقیت چشمگیر در سریال “عروس‌های فراری”، بایسال در سریال‌های محبوب دیگری همچون “عشق روی بال‌های پرنده”، “قلب باد” و “دروغ مصلحتی” نیز به ایفای نقش پرداخت و توانایی‌های بازیگری خود را به اثبات رساند.

با هر یک از این سریال‌ها، دنیز بایسال گامی بلند در مسیر موفقیت برداشت و به یکی از چهره‌های شاخص و محبوب دنیای بازیگری ترکیه تبدیل شد.

عکس دنیز بایسال
عکس دنیز بایسال

ادامه موفقیت ها

دنیز بایسال، بازیگر جوان و بااستعداد ترکیه، در سال ۲۰۱۷ با ایفای نقش هازان در سریال پرطرفدار «فضیلت خانم و دخترانش» در کنار ستارگانی چون نازان کسال و افرا ساراچ اوغلو به شهرت جهانی رسید. این سریال نقطه عطفی در کارنامه هنری بایسال بود. او پس از این موفقیت، در سریال‌های پرمخاطب دیگری همچون «قول»، «خدمتکاران»، «تشکیلات» و «چه کشتی‌هایی را سوزاندم» به ایفای نقش پرداخت و توانایی‌های بازیگری خود را به اثبات رساند.

فیلم های سینمایی

دنیز بایسال، ستاره در حال‌توسعه سینما، با ایفای نقش یاسمن در فیلم “خط سمت چپ” در سال ۲۰۱۶ به دنیای سینما قدم گذاشت. او سپس با نقش‌آفرینی‌های متفاوت در فیلم‌های “بامسی بیریک” و “معجزه در بند ۷” توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت.

همسر دنیز بایسال

دنیز بایسال، بازیگر محبوب سریال‌های ترکیه‌ای، در سال‌های اخیر زندگی عاشقانه پرفراز و نشیبی را تجربه کرده است. او که در سال ۲۰۱۱ با همبازی خود، فورکان آندیچ، وارد رابطه عاشقانه شد، نتوانست این رابطه را حفظ کند و پس از مدتی از یکدیگر جدا شدند. اما عشق دوباره به سراغ دنیز آمد و این بار با باریش یارتسو، خواننده مشهور گروه کولپا، آشنا شد. این زوج پس از دو سال آشنایی، در سال ۲۰۱۹ با برگزاری مراسمی باشکوه، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

همسر دنیز بایسال
همسر دنیز بایسال
ازدواج دنیز بایسال
ازدواج دنیز بایسال

دلیل موفقیت

دنیز بایسال: هرگز به دنبال تعریف از خودم نبوده‌ام. اما می‌دانم که زیبایی، درهای بسیاری را به روی من گشود. خوشحالم که استعداد و علاقه‌ام به بازیگری، این فرصت‌ها را به بهترین نحو به کار گرفتم.

دنیز بایسال، بازیگر محبوب، از یک حادثه تلخ ورزشی می‌گوید: “زمانی که مشغول بازی بسکتبال بودم، بینی‌ام شکست. این اتفاق ناخوشایند، من را مجبور به انجام دو عمل جراحی زیبایی کرد. در عمل اول، به توصیه پزشکم، غضروف بینی‌ام برداشته شد و سپس جراحی دوم را انجام دادم.”

دنیز : برای من، بازیگری فراتر از یک حرفه است. این، راهی است برای بیان خودم و بر جای گذاشتن اثری از وجودم. زیبایی ظاهری ممکن است فراموش شود، اما هنر و احساسات، همیشه ماندگارند.

زیبایی دنیز بایسال
دنیز بایسال

استقلال شخصیتی

دنیز بایسال: استقلال، اصل جدایی‌ناپذیر من است. هیچ‌گاه به اجبار کاری انجام نمی‌دهم. اگر کاری را نخواهم، به هر قیمتی از انجام آن خودداری می‌کنم. تحمیل هرگونه خواسته‌ای برخلاف میل باطنی من، لجبازی مرا برمی‌انگیزد و باعث می‌شود از آن موضوع فاصله بگیرم.

از بسکتبال تا پیلاتس

عاشق شب‌نشینی و کتاب خواندنم، اما ورزش هم جزو جدایی‌ناپذیر زندگیمه. از بچگی بسکتبال بازی می‌کردم، اما حالا پیلاتس با تمام سختی‌هاش، زندگیم رو متحول کرده. قبلاً وضعیت بدنی خوبی نداشتم، اما با پیلاتس و اراده‌ی خودم، به تغییرات شگفت‌انگیزی رسیدم. دیدن پیشرفت خودم، بزرگ‌ترین انگیزه‌م بوده.

رازهای زیبایی طبیعی من

دنیز بایسال، بازیگر محبوب کشورمان، در گفتگویی صریح درباره روتین مراقبتی خود صحبت کرد. او که اهل ازمیر است، به غذاهای مدیترانه‌ای و به خصوص روغن زیتون علاقه زیادی دارد و تا جایی که امکان دارد سعی می‌کند تغذیه سالمی داشته باشد.

سریال های دنیز بایسال
دنیز بایسال

دنیز در مورد پوستش می‌گوید: “من طرفدار زیبایی طبیعی هستم و تا به حال از بوتاکس استفاده نکرده‌ام. اعتقاد دارم مراقبت روزانه از پوست، مهم‌ترین راز زیبایی است. به همین دلیل همیشه از ضدآفتاب استفاده می‌کنم و آرایش سنگین را دوست ندارم. شب‌ها هم قبل از خواب صورتم را پاکسازی کرده و از مرطوب‌کننده استفاده می‌کنم.”

او همچنین به مراقبت از موهایش اهمیت زیادی می‌دهد و می‌گوید: “ماسک مو یکی از محصولات مراقبتی مورد علاقه من است و به طور مرتب از آن استفاده می‌کنم.”

اینستاگرام دنیز بایسال

برای دیدن صفحه اینستاگرام دنیز بایسال بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/denizbaysal_

اینستاگرام دنیز بایسال
اینستاگرام دنیز بایسال

فیلم‌ های دنیز بایسال

عنوانسال
۲۰۱۱آب‌های عمیق
۲۰۱۲پدران و پسران
۲۰۱۲شهر گمشده
۲۰۱۴–۲۰۱۵عروس‌های فراری
۲۰۱۵دروغ سفید
۲۰۱۶قلب روزگار
۲۰۱۷–۲۰۱۸فضیلت خانم و دخترانش
۲۰۱۸قول
۲۰۱۹معجزه در سلول شماره ۷
۲۰۲۰خدمتکاران
۲۰۲۱تشکیلات
فیلم‌ های دنیز بایسال
فیلم های دنیز بایسال
فیلم های دنیز بایسال

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 55

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir