این مقاله به بررسی جامع زندگی حرفه‌ای میراندا کر، از آغاز فعالیت وی در صنعت مد تا دستیابی به اوج موفقیت به عنوان یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت و حضور در صنعت سینما و تلویزیون می‌پردازد (بیوگرافی میراندا کر و همسرش).

رژیم غذایی میراندا کر
رژیم غذایی میراندا کر
عکس میراندا کر
عکس میراندا کر
نام نام خانوادگی:میراندا کر
Miranda Kerr
تاریخ تولد:۲۰ آوریل ۱۹۸۳
 ۳۱ فروردین ۱۳۶۲
سن:41 سال و 5 ماه
محل تولد:سیدنی استرالیا
قد:175 سانتیمتر
وزن:54 کیلوگرم
رنگ چشم:آبی
رنگ مو:قهوه ای
پدر:جان کر
مادر:ترزا کر
برادر:مثیو کر
Matthew Kerr 
همسر:ایوان اشپیگل
فرزند:4 فرزند
صفحه imdb:imdb
بیوگرافی میراندا کر و همسرش
قد و وزن میراندا کر
میراندا کر

بیوگرافی میراندا کر

میراندا می کر (متولد ۲۰ آوریل ۱۹۸۳) یک مدل استرالیایی است. او در سال ۲۰۰۷ به عنوان یکی از فرشتگان ویکتوریا سکرت به شهرت رسید. کر اولین مدل استرالیایی ویکتوریا سکرت بود و همچنین نماینده زنجیره فروشگاه‌های بزرگ استرالیایی دیوید جونز بود. او برند محصولات مراقبت از پوست ارگانیک خود به نام کُرا ارگانیکس را راه اندازی کرده است و یک کتاب خودیاری نیز نوشته است.

miranda kerr
miranda kerr

کر در سیدنی به دنیا آمد و در گوندا، نیو ساوت ولز بزرگ شد. او دختر ترز و جان کر است. مادرش هنگام تولد او 17 ساله بود. او یک برادر به نام متیو دارد که دو سال کوچکتر است. کر دارای ریشه انگلیسی است، با مقادیر کمتری اسکاتلندی و فرانسوی. در کودکی، کر “موتورسیکلت مسابقه می داد و اسب سواری می کرد در مزرعه مادربزرگش”. او زندگی اولیه خود در حومه استرالیا را به عنوان “بسیار عالی… هیچ گونه خودنمایی وجود نداشت و هیچ کس واقعاً به آنچه می پوشیدید اهمیت نمی داد. شما می توانید فقط خود باشید” توصیف می کند.

خانواده‌ی او به بریزبن، کوئینزلند، نقل مکان کردند تا به کِر و برادرش اجازه دهند زندگی شهری را تجربه کنند. کِر در ابتدا تمایلی به ترک زادگاه کودکی خود نداشت، اما اولین دوستش، کریستوفر میدلبروک در یک تصادف رانندگی در دوران نوجوانی جان باخت و او گفت ماندن در آنجا بسیار دردناک بود. او در سال 2000 از مدرسه‌ی آل هالو فارغ‌التحصیل شد. کِر قبل از پیگیری مدلینگ، تغذیه و روانشناسی سلامت را مطالعه کرد.

شروع فعالیت میراندا کر

در سن 13 سالگی، کر در مسابقه‌ی مدلینگ سالانه‌ی مجله‌ی دالی/ایمپالس در سال 1997 شرکت کرد و برنده شد. یک هفته قبل از تولد 14 سالگی‌اش، برای عکسبرداری برای این مجله به سیدنی پرواز کرد. پس از پیروزی کر، رسانه‌های محلی نسبت به سن کم او “نگرانی و خشم” شدیدی نشان دادند. این جنجال نگرانی‌هایی را در مورد بزرگنمایی دختران جوان در صنایع مد، زیبایی و سرگرمی ایجاد کرد. او به طور مداوم در فهرست پردرآمدترین مدل‌های فوربس قرار داشته است.

برخی رسانه‌ها ادعا کردند که عکس‌های او برای مجله‌ی دالی (از جمله تصاویری از یک کِر ۱۴ ساله در یک لباس پوشیده) نوعی کودک‌دوستی است. کِر در مورد رسانه‌ها گفت: «در آن زمان، رسانه‌ها سعی می‌کردند به هر چیزی که حتی کمی هم مربوط به کودک‌دوستی باشد بچسبند. دالی مجله‌ای برای دختران نوجوان است، نه برای مردان مسن و من لباس کامل پوشیده بودم! در حال انجام یک عکس‌برداری زمستانی بودم! آن‌ها فقط از هیچ چیزی چیزی ساختند.»

قرارداد های موفق

کِر با بخش سیدنی شرکت مدیریت شیک (حدود سال ۱۹۹۷) قرارداد امضا کرد.

او پس از یک سری تبلیغات لباس ساحلی، عمدتاً برای زنجیره موج‌سواری استرالیایی بیلابانگ، که در آن کِر برندهای موج‌سواری تایگرلی، راکسی، بیلابانگ گرلز و وان تی‌اسپون را مدل کرد، توجه تجاری قابل توجهی دریافت کرد.

زندگینامه میراندا کر
زندگینامه میراندا کر

کِر همچنین سفیر برند شناخته‌شده‌ترین برند لباس شنا استرالیا، سیفولی بود.

پس از مدلینگ در استرالیا و ژاپن، کِر به نیویورک سیتی نقل مکان کرد، جایی که برای یک مدل آرزو محسوب می‌شود.

در نیویورک سیتی، کر با آژانس مدلینگ Next Management قرارداد امضا کرد و در اوایل سال 2004، در تعدادی از نمایش‌های مد حضور داشت. از آنجا، او برای نمایش‌های مد و کمپین‌های تبلیغاتی برای برندهایی از جمله الکس پری، Baby Phat، لیزا هو، Voodoo Dolls، لیوایز، Bettina Liano، Nicola Finetti، L.A.M.B.، Heatherette، Betسی جانسون، Trelise Cooper، Jets، جان ریچموند، Blumarine Swimwear، Neiman Marcus، Anna Molinari، Rock and Republic، Roberto Cavalli و Ober Jeans رزرو شد. کر همچنین برای چاپ در مجلاتی مانند Elle Girl، Vogue Australia و Harper’s Bazaar رزرو شد.

مدل ویکتوریا سکرت

او با برند معروف آرایشی میبلین نیویورک قرارداد همکاری امضا کرد. علاوه بر این، در کنار دیگر سوپر مدل‌های ویکتوریا سکرت، در کلیپ موزیک جذاب “شماره یک” فارل ویلیامز به همراه کانیه وست هم ایفای نقش کرد.

بیوگرافی و تصاویر میراندا کر مدل ویکتوریا سکرت
میراندا کر مدل ویکتوریا سکرت

پس از موفقیتش با شرکت مایبلین، کر اولین فرشته استرالیایی ویکتوریا سکرت شد و به جمع مدل‌هایی همچون آلِساندرا آمبروزیو، کارولینا کورکووا، آدریانا لیما، سلایتا ابانکس، ایزابل گولارت و هایدی کلوم پیوست. پیش از آنکه در سال 2007 فرشته ویکتوریا سکرت شود، کر در سال 2006 به عنوان جانشین آلِساندرا آمبروزیو به عنوان چهره برند PINK انتخاب شده بود.

در سال 2007، کر به عنوان چهره برند مد کالیفرنیایی Arden B انتخاب شد. کر همچنین در سریال کمدی CBS، “چگونه مادرت را ملاقات کردم”، به همراه دیگر فرشتگان ویکتوریا سکرت، آدریانا لیما، مارینا میلر، آلکساندرا آمبروسیو، هایدی کلوم و سلایتا ایبانکس، یک حضور کوتاه داشت.

ادامه موفقیت های مالی

در سال 2008، مدل معروف، میراندا کر، به عنوان چهره جدید عطر محبوب کلینیک هپی انتخاب شد. او همچنین با امضای قراردادی بزرگ، چهره جدید فروشگاه بزرگ دیوید جونز در استرالیا شد و جایگزین مدل مشهور استرالیایی، مگان گیل، شد. علاوه بر این، کر بر روی جلد مجله معتبر هارپر بازار بریتانیا نیز دیده شد. با درآمد سالانه‌ی حدود 3.5 میلیون دلار آمریکا، فوربس او را در بین 10 مدل پردرآمد جهان قرار داد.

مدل میراندا کر
میراندا کر

در ژانویه 2012، وی به عنوان سفیر شرکت هواپیمایی کانتاس منصوب شد. در ماه مارس، کر در هفته مد پاریس پاییز/زمستان برای برندهای شانل و میو میو روی رمپ رفت. کر روی جلد شماره ژوئن مجله نمرو توکیو، با عکس‌هایی از نینو مونوز، حضور یافت. در ماه اوت، کر روی جلد مجله ووگ ترکیه ظاهر شد و در ماه نوامبر، به عنوان چهره جدید برند مد خیابانی مانگو انتخاب شد و جایگزین کیت ماس برای کمپین بهار/تابستان 2013 شد.

کِر در سال 2016، با درآمد تخمینی 6 میلیون دلار، رتبه دهم را در فهرست مدل‌های پردرآمد فوربس به خود اختصاص داد.

بیوگرافی میراندا کر و همسرش

تبلیغات میراندا کر برای برند ها

در بهمن ماه 1395، کر در یک تبلیغ تلویزیونی برای خودروهای بوئیک (بیوک)، همراه با کام نیوتن (بازیکن فوتبال آمریکایی)، در جریان بازی بسیار مهم سوپر بول ظاهر شد. در تیر ماه همان سال، او در یک کمپین تبلیغاتی جذاب برای لوئی ویتون به نام “سفرهای متصل” شرکت کرد. این کمپین با هدف معرفی ساعت هوشمند جدید لوئی ویتون به نام Tambour Horizon طراحی شده بود و چهره‌های مشهوری مانند جنیفر کانلی، دوونا بائه، جیدن اسمیت و کاترین دنو نیز در آن حضور داشتند.”

تبلیغات میراندا کر
تبلیغات میراندا کر

روابط میراندا کر

از سال 2003 تا اواسط سال 2007، کر با جِی لیون، خواننده اصلی گروه تاماراما، قرار گذاشت. کر در ویدیو کلیپ “همه چیز برای من” تاماراما بازی کرد.

کِر از اواخر سال ۲۰۰۷ با بازیگر انگلیسی، اورلاندو بلوم، شروع به رابطه کرد. در سال ۲۰۰۹، گروهی از دزدان معروف به “بِلیڠ رینگ” به خانه بلوم دستبرد زدند. این گروه لباس‌ها و جواهرات برندهای لوکس را به سرقت بردند.

عکس بدون آرایش میراندا کر
میراندا کر

ظاهراً رهبر این گروه، تمایل به دزدیدن لباس ویکتوریا سکرت کِر داشت. کِر و بلوم در ژوئن ۲۰۱۰ نامزدی خود را اعلام کردند و در ماه بعد ازدواج کردند. کِر پسرشان، فلین کریستوفر بلانچارد کوپلند بلوم، را در ۶ ژانویه ۲۰۱۱ به دنیا آورد. در اکتبر ۲۰۱۳، کِر و بلوم اعلام کردند که چند ماه قبل از هم جدا شده‌اند و قصد دارند ازدواج خود را به پایان برسانند. طلاق آنها تا پایان سال ۲۰۱۳ رسمی شد.

رابطه عاشقانه و کلاهبرداری

در اوایل سال 2014، کر برای مدتی کوتاهی با یک تاجر مالزیایی به نام جو لو رابطه عاشقانه داشت که بعدها در ارتباط با رسوایی 1Malaysia Development Berhad تحت پیگرد قرار گرفت. در ژوئن 2017، کر در جریان تحقیقات در مورد این رسوایی، جواهراتی به ارزش 8 میلیون دلار را که در سال 2014 توسط لو به او داده شده بود، به دولت ایالات متحده تحویل داد.

عکس های جدید میراندا کر Miranda Kerr
عکس های جدید میراندا کر Miranda Kerr

ازدواج میراندا کر و ایوان اشپیگل

در سال 2015، کر با ایوان اشپیگل، میلیاردر، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل اسنپ‌چت، شروع به دوستی کرد. در جولای 2016، کر نامزدی خود با اشپیگل را اعلام کرد و آن‌ها در مه 2017 ازدواج کردند. کر در مراسم ازدواج خود لباس عروس دیور سفارشی طراحی شده توسط ماریا گرازیا چیوری را پوشید که از لباس عروس گریس کلی الهام گرفته شده بود. در 7 مه 2018، او دومین پسر خود (اولین فرزندش با اشپیگل) را به دنیا آورد. او سومین پسر خود را در اکتبر 2019 به دنیا آورد. در 27 فوریه 2024، او چهارمین پسر خود را به دنیا آورد.

میراندا کر و همسرش
میراندا کر و همسرش

دین میراندا کر

در پاسخ به ادعاهایی مبنی بر اینکه کر یک بودایی فعال است، او به روزنامه تلگراف گفت: من بودایی نیستم. من مسیحی هستم. من هر روز دعا می‌کنم. هر روز مراقبه می‌کنم و یوگا انجام می‌دهم. من مذهبی نیستم. و دعا چیزی است که مادربزرگم هم به من یاد داد. دعا کردن و سپاسگزار بودن، داشتن قدردانی، برای من چیز بزرگی است.

حجاب میراندا کر
میراندا کر

من دوست دارم دعا کنم و مراقبه کنم. فقط سه دقیقه دعا و حداقل پنج دقیقه مراقبه در روز، مانند یک فلش، مسیر را تعیین می‌کند تا به هدف خود برسید. وقتی دعا می‌کنم، همیشه از مادر طبیعت برای تمام زیبایی‌های جهان تشکر می‌کنم؛ این درباره داشتن یک نگرش قدردانی است. سپس به مسیح دعا می‌کنم و می‌گویم: “برای این روز و خانواده‌ام و سلامتی‌ام از تو تشکر می‌کنم.” و حالا که بزرگ‌تر شده‌ام، اضافه کرده‌ام: “لطفا مرا روشن کن. لطفا چاکرای قلبم را باز کن. دریچه‌ام را باز کن و آگاهی‌ام را بالا ببر تا بتوانم بهترین نسخه خودم باشم.”

اینستاگرام میراندا کر

جهت مشاهده اینستاگرام میراندا کر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.instagram.com/mirandakerr

اینستاگرام میراندا کر
اینستاگرام میراندا کر

سریال های میراندا کر

سالعنوان سریالنقش
2007How I Met Your Motherخودش
2012Project Runway All Starsداور مهمان
2012Project Runway Australiaداور مهمان
2016Australia’s Next Top Modelمربی مهمان
سریال های میراندا کر

بیوگرافی کورینا کوپف

فیلم های میراندا کر
فیلم های میراندا کر

فیلم‌ سینمایی

سالعنوان فیلمنقش
2013The Bling Ringآرشیو
فیلم‌ سینمایی

بیوگرافی میراندا کر و همسرش

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 55

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir