بیوگرافی فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست روز 10 تیر سال 75 در تهران به دنیا آمده است ، لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر های زیبا داشته و دیپلم کارگردانی از هنرستان سوره دارد . ( بیوگرافی فاطیما بهارمست + حواشی و اینستاگرام )

نام نام خانوادگیفاطیما بهارمست
تاریخ تولد10 تیر سال 1375
محل تولدتهران
مدرک تحصیلیلیسانس کارگردانی تئاتر
وضعیت تاهلمجرد
بیوگرافی فاطیما بهارمست + حواشی و اینستاگرام

فعالیت خود را از اجرا و بازی تئاتر آغاز کرده و اینک در سینما و تلویزیون بازیگر است .

فاطیما مجری
فاطیما مجری

فقط بازیگری

فاطیما می گوید دوست ندارم اجرا ادامه دهم و می خواهم بازیگری را به شکل حرفه ای دنبال کنم ، چون به عقیده من برای بازی بایستی دائم آموزش ببینی و به روز باشی ولی در اجرا چنین چیزی نیست .

اجرا

بهارمست به شکل خیلی تصادفی در برنامه ی عمو پورنگ حضور میابد و در سال 82 با سن خیلی کم مجری می شود ، می گوید ببیننده برنامه عمو پورنگ بودم و یک نقاشی برای آن برنامه فرستادم که اتفاقی آن را دیدند و در مسابقه شرکت کردم ولی آن زمان نمی توانستم باور کنم که من فقط 6 سال دارم با پدرم تماس گرفتند و خواستند که مرا به دفترشان ببرد ، آنجا از من پرسیدند که اگر بخواهی اجرا کنی چه چیز هایی می گویی و من هر چیزی که از برنامه کودک و گفته های مجری در ذهنم بود را بازگو کردم و به این ترتیب با عمو پورنگ همکار شدم .

فاطیما بهارمست
فاطیما بهارمست

تلویزیون

فاطیما به مدت 5 سال از تلویزیون دور بوده تا این که سال 1398 در سریال از سرنوشت با دارا حیایی همبازی می شود .

دارا حیایی
دارا حیایی

دو برنامه

بهارمست می گوید تنها در دو برنامه با عمو پورنگ اجرا داشته ولی همان دو اجرا در یاد مردم مانده است او اولین و آخرین کودک مجری تا این زمان بوده و حتی امیرمحمد متقیان بیش از اجرا بازی میکند .

زندگی شخصی

فاطیما مجرد بوده و ازدواج نکرده است .

ویکی پدیا فاطیما بهارمست
فاطیما بهارمست

بازی

او در مجموعه ماجرا های چموش و خموش در سال 83 بازی کرده و یکسال بعد هم در سریال راه شب در سال 84 به ایفای نقش پرداخته است .

مشهور شدن

ماجرای مشهور شدن فاطیما برمیگردد به بازی در سریال آخرین بازی در سال 93 به کارگردانی سهیل حسینی زاده ، ولی قبل از آن در دوسریال « ساعت شنی » و « حلقه سبز » بازی کرده بود .

می گوید روزی که می خواست قسمت اول سریال « آخرین بازی » پخش شود ، بسیار ذوق میکرده و جلوی تلویزیون ایستاده و سریال را تماشا کرده است .

قد فاطیما بهارمست
فاطیما بهارمست

 نقش نغمه در سریال از سرنوشت

فاطیما بهارمست در این سریال نقش نغمه را بازی می کند که نقش مقابل شخصیت هاشم است و اتفاقا به همین دلیل هم در این فصل 3 دچار چالش های فراوانی می شود .

من در فصل دو در سن 18 سالگی بازی کردیم و در فصل سه، ۲۵ ساله هستیم و چون خودمان هم باید اجرایش می کردیم و بازیگر تغییر نمی کرد. در فصل سه لحظه های دراماتیکی وجود دارد که باید از عهده ایفایش برمی آمدم و بازی کردنش مهم بود به همین دلیل خیلی دوستش دارم. لحظه هایی که نغمه در این سریال دارد در هر سریالی در اختیار یک بازیگر قرار نمی گیرد و شاید دست کم چند فریم از این لحظه ها به یک بازیگر در یک سریال سپرده شود. اما فصل سه بسیار پر تلاطم است و بالا و پایین دارد و پر از لحظه های متفاوت برای یک بازیگر است.فارس

ادامه سریال از سرنوشت

بهارمست در مورد ادامه ی سریال از سرنوشت گفته است : نمونه خیلی جذاب ایرانی اش سریال پایتخت است و هر سال فصلی از آن ساخته می شود و مردم هم خیلی دوست دارند. الان قصه پایتخت 6 هیچ ربطی به فصل یک آن ندارد و یکسری کاراکتر خوب ساخته و پرداخته شدند و آنقدر جذاب هستند که نویسنده می تواند آنها را در هر موقعیتی ادامه دهد. قصه ما در فصل سه تمام می شود و برای اینکه فصل های جدید هم ساخته شود باید قصه های جدید با موقعیت های جدیدی طراحی شود.

اینستاگرام فاطیما بهارمست

فاطیما بهارمست در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت میکند برای مشاهده صحفه ی فاطیما بهارمست بر روی لینک زیر کلیک کنید .

https://www.instagram.com/fatimabaharmast


فاطیما بهارمست اینستاگرام
فاطیما بهارمست اینستاگرام

عکس های فاطیما بهارمست

اینستاگرام فاطیما بهارمست
اینستاگرام فاطیما بهارمست
عکس فاطیما بهارمست
عکس فاطیما بهارمست
فاطیما بهارمست کیست ؟
فاطیما بهارمست کیست ؟
عکس قدیمی فاطیما بهارمست
عکس قدیمی فاطیما بهارمست
فاطیما
فاطیما
کودکی فاطیما بهارمست
کودکی فاطیما بهارمست
blank
فاطیما بهارمست

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.4 تعداد آرا: 56

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir