بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) اول مرداد سال 52 در تهران به دنیا آمده است ، لیسانس گرافیک داشته و مجری برنامه کودک است و با نام عمو پورنگ معروف شده است . ( بیوگرافی داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ ) )

نام نام خانوادگیداریوش فرضیایی ( عمو پورنگ )
تاریخ تولد1 مرداد 1352
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمجرد
مدرک تحصیلیکارشناسی گرافیک
بیوگرافی داریوش فرضیایی ( عمو پورنگ )

تاریخ تولد داریوش فرضیایی
تاریخ تولد داریوش فرضیایی

دوچرخه سواری

عمو پورنگ به دوچرخه سواری علاقه داشته و برایش اهمیتی ندارد که دیگران چه نظری بدهند و مثلا بگویند که چرا عمو پورنگ در پارک دوچرخه سواری می کند .

زندگی خانوادگی

داریوش از پدری ترک و مادری شمالی متولد شده است ، در یک خانوده ی 10 نفره به دنیا آمده 5 برادر و دو خواهر دارد ، البته یکی از برادران فوت کرده و خودش فرزند هفتم خانواده است .

پدر و مادر عمو پورنگ
پدر و مادر عمو پورنگ

زندگی خصوص

می گوید وقتی سر ضبط برنامه نیست ، زندگی خود را داشته و او هم مانند دیگران با چالش هایی مواجه است ولی بقیه فکر میکنند بایستی در همه حال شاد و پر انرژی باشم .

سینمای هند

می گوید از کودکی به دیدن فیلم های هندی بسیار علاقه مند بوده و بعد از تماشای آنها فیلم را برای برادران و خواهرانش بازی میکرده و از آنها خوراکی به جای دستمزد میگرفته است .

نستالژی

داریوش نوستالژی را دوست داشته ، و خاطره بازی میکند این اخلاق او مانند مادرش است می گوید فکر به گذشته برایش خوش آیند است .

ویکی پدیا داریوش فرضیایی
داریوش فرضیایی

خیال پردازی

در سن کم کودکی خیال پرداز بوده و حتی یک دوست خیالی هم داشته و زمانی که پدر و مادر متوجه میشوند که این دوست خیالی و او کاری به کسی ندارند خیالشان راحت می شود و نگران نمی شوند .

مجری مورد علاقه

عمو پورنگ از الهه رضایی و گیتی خامنه ای در میان خانم های مجری به عنوان مجریان مورد علاقه اش نام برده و در میان آقایان محمود شهریاری را دوست دارد .

رادیو

داریوش در سال 73 در رادیو مشغول به فعالیت می شود ، در ابتدا گزارشگر بوده و با گذشت زمان به عنوان بازیگر در کار های رادیویی مثل ننه بلقیس و گل پسر بازی میکند در کنار آن در مهد کودک هم به اجرای برنامه پرداخته .

داریوش فرضیایی کیست ؟
داریوش فرضیایی کیست ؟

کودکی

از دوران کودکی خود به خوبی یاد کرده و می گوید کودکی بسیار خوبی داشته و با دیگر بچه های هم سن خود فرق میکرده و خاص بوده و این از لباس پوشیدن و نوشتن انشا هایش معلوم میشده است .

تلویزون

او در سال 78 وارد تلویزیون می شود ، در برنامه ای به اسم « تورنگ و پورنگ » سه سال بعد در سال 81 برنامه ای را به اسم عمو پورنگ را اجرا میکند که با همان برنامه و اسم مشهور می شود.

پدر عمو پورنگ

داریوش 4 روز پیش از فوت پدر با او یک سلفی میگیرد که ، پدر وی در آن عکس اوضاع جسمی مناسبی نداشته و با انتشار آن در اینترنت این طور گفته می شود که او با جسد پدر خود عکس گرفته است در صورتی که چنین نبوده است .

داریوش فرضیایی و پدرش
داریوش فرضیایی و پدرش

امیرمحمد

امیرمحمد متقیان سال 84 در یکی از برنامه های عمو پورنگ به عنوان مهمان حضور داشته که توانایی اش در اجرای برنامه کشف می شود .

فرزند

داریوش به بچه ها علاقه بسیاری دارد و می گوید شاید برای فرزند خودم در آینده نتوانم در حدی که برای بچه های دیگر وقت گذاشته ام زمان بگذارم ولی عقیده دارد که برای فرزندش پدر خوبی خواهد شد .

منوچهر نوذری

منوچهر نوذری او را پس از گرفتن تست رد میکند و می گوید که تو در کارت موفق نخواهی شد ، داریوش می گوید من در پاسخ گفتم با کارم حرفی برای گفتن دارم بعد از ده سال مرحوم نوذری در برنامه صندلی داغ او را دعوت میکند و در آنجا گفته که کارش را پسندیده و دوست دارد .

ملیکا شریفی نیا و عمو پورنگ

در یک دوره با انتشار عکس هایی از ملیکا شریفی نیا و داریوش فرضیایی شایعه ازدواج آنها در فضای مجازی میپیچد ولی بعد ها پس از تکذیب آنها معلوم می شود که این خبر صحت نداشته و آن عکس ها به برنامه گل و بلبل مربوط بوده است .

شایعه ازدواج عمو پورنگ
شایعه ازدواج عمو پورنگ

خواستگاری

داریوش زمانی که هنوز معروف نبوده و تنها بیست سال داشته برای سه بار به خواستگاری میرود و هر سه باز به دلیل اختلاف طبقاتی جواب رد میشنود .

ازدواج در هند

مدتی که در هندوستان بوده با خانم هندی که دکتر ماما بوده است آشنا شده و می خواسته با وی ازدواج کند ولی آن خان شرطی که برای ازدواج مطرح می کند از قرار زندگی در هند بوده است که همان سبب می شود آنها نتوانند با هم ازدواج کنند .

دختر هندی و عمو پورنگ
دختر هندی و عمو پورنگ

مجری منتخب سال

داریوش در نظرسنجی در برنامه « سه ستاره » که مجری آن احسان علیخانی بوده با رای مردم سومین مجری برتر سال پس از عادل فردوسی پور و رامد جوان می شود .

شاهرخ خان

او با شاهرخ خان در سال 1396 دیدار می کند که این ملاقات به واسطه دکتر شاهرخ خان که یک ایرانی بوده هماهنگ می شود ، داریوش می گوید شاهرخ خان انسانی بزرگ ، خیر و متواضع است .

داروش فرضیایی و شارخ خان
داروش فرضیایی و شارخ خان

اینستاگرام داریوش فرضیایی


اینستاگرام داریوش فرضیایی
اینستاگرام داریوش فرضیایی
برنامه عمو پورنگ
برنامه عمو پورنگ
گلزار و عمو پورنگ
گلزار و عمو پورنگ

عموپورنگ در برنامه تب تاب

فرضیایی در پاسخ به اینکه چقدر به عمو پورنگ نزدیک است ؟ گفت: اگر بگویم ۱۰۰ درصد دروغ است، اما حدود ۷۰ درصد عموپورنگ به خودم نزدیک است و کار با بچه‌ها کودک درون آدم را زنده نگه می‌دارد.

این مجری درباره واکنش بچه‌ها نسبت به ازدواج خود و ازدواج با یک دختر هندی عنوان کرد: بیشتر بچه‌ها پیام می‌دهند، که عمو ازدواج نکنید عموی ما را از ما می‌گیرند.البته یک موضوع شخصی است اما در نهایت می گویم آپشن‌هایی که می‌خواهم ندارد.

وی درباره ازدواج بچه هایی که در برنامه او حضور داشتند بیان کرد: جالب است بگویم خیلی از بچه‌هایی که در برنامه من حضور داشتند بعد از سال‌ها که گذشته برای من عکس عروسی خود را ارسال می‌کنند و آن وقت متوجه می شوم که زمان چقدر زود می‌گذرد.فرضیایی در ادامه برنامه چالشی «تب تاب» نسبت به استفاده تجاری از کودکان در فضای مجازی انتقاد کرد.

منبع : آفتاب

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.6 تعداد آرا: 182

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir