بیوگرافی آرش ظلی پور

آرش ظلی پور در سال 58 در تهران به دنیا آمده ، لیسانس مکانیک سیالات دارد عاشق فوتبال است و زمانی خبرنگار ورزشی بوده و اینک مجری می باشد . ( بیوگرافی آرش ظلی پور و همسرش + اینستاگرام )

نام نام خانوادگیآرش ظلی پور
تاریخ تولد1358
محل تولدتهران
وضعیت تاهلمتاهل
مدرک تحصیلیکارشناسی مکانیک سیالات
بیوگرافی آرش ظلی پور و همسرش + اینستاگرام

کودکی آرش ظلی پوری
کودکی آرش ظلی پور

فراستی و آرش ظلی پور

ظلی پور در یک برنامه سال 97 به نام « من و شما » در قامت مجری به مهمان برنامه که مسعود فراستی منتقد سینما و تلویزیون میتازد ، به گونه ای که فراستی در حالی که برنامه به صورت زنده بر روی آنتن بوده آن را ترک میکند .پس از آن حملات بسیاری به ارش در آن زمان می شود .

ظلی پور ممنوع الکار می شود و حتی المیرا شریفی مقدم او را مورد حمله قرار داد و روزنامه کیهان هم می خواهد او اخراج شود .

آرش پس از حدود یکسال دوباره به تلویزیون بر میگردد ، با اجرای برنامه « ورزش از نگاه دو » و کار خود در رادیو را هم آغاز میکند .

فراستی و آرش ظلی پور
فراستی و آرش ظلی پور

توبیخ آرش ظلی پور

محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه شما در پی اتفاقاتی که روز جمعه نهم آذر 1397 در برنامه تلویزیونی «من و شما» رخ داد، عوامل این برنامه از جمله آرش ظلی‌پور مجری «من و شما» را توبیخ و به دلیل مکدر شدن ذهن بینندگان از مخاطبان عذرخواهی کرد.

در قسمتی از برنامه که روی آنتن رفت جدال لفظی بین آرش ظلی پور مجری برنامه با مسعود فراستی منتقد سینما و نحوه برخورد و ادبیات این مجری باعث شد فراستی برنامه را ترک کند.

صحبت حیاتی در مورد آرش ظلی پور

صحبت حیاتی در مورد آرش ظلی پور

جوانان استقلال

در دوره نوجوانی فوتبال را به صورت حرفه ای دنبال کرده و در تیم جوانان استقلال دروازه بان بوده است ، بعد از آن در پست مهاجم به تیم امید برق تهران میپیوندد و پس از نخستین مرتبه مصاحبه با رسانه ها به جهت علاقه نوشتن وارد مطبوعات می شود .

زندگی شخصی

آرش در سال 90 متاهل شده و عکسی از خود و همسرش منتشر کرده و مینویسد که برای دوست داشتن او از الان تا 100 سال دیگر هم وقت کم خواهم آورد .

و می گوید که همسر وی مثل کوه پشتش بوده است .

ویکی پدیا آرش ظلی پور
آرش ظلی پور

تهران

آرش علاقه ی شدیدی به تهران داشته و دلش نمی خواهد از آن دور شود می گوید حتی با کتک هم نمی توانند او را از تهران بیرون کنند ، بخاطر همین به سختی به سفر میرود و مسافرت فقط در صورت اصرا زیاد خانواده پیش می اید .

روزنامه ورزشی

زمانی که دانشگاه قبول می شود در سال 76 خبرنگار روزنامه ورزشی شده و به دنبال آن در چندین مجله کار سردبیری انجام میدهد .

سریال دلنوازان

آرش در سال های 1388 و 1390 در چند سکانس از سریال های « پنج کیلومتر تا بهشت » و « دلنوازان » بازی کرده است و در سال 96 به آموزش دوره بازیگری در کلاس های « میترا خواجه ئیان » و « منوچهر هادی » و « وحید جلیلوند » روی می آورد .

تلویزیون

او به واسطه رابطه ای که برادرش با جهانگیر کوثری داشته در برنامه « ورزش از نگاه دو » به عنوان مجری همراه جهانگیر کوثری می شود و این حضور در سال 85 بوده است .

آرش ظللی پور مجری
آرش ظللی پور مجری

برنامه دست پخت

ظلی پور در سال 94 همراه نسرین مقانلو به اجرای برنامه دست پخت میپردازد و این برنامه سبب می شود بیشتر از قبل شناخته شود .

پشت صحنه

آرش از سال 85 تا 87 در برنامه « ورزش از نگاه دو » مجری بوده ، پس از آن در سال 94 برای چهار سال در پشت صحنه به فعالیت میپردازد و دستیار احسان علیخانی در برنامه های شب عید ، سه ستاره و ماه عسل می شود .

آرش ظلی پور و احسان علیخانی
آرش ظلی پور و احسان علیخانی

اینستاگرام


عکس آرش ظلی پور
عکس آرش ظلی پور
آرش ظللی پور در بیمارستان
آرش ظللی پور در بیمارستان
تاریخ تولد آرش ظلی پور
آرش ظلی پور

بیوگرافی زینب ابوطالبی مجری + حواشی

منبع : مهر

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.3 تعداد آرا: 7

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir