عسل ممکن دارای هاگ های خاصی باشد، که برای سلامت مادر و یا جنین آسیب می رساند، در چنین مواردی، بهتر است با دکتر خود مشورت کرده و تست آلرژی انجام دهید، به خصوص اگر شما نوع عسل مصرفی خود را تغییر می دهید، در مواردی ممکن است هاگ ها، در صورت وجود، با اسیدی ترکیب شده و در دستگاه گوارش مادر از بین برود و به جنین آسیبی نرساند.

عسل در دوران بارداری

با توجه به توضیحات بالا، مصرف عسل در بارداری بی خطر است ، با این وجود، نکات مهمی وجود دارد که باید قبل از مصرف عسل در بارداری به آن ها دقت شود:

1. پزشکان همیشه توصیه می کنند در دوران بارداری از عسل پاستوریزه استفاده کنید، زیرا عسل غیرپاستوریزه ممکن است حاوی باکتری های بیماری زا باشد.
2. عسل را از مکان های مورد اعتماد بخرید، برخی عسل ها تحت فرآیندهای گسترده ای به بازار عرضه می شوند، بنابراین از خطرات مضر برای سلامتی در امان هستند.
3. عسل هایی را که فرآوری شده و یا ارگانیک در طبیعت هستند، انتخاب کنید.
4. برخی از انواع عسل شامل یک باکتری به نام کلستریدیوم بوتولینوم هستند که خطر ابتلا به بیماری تحت عنوان مسمومیت غذایی حاد را افزایش می دهد.

به طور کلی، عسل یک جایگزین عالی برای شکر سفید است و حاوی بسیاری از فواید سلامتی می باشد. شما میتوانید با خیال راحتمصرف عسل در بارداری را شروع کنید، تا زمانی که عسل خریداری شده خالص و ترجیحا ارگانیک باشد، اگر باز هم درمورد مصرف عسل نگران هستید، با دکتر خود مشورت کنید.
در دوران بارداری، اگر احساس گلودرد کنید، قورت دادن عسل مخلوط با برگ ریحان یک درمان سنتی خواهد بود.

عسل
عسل

میزان کالری عسل چقدر است ؟

فواید شیر و عسل

خوردن عسل برای نوزاد از چند ماهگی مجاز است؟

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.9 تعداد آرا: 21

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir