هشدار : این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی میباشد و مجله نورگرام هیچگونه مسولیتی در قبال عوارض استفاده این محصول نخواهد داشت.
استفاده از این محصول در ایران غیر قانونی و از لحاظ دینی و شرعی غیر مجاز  و از نظر اخلاقی خیانت میباشد.

پرده بکارت مصنوعی چیست ؟

پرده بکارت مصنوعی یا کپسول پرده بکارت،یک کپسول حاوی مایع قرمز رنگی بسیار مشابه خون است.

زمانی که این کپسول درون واژن گذاشته می شود ، لایه پوشاننده آن در اثر حرارت و رطوبت بدن به مرور تجزیه شده و مایع خون مانند درون آن از واژن خارج می شود. این محصول اولین بار در چین ساخته شد و در کشورهایی نظیر مصر و کشورهای خاورمیانه با استقبال روبرو گشت.

این پرده بکارت مصنوعی ساخت چین که حاوی یک ماده آلبومینی پلاستیک مانند دولایه است که در یک طرف آغشته به یک جوهر قرمز است که قبل از آمیزش در واژن قرار داده می شود. این محصولی است که که سالها توسط چین ساخته می شود

این ابزار در واقع به افراد مرتکب عمل نامشروع، این امکان را می دهد که طرف مقابل را فریب دهند. در همین راستا شیخ “عبدالمعطی البیومی” عضو مجمع پژوهش های اسلامی دانشگاه الأزهر و نماینده سابق کمیته دینی در پارلمان مصر با صدور فتوایی ضمن انتقاد شدید از ورود این کالا به کشورش، خواستار محاکمه و قصاص واردکنندگان آن شد.

 

از سوی دیگر شیخ “یوسف بدری” دیگر عضو مجمع پژوهش های اسلامی الأزهر حمایت کامل خود از فتوای شیخ “البیومی” را اعلام کرده و گفت: بنده ۱۰۰% این فتوا را درست می دانم و از آن دفاع می کنم.

به اعتقاد بنده علاوه بر اینکه وارد کنندگان این کالا باید قصاص شوند، استعمال کنندگان آن نیز باید مورد قصاص قرار گیرند. فکر می کنم ۱۰ ضربه شلاق یا تبعید و حبس برای هر یک از استعمال کنندگان خوب باشد. شیخ “مصطفی شکعه” نیز در فتوایی مشابه خواستار اجرای شدید قانون در این باره شد زیرا استعمال این کالا را فریب مردان توسط زنان که کاری حرام است دانست.

گفتنی است شیخ “محمود عاشور” از اعضای سابق دانشگاه الأزهر پس از صدور این فتوا توسط “البیومی” و تأیید شدن آن از سوی “بدری”، آن را رد کرده و گفت: اینگونه اظهار نظرات یک اجتهاد شخصی است. به نظر بنده به جای قصاص واردکنندگان، باید آنان را جریمه کرد تا دست از واردات آن بردارند

 

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :5 تعداد آرا: 3

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir