گیاهان تنگ کننده واژن

1 . موم عسل
“موم عسل” آمیزه صمغی است که زنبور عسل از شهدگلها، جریان شیره درخت ، و یا دیگر منابع گیاهی جمع آوری میکند. موم در طب سنتی برای هزاران سال استفاده می شود. ضد باکتریایی، ضد التهاب و ضد قارچ وکمک به طور موثردر درمان وولوواژینال کاندیدیازیس (واژن برفک) و عفونت های قارچی با مهار رشد مخمرهای بیماری زا است. موم عسل یک ضد کاندیدا و ضد مالاسزیا به عنوان یک درمان جایگزین برای عفونتهای مزمن واژن استفاده می شود.

2 . زعفران
زعفران خشک از گل زعفران، مورد استفاده برای قرن ها در طب تبتی است. این یک ماده قدرتمند برای درمان عفونت واژن، ترشحات آلوده، سوزش ناراحتی و خارش واژن و همچنین در مدیریت سندرم پیش از قاعدگی، درد قاعدگی، قاعدگی نامنظم و، ضد التهاب، ضد عفونی کننده، ضد درد، استفاده میشود.

3 . آلوئه ورا
رایج ترین و شناخته شده ترین مواد تشکیل دهنده برای ضد التهابی، خواص ضد قارچی و ضد باکتریایی و کمک به حفظ تعادل اسیدیته واژن ،همچنین بازسازی سلولهای واژن است. به همین دلیل است که در بسیاری از محصولات زیبایی یافت می شود.

4 . زردچوبه
یک گیاه طلایی در آیورودا در نظر گرفته شده با توجه به خواص دارویی مختلف آن مانند ضد التهاب، ضد اکسیدان، ضد میکروبی، ضد سرطان، و کاهش درد قاعدگی وتقویت سیستم ایمنی،تحریک جریان خون در ناحیه لگن و رحم، شناخته شده است. زردچوبهموجب تسکین طولانی مدت لکوره و کاهش ترشحات واژن کمک می کند. خواص ضد التهابی و ضد میکروبی کورکومین در پیشگیری و درمان عفونت ها و التهاب ناشی از آنهاست. این گیاه طبیعی برای سفت کردن وتنگ کردن واژن یکی از گیاهان مشهور است. که درین شیاف بکاررفته است

 

 

به این پست امتیاز بدید...

خیلی ضعیف/ضعیف/متوسط/خوب/عالی

میانگین امتیازات :4.7 تعداد آرا: 3

هنوز کسی رای نداده...




طراحی سایت بیوگرافی شما
یکبار هزینه برای 5 سال
آدرس دلخواه شما با پسوند .ir